KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Anthem, geliştirici BioWare’e iyi bir ders oldu: Stüdyo artık güçlü yanlarına odaklanıyor

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
16,959
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Anthem, oyun dünyasının büyük hayal kırıklıklarından biri oldu. Ancak yaşanan fiyaskoya rağmen oyun, Bioware’e güçlü yönlerini kullanması gerektiğini öğretti.

Dragon Age: The Veilguard’ın yaratıcı yönetmeni John Epler, Edge dergisine verdiği yeni röportajda ( aracılığıyla), Anthem’in birçok yönünden memnun olduğunu ancak çevrimiçi çok oyunculu bir oyun yapmanın BioWare’in güçlü yönlerinden biri olmadığını hissettiğini söyledi.

Anthem, loot sisteminin kötü olması, vadedilen içeriğin eklenmemesi ve vasat canlı hizmet yönetimi yüzünden sıkça eleştirildi. Hatalar, çökmeler ve kullanışsız menü tasarımı gibi birçok sorun da vardı.

Frostbite motoru o zamanlar böyle bir oyun için uygun değildi. Ayrıca çalışanlar fazla mesai nedeniyle büyük bir tükenmişlik yaşadılar ve zaman sorunu nedeniyle sorunlar görmezden gelindi.
dragon-age-veilguard-aksiyon-rpg-oyunu.jpg

BioWare tek oyunculu RPG oyunuyla özüne dönecek


Stüdyonun hikaye anlatımı ve rol yapma (RPG) türünde uzmanlaştığını belirten Epler, Anthem’den aldıkları dersi şöyle açıkladı:

“Biz her zaman hikaye anlatımı ve rol yapma üzerine derinlemesine araştırma yapan bir stüdyoyuz. Anthem’deki birçok şeyden gurur duyuyorum; bir buçuk yıl boyunca o projedeydim. Ama günün sonunda, kesinlikle o kadar da yetenekli olmadığımız bir alana odaklanan bir oyun inşa ediyorduk.”
anthem-javelin-exo-suit-kostumler.jpg


Epler, BioWare ekibinin çoğunluğunun tek oyunculu maceralarda uzmanlaştığı için katıldığını ve bunun sonucunda Anthem ile en iyi performanslarını gösteremediklerini ekledi:

“Benim ve ekip için en büyük ders, neyi iyi yaptığınızı bilmek ve sonra onu ikiye katlamak oldu. Kendinizi çok fazla dağıtmayın. Uzmanlığınız olmayan bir sürü farklı şeyi yapmaya çalışmayın. Bu ekipteki insanların çoğu buraya hikaye odaklı, tek oyunculu bir RPG inşa etmek için geldi.”

Stüdyo, Dragon Age: The Veilguard ile uzmanlıklarını yeniden sergilemeye hazırlanıyor. Aksiyon RPG oyununun bu yılın sonlarına doğru piyasaya sürülmesi bekleniyor ancak çıkış tarihi henüz açıklanmadı.

Oyunun The Art of Dragon Age: Veilguard adlı sanat kitabının 30 Ekim’de çıkacağı . Yani oyunun aynı dönemde gelebileceğini düşünebiliriz.
 
Üst