KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Assassin’s Creed Mirage’da seviye tabanlı ilerleme olmayacak

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Assassin’s Creed serisinin RPG türüne dönüşümü seviye gereksinimleriyle birlikte tartışmalı bir hal almıştı. Bununla birlikte Mirage serinin köklerine geri dönüş olacak.

Ubisoft, Mirage’ın kahramanı Basim ile ilgili kısa bir , oyunun ilerleme sisteminin bir deneyim çubuğuna değil, hikayeye nasıl bağlı olduğunu açıkladı.

Yaratıcı yönetmen Stéphane Boudon, hikayenin Basim’in çıraklıktan akıl hocalığına evrimini ve oyunun sistemlerine yansıyan bir yolculuğu işlediğini belirterek şunları söyledi:

“Mirage’da XP tabanlı ilerleme yok. Bunun yerine ilerleme doğrusal ve hikayeye dayalı. Hikayeyi takip ettikçe ve görevleri tamamladıkça, Kardeşlik içindeki rütbeniz yükselir ve size görevler, kıyafetler ve araçlar için yeni fırsatlar sunar.”


Video, Basim’in uzun bir düşüşün ardından otomatik olarak yuvarlanabileceği, havada nişan alırken zamanı yavaşlatabileceği veya bir savuşturma sonrasında düşmanı tekmeleyebileceği bir hareket de dahil olmak üzere beceri ağacının bir kısmını da gösteriyor.

Beceri ağacı, Assassin’s Creed Valhalla’daki kadar geniş değil. Bu da bu oyunun bir açık dünya RPG’si olmadığını destekliyor. Hikaye ilerledikçe ve zamanı geldiğinde yetenek elde edebileceksiniz.

Origins, Odyssey ve Valhalla’nın tümü, oyuncuların ana hikayede ilerlemek veya belirli düşmanlara zarar vermek için yan içeriği oynamak zorunda kaldığı bir seviye sistemine sahipti.
assassins-creed-mirage-parkur-mekanikleri.jpg

Assassin’s Creed Mirage donanımı yükseltme imkanı sunacak


Yine de Mirage, yükseltilebilir aletler gibi bazı RPG bileşenlerine sahip olacak. Boudon şöyle açıklıyor:

“Basim için yükseltilebilen ve kişiselleştirilebilen, ona ölümcül ve etkili bir suikast seti sağlayan yeni araçlarımız var. Tamamen yükseltildiğinde, bu araçlar bazı ilginç ve beklenmedik oyun stratejilerine izin verebilir. Karakteri size özel hissettirebilmeniz için Basim’e bir dizi farklı kıyafet seçeneği oluşturduk.”

Tüm bunlara ek olarak Mirage’da kafa yoracağınız çok fazla zırh olmayacak. Ancak Assassin’s Creed Brotherhood ve daha önceki diğer Assassin’s Creed oyunlarında olduğu gibi kıyafetler için farklı boyalar bulabileceksiniz.

Assassinâs Creed Mirage, 12 Ekim’de PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Amazon Luna ve PC için gelecek. Hikaye ve oynanış fragmanlarınıizleyebilirsiniz.
 
Üst