srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,117
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
Redfall oyunun yönetmeni ve Arkane’nin kurucusu Harvey Smith, daha büyük stüdyolarla çalışmanın “bir hediye” olduğunu söylese de, Bethesda’nın gölgesi altında yaşamaya alışkın. Arkane: Bethesda’nın gölgesinde çalışmaya alışkınız dediği röportajda oldukça şaşırtıcı açıklamalar yapan Smith, büyük bir stüdyoyla beraber çalışma deneyiminden bahsetti. İşte detaylar!
Arkane’den Dikkat çeken Bethesda Açıklaması
ile konuşan Smith, Arkane olarak oyun çıkarttıkları sırada, Bethesda’nın aynı zaman diliminde başka bir yapıt çıkarması durumu hakkında ayrıntılı açıklamalar yaptı.
“On beş yıldır bu stüdyodayım ve tüm bu süre boyunca Bethesda Game Studios’un gölgesinde kaldığımı söyleyebilirsiniz.” dedi. “Dishonored gibi harika bir oyun çıkardık, onlar lanet olası Skyrim’i çıkardılar, bu tarihteki en büyük şey. Şimdiye kadar yaptığım en iyi oyun olan Dishonored 2’yi yayınladık ve çok büyük bir Fallout projesini geliştirdiler.”
Şakacı hayal kırıklığına rağmen Smith, Arkane’nin yaptığı projelerden çok gurur duyduğunu ve id Software, Tango Gameworks’ten Shinji Mikami ve Todd Howard gibi dev stüdyo ve çalışanlarıyla arkadaş olmaktan hoşlandığını söylerken aynı zamanda onlardan çok fazla şey öğrendiğini de belirtti.
Açıkça Bethesda’nın Starfield’ının geliştirdikleri Redfall’ı gölgede bırakma potansiyeli hakkında endişelenmediğini söyleyen Smith iki projenin her açıdan çok farklı projeler olduğunu da söylemekten çekinmedi.
“Starfield gerçekten büyük bir olay olacak ve insanları uzun yıllar boyunca mutlu edecek, ancak Redfall’dan çok farklı bir yapım. Oyuncular arasında bir miktar örtüşme var ama iki oyun da kesinlikle farklı bir tona sahip. Bethesda Game Studios’un yeni projeler geliştirmesinden memnunum ve çıktığında Starfield’ı bol bol oynayacağım.”
Peki siz : Bethesda’nın gölgesinde çalışmaya alışkınız haberimiz hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce hangi oyun daha fazla oyuncu çekecek? Düşüncelerinizi aşağıda yer alan yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın.
Arkane’den Dikkat çeken Bethesda Açıklaması
ile konuşan Smith, Arkane olarak oyun çıkarttıkları sırada, Bethesda’nın aynı zaman diliminde başka bir yapıt çıkarması durumu hakkında ayrıntılı açıklamalar yaptı.
“On beş yıldır bu stüdyodayım ve tüm bu süre boyunca Bethesda Game Studios’un gölgesinde kaldığımı söyleyebilirsiniz.” dedi. “Dishonored gibi harika bir oyun çıkardık, onlar lanet olası Skyrim’i çıkardılar, bu tarihteki en büyük şey. Şimdiye kadar yaptığım en iyi oyun olan Dishonored 2’yi yayınladık ve çok büyük bir Fallout projesini geliştirdiler.”
Şakacı hayal kırıklığına rağmen Smith, Arkane’nin yaptığı projelerden çok gurur duyduğunu ve id Software, Tango Gameworks’ten Shinji Mikami ve Todd Howard gibi dev stüdyo ve çalışanlarıyla arkadaş olmaktan hoşlandığını söylerken aynı zamanda onlardan çok fazla şey öğrendiğini de belirtti.

Açıkça Bethesda’nın Starfield’ının geliştirdikleri Redfall’ı gölgede bırakma potansiyeli hakkında endişelenmediğini söyleyen Smith iki projenin her açıdan çok farklı projeler olduğunu da söylemekten çekinmedi.
“Starfield gerçekten büyük bir olay olacak ve insanları uzun yıllar boyunca mutlu edecek, ancak Redfall’dan çok farklı bir yapım. Oyuncular arasında bir miktar örtüşme var ama iki oyun da kesinlikle farklı bir tona sahip. Bethesda Game Studios’un yeni projeler geliştirmesinden memnunum ve çıktığında Starfield’ı bol bol oynayacağım.”
Peki siz : Bethesda’nın gölgesinde çalışmaya alışkınız haberimiz hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce hangi oyun daha fazla oyuncu çekecek? Düşüncelerinizi aşağıda yer alan yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın.