srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,098
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 38
Geçtiğimiz yıl Türkiye’de en çok tercih edilen bilgisayar markası belli oldu. Önceki yıllara göre zirve değişmeyerek Lenovo yine pazar payında çoğunluğu elde etti.
En çok Satılan Bilgisayar Markası Lenovo
Lenovo, 2023 yılında Türkiye’de bilgisayar pazarının en yüksek payını elde eden marka oldu. Lenovo, bu başarısıyla üst üste dördüncü kez pazar liderliğini korudu. Lenovo, Türkiye’de yüzde 20,2’lik bir pazar payına ulaştı. Bu oran, Lenovo’nun en yakın rakibinden yüzde 4,5 daha fazla.
Lenovo’nun bilgisayar pazarındaki birincilikleri kategori bazında da incelendiğinde, şirketin farklı segmentlerde de güçlü bir konumda olduğu görülüyor. Lenovo, büyük kurumsal müşteri segmentinde yüzde 33,2, dizüstü bilgisayar segmentinde yüzde 22, tüketici segmentinde ise yüzde 15,1’lik pazar paylarına sahip oldu. Lenovo, bu segmentlerde de rakiplerini geride bıraktı.
Lenovo, Türkiye’deki başarısını sadece laptop pazarıyla sınırlı tutmuyor. Şirket, aynı zamanda akıllı telefon, tablet, akıllı saat, akıllı televizyon, kulaklık, klavye, fare, hoparlör, monitör, projeksiyon cihazı, yazıcı, sunucu, depolama ve ağ çözümleri gibi geniş bir ürün yelpazesine sahip. Lenovo, bu ürünleriyle de Türkiye’de önemli bir pazar payı elde ediyor.
, önümüzdeki yıl da Türkiye’de büyümeye devam etmeyi hedefliyor. Şirket, yapay zekaya dünya genelinde 1 milyar dolar yatırım yapmayı planladığını açıkladı. Lenovo, yapay zeka teknolojilerini hem ürünlerine hem de hizmetlerine entegre ederek, müşterilerine daha iyi bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
En çok Satılan Bilgisayar Markası Lenovo
Lenovo, 2023 yılında Türkiye’de bilgisayar pazarının en yüksek payını elde eden marka oldu. Lenovo, bu başarısıyla üst üste dördüncü kez pazar liderliğini korudu. Lenovo, Türkiye’de yüzde 20,2’lik bir pazar payına ulaştı. Bu oran, Lenovo’nun en yakın rakibinden yüzde 4,5 daha fazla.
Lenovo’nun bilgisayar pazarındaki birincilikleri kategori bazında da incelendiğinde, şirketin farklı segmentlerde de güçlü bir konumda olduğu görülüyor. Lenovo, büyük kurumsal müşteri segmentinde yüzde 33,2, dizüstü bilgisayar segmentinde yüzde 22, tüketici segmentinde ise yüzde 15,1’lik pazar paylarına sahip oldu. Lenovo, bu segmentlerde de rakiplerini geride bıraktı.
Lenovo, Türkiye’deki başarısını sadece laptop pazarıyla sınırlı tutmuyor. Şirket, aynı zamanda akıllı telefon, tablet, akıllı saat, akıllı televizyon, kulaklık, klavye, fare, hoparlör, monitör, projeksiyon cihazı, yazıcı, sunucu, depolama ve ağ çözümleri gibi geniş bir ürün yelpazesine sahip. Lenovo, bu ürünleriyle de Türkiye’de önemli bir pazar payı elde ediyor.
, önümüzdeki yıl da Türkiye’de büyümeye devam etmeyi hedefliyor. Şirket, yapay zekaya dünya genelinde 1 milyar dolar yatırım yapmayı planladığını açıkladı. Lenovo, yapay zeka teknolojilerini hem ürünlerine hem de hizmetlerine entegre ederek, müşterilerine daha iyi bir deneyim sunmayı amaçlıyor.