KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Assassin’s Creed Shadows, Origins ile benzer büyüklükte bir haritaya sahip olacak

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Ubisoft, Japonya’da geçen Assassin’s Creed Shadows ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Yayıncı, yeni oyunun açık dünyasının boyutuna ışık tuttu.

‘ye konuşan yardımcı oyun yönetmeni Simon Lemay-Comtois, suikastçı serisinin yeni oyununun 2017 yapımı Assassin’s Creed Origins ile kabaca aynı büyüklükte bir haritaya sahip olacağını belirtti.

Yayıncı, oynanışa ilk bakışoyunun dünyasından göz alıcı ve geniş manzaralar göstermişti. Lemay-Comtois dünyanın ölçeğine dair şunları söyledi:

“Origins’e kabaca benziyor ve bu yüzden arazi açısından Valhalla’dan daha küçük. Japonya’nın etrafında bir miktar su kütlesi var ancak yarısı deniz olan Odyssey’in Yunanistan’ı gibi değil. Japonya’da durum böyle değil. Kıyı şeritlerimiz var ve Biwa Gölü çok büyük bir göl ancak harita yaklaşık olarak Origins’in büyüklüğünde.

Yönetmen, Japonya’da daha çok küçük dağlar, vadiler olduğunu Japonya’da keşif gezisine çıkan ekiple birlikte, ilginç şeylerin çoğunun vadilerde olduğunu keşfettiklerini ekledi.
assassins-creed-shadows-naoe-gizlilik.jpg


Assassin’s Creed Shadows, tarihsel bir temele dayanıyor

Ayrıca haritanın boyutunun, Ubisoft’un tarihsel bir bakış açısıyla ele almak istediği hikayenin kapsamı tarafından belirlendiğini söyledi:

“Odaklandığımız hikaye çoğunlukla Orta Japonya’da geçiyor. Bu nedenle Japonya’nın tamamına genişlemiyoruz. Kapsamak istediğimiz bölge hakkında kabataslak bir fikrimiz olduğunu biliyorduk. Yani Kyoto, Osaka, Azuchi’de önemli şeyler oluyor. Bu yerlere ihtiyacımız var. Peki bu kalelere ne kadar sadık kalabiliriz, çünkü çok ilginçler, bu yüzden bu kaleleri inşa ediyoruz, çok büyük bir etkiye sahipler.

Ve sonra bu kaleler arasında ne kadar dünyaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyoruz ki, aralarında dolaşmak inandırıcı olsun ve bir macera gibi hissettirsin. Birinden diğerine gitmek için gerçek bir at sırtında dört günlük yolculuk gerekmesin. Yani geliştirilmesi biraz zor bir şey ama sonunda temsil etmek istediğimiz şehir ve kale tiplerinde temelimizi buluyoruz ve bu da dünya haritamızın boyutunu haklı çıkarıyor.”
assassins-creed-shadows-japonya-kaleler.jpg


Assassin’s Creed Shadows 16. yüzyıl Japonya’sında, ülkenin birleşmeye doğru acımasız bir yola girdiği bir dönemde geçiyor. Odyssey ve Valhalla’dan daha küçük olsa da, Brotherhood ve Unity’den çok daha büyük bir dünya bizleri bekliyor.

Aksiyon RPG oyunu, Ubisoft Forward etkinliğinde 13 dakikalık kapsamlıtanıtılmıştı. Görüntüler, heyecan verici dövüşleri, ara sahneleri, gizlilik odaklı oynanışı ve daha fazlasını sergiliyordu.

Seri, yeni oyunla birlikte açık dünyaya geri dönüyor. Assassin’s Creed Shadows, 15 Kasım 2024’te PS5, Xbox Series X/S, PC ve Amazon Luna için piyasaya sürülecek.
 
Üst