srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,135
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
Assassin’s Creed Infinity ile ilgili ayrıntılar ilk olarak 2021 yılında yayınlanan özel bir raporda Bloomberg aracılığıyla Jason Schreier sayesinde ortaya çıkmıştı. Ubisoft o zamandan beri Assassin’s Creed Infinity hakkında birkaç küçük bilgi paylaşsa da oyunun genel hatlarının gizemini korumayı sürdürmüştü. Bugün ise Assassin’s Creed Infinity’nin sır perdesini aralayan yeni bir gelişme yaşandı.
Esasen Assassin’s Creed Infinity, serinin ana merkezi olacak ve buradan Red, Hexe ve Invictus gibi serinin diğer devam oyunlarına zemin hazırlanacak. Insider Gaming’e sağlanan demo görüntüleri (görüntülerin halka açıklanmaması koşuluyla), kullanıcının Infinity’den Assassin’s Creed Red’e sadece birkaç saniye içinde geçtiğini ve merkeze ‘geri döndükten’ sonra oyunları ayrı ayrı başlatmak zorunda kalmak yerine kaldıkları yerden devam ettiklerini gösteriyor.
Assassin’s Creed Infinity Canlı Servis Modelini Benimseyecek
Infinity’nin ana odağı, tamamı günümüz hikâyesi aracılığıyla anlatılan canlı bir hizmet sunumu. Başlangıç olarak Infinity, Red ile aynı gün piyasaya sürülecek ve canlı bir hizmetten bekleyebileceğiniz çeşitli özellikler içerecek.
‘The Exchange’, oyunculara Red’in iki kahramanı Naoe ve Yasuke için günlük ve haftalık oyun içi kozmetik ürünleri satın alma fırsatı sunan bir eşya dükkânı olacak. The Exchange’e ek olarak Infinity, oyuncunun her bir kahraman için ‘Projelere’ erişmesini sağlayan bir ‘Senkronizasyon’ özelliğine de sahip. En basit hâliyle açıklamak gerekirse Projeler, oyunculara kozmetik ödüller kazanma olanağı sunan, arkasında bir anlatı bulunan mini ‘savaş geçitleri’ olacak. Projeler Infinity boyunca sürekli olarak yenileriyle güncel tutulacak, özellikle de DLC ve yeni oyun sürümlerine odaklanacak.
Ubisoft’un Infinity ile ilgili mevcut stratejisinin her iki yılda bir ana Assassin’s Creed oyunu çıkarmak ve belli başlı dönemlerde de daha küçük deneyimler sunmak olduğu anlaşılıyor. Red’in bu yılın sonlarında, çok oyunculu bir oyun olan Invictus’un 2025’te ve Hexe’in 2026’da çıkması planlanıyor. Ayrıca ‘Şimdiye kadarki en karanlık Assassin’s Creed oyunu’ olarak kaleme alınan son oyun, Assassin’s Creed Chronicles: China’dtan bu yana ilk kez bir kadın baş kahramana (şu anda Elsa olarak adlandırılıyor) sahip olacak.
Ubisoft’un diğer projeleri arasında Obsidian (Black Flag Remake), Nebula (Hindistan, Aztek İmparatorluğu ve Akdeniz’e dayalı ortamlar), Raid (PvE olan 4 oyunculu ücretsiz bir co-op), Echoes (başka bir çok oyunculu oyun) ve önümüzdeki 10 yılın sonuna kadar piyasaya sürülmesi planlanan başka bir Assassin’s Creed Remake’i yer alıyor.İlginizi çekebilir:
Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ubisoft’un Assassin’s Creed serisinin geleceği ile ilgili planı sizce başarılı olacak mı? Konu hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
Esasen Assassin’s Creed Infinity, serinin ana merkezi olacak ve buradan Red, Hexe ve Invictus gibi serinin diğer devam oyunlarına zemin hazırlanacak. Insider Gaming’e sağlanan demo görüntüleri (görüntülerin halka açıklanmaması koşuluyla), kullanıcının Infinity’den Assassin’s Creed Red’e sadece birkaç saniye içinde geçtiğini ve merkeze ‘geri döndükten’ sonra oyunları ayrı ayrı başlatmak zorunda kalmak yerine kaldıkları yerden devam ettiklerini gösteriyor.
Assassin’s Creed Infinity Canlı Servis Modelini Benimseyecek
Infinity’nin ana odağı, tamamı günümüz hikâyesi aracılığıyla anlatılan canlı bir hizmet sunumu. Başlangıç olarak Infinity, Red ile aynı gün piyasaya sürülecek ve canlı bir hizmetten bekleyebileceğiniz çeşitli özellikler içerecek.
‘The Exchange’, oyunculara Red’in iki kahramanı Naoe ve Yasuke için günlük ve haftalık oyun içi kozmetik ürünleri satın alma fırsatı sunan bir eşya dükkânı olacak. The Exchange’e ek olarak Infinity, oyuncunun her bir kahraman için ‘Projelere’ erişmesini sağlayan bir ‘Senkronizasyon’ özelliğine de sahip. En basit hâliyle açıklamak gerekirse Projeler, oyunculara kozmetik ödüller kazanma olanağı sunan, arkasında bir anlatı bulunan mini ‘savaş geçitleri’ olacak. Projeler Infinity boyunca sürekli olarak yenileriyle güncel tutulacak, özellikle de DLC ve yeni oyun sürümlerine odaklanacak.
Ubisoft’un Infinity ile ilgili mevcut stratejisinin her iki yılda bir ana Assassin’s Creed oyunu çıkarmak ve belli başlı dönemlerde de daha küçük deneyimler sunmak olduğu anlaşılıyor. Red’in bu yılın sonlarında, çok oyunculu bir oyun olan Invictus’un 2025’te ve Hexe’in 2026’da çıkması planlanıyor. Ayrıca ‘Şimdiye kadarki en karanlık Assassin’s Creed oyunu’ olarak kaleme alınan son oyun, Assassin’s Creed Chronicles: China’dtan bu yana ilk kez bir kadın baş kahramana (şu anda Elsa olarak adlandırılıyor) sahip olacak.
Ubisoft’un diğer projeleri arasında Obsidian (Black Flag Remake), Nebula (Hindistan, Aztek İmparatorluğu ve Akdeniz’e dayalı ortamlar), Raid (PvE olan 4 oyunculu ücretsiz bir co-op), Echoes (başka bir çok oyunculu oyun) ve önümüzdeki 10 yılın sonuna kadar piyasaya sürülmesi planlanan başka bir Assassin’s Creed Remake’i yer alıyor.İlginizi çekebilir:
Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ubisoft’un Assassin’s Creed serisinin geleceği ile ilgili planı sizce başarılı olacak mı? Konu hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
