srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,135
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
Yıllardır hayranların feodal Japonya’da geçen bir Assassin’s Creed oyunu istemesinin ardından Ubisoft nihayet Assassin’s Creed Shadows’u duyurdu. Samuray ve şinobi çağında geçen yapım, seriye zarif katana düelloları ve ninja sanatlarını getiriyor. Peki Shadows bizlere neler sunuyor? İşte Assassin’s Creed Shadows hakkında merak edilen her şey!İçindekiler
Assassinâs Creed Shadows Hakkında Merak Edilen Her Şey
Assassin’s Creed Shadows, Japon tarihinin Azuchi-Momoyama döneminde geçiyor. Hikayemiz 1579’da başlıyor ve 1580’lerin başlarına kadar devam ediyor. Shadows, Assassin’s Creed Syndicate’ten bu yana Assassins ve Templar’ları “klasik” formlarıyla öne çıkaran ilk oyun olma özelliğini taşıyor.
Hikaye modunda çok sayıda tarihi şahsiyet önemli roller oynuyor. Bunlar arasında Japonya’nın “büyük birleştiricisi” Oda Nobunaga ve Iga klanının usta ninjası Fujibayashi Nagato örnek olarak gösterilebilir. Assassin’s Creed Syndicate’e çok benzer şekilde, Shadows’da iki ana karakter yer alıyor ve hikaye boyunca oynadıkça bu karakterler arasında geçiş yapabilirsiniz.
Bu ikili başrollerden ilki Fujibayashi Nagato’nun kurgusal kızı Naoe. Naoe babası tarafından yetenekli bir şinobi olmak üzere eğitilmiş. İkinci kahramanımız ise gerçek bir tarihi figür olan Yasuke. Aslen Afrikalı olan Yasuke, 1579’da Portekizlilerle birlikte Japonya’ya geldi ve kısa süre sonra Lord Oda Nobunaga’nın himayesinde yer alan bir samuray oldu.
Shadows, tarihte yer alan gerçek bir figürün kontrolünü ele almanıza izin veren ilk Assassin’s Creed oyunu.
Assassinâs Creed Shadows Gizlilik ve Parkur Elementleri
Oyunun adından da anlaşılacağı üzere gizlilik Assassin’s Creed Shadows’un önemli bir parçası. Yeni küresel aydınlatma sistemi, düşmanın görüşünü etkileyen dinamik ışık ve gölgeler yaratma gücüne sahip. Artık gölgelerde saklanabilir ve hatta fenerleri yok ederek veya meşale taşıyıcılarını öldürerek karanlığın efendisi olabilirsiniz.
Shadows’ta hizmetçiler, siviller ve düşmanlar arasında yer alan yeni bir NPC türünü de beraberinde getiriyor. Hizmetçiler, savaşamasalar da takviye çağırıp alarm verebiliyorlar. Kendi devriye yolları var ve geceleri fenerle devriye atıyorlar. Artık gizlice bir alt etme gerçekleştirirken düşmanları yere serme seçeneği var, bu da daha pasifist bir oyun deneyimine olanak tanıyor.
Yüzüstü pozisyonda yerde sürünme seriye getirilen yeni özelliklerden biri. Bu şekilde gizliliğinizi koruyabilir ve küçük açıklıklardan geçerek hedeflerinize daha sinsice yaklaşabilirsiniz. Naoe’nin her çatı kenarına tutunabilen bir tutma kancasının yanı sıra bir dizi başka araç ve gereçler de oyunda yer alıyor.
Assassin’s Creed Syndicate’teki halat benzeri kancanın aksine, bu halat dinamik sallanmaya izin vermek için fizik simülasyonunu kullanıyor. Kıskaç kancası, koridorların üzerindeki tavan boşluklarına hızlı bir şekilde tırmanmak için kullanılabilir, bu da altınızda devriye gezen düşmanları kolayca pusuya düşürmenize olanak tanır.
Kartal görüşü geri dönerek NPC’lerin silüetlerini duvarların arkasından görmenizi sağlıyor. Düşmanlar kırmızıyla işaretlenirken, yeni hizmetkarlar turuncu renkte gösteriliyor. Origins, Odyssey ve Valhalla’da alanları araştırmak ve hedefleri işaretlemek için kullanılan drone benzeri kuş, Shadows’ta mevcut değil. Kendi keşif çalışmanızı yapmanız gerekecek.
Bir şinobi olarak Naoe gizlilik konusunda en yetenekli olanı. Yasuke de gizliliği kullanabilir ancak vücut yapısı ve zırh kaplaması nedeniyle Naoe kadar yumuşak bir deneyim sunmuyor.
Assassinâs Creed Shadows Savaş ve RPG Sistemi
Japon savaşlarının bu döneminde kalkanlar kullanılmadı, dolayısıyla teçhizatınız zırhınız dışında herhangi bir savunma seçeneği içermiyor. Kaçışlar hayati önem taşıyor. Bir samuray olan Yasuke, silahını kullanarak gelen saldırıları engelleyebilir ve çeşitli savuşturmalar gerçekleştirebilir.
Naoe de çatışmaya girebiliyor ancak blok yapamıyor ya da savuşturamıyor; bunun yerine düşmanın darbelerini ‘saptırabiliyor’.
Düşman zırhlarının dayanıklılığı savaş sırasında kırılabilir. Oyundaki hemen hemen her eşya, silahlarınız tarafından dinamik olarak hasar görebilir. Katanalar, çalıları ve sepetleri keserek göz kamaştıran kesik izleri bırakabiliyor. Oklar delik izleri, silahlar ise tasları küçük parçalara ayırabilir.
Katanalar, kanabÅ savaş kulübü, yari mızrakları, shuriken, kunai ve kusarigama (zincirli orak) dahil olmak üzere pek çok döneme ait silah oyunda mevcut. Yasuke’nin arquebus tüfeklerini kullanabilmesi ona uzun menzilli saldırı olanağı sağlıyor. Her silahın kendi yetenek ağacı var. Belirli bir silahı kullanmaya zaman ayırmanız, bu silahla ilgili yeterliliğinizi doğru orantıda artıracaktır.
Bir araya getirilen bileşenlerden kendi katananızı oluşturabilir ve kişiselleştirebilirsiniz. Transmog sistemi aynı zamanda donanımınızı tam olarak istediğiniz gibi görünecek şekilde uyarlamanıza da olanak tanıyor. Yasuke ve Naoe’nin bireysel beceri ağaçları ve teçhizatları var ancak XP’yi, toplanan silahları ve kaynakları ortak paylaşıyorlar.
Assassinâs Creed Shadows Dinamik Harita ve Mevsimler
Assassin’s Creed Shadows, Anvil grafik motorunun yeni güncellenmiş bir versiyonu üzerine inşa edildi. Yeni grafik teknolojisi, küresel aydınlatma, kırılabilir aksesuarlar, daha ayrıntılı varlık ağları ve çok daha iyi aydınlatmalara olanak tanıyor.
Güncellenen Anvil grafik motoru, oluşturulan haritanın dinamik bir mevsime sahip olmasına olanak tanıdı. Mevsim değişikliği, tarihsel doğruluğu korumak için hikayedeki ilerlemenize göre belirleniyor ancak her dönemin bir özgünlük duygusu yaratmak için geçtiği ‘adımlar’ var.
Her mevsim, oyunla bağlantılı benzersiz özelliklerle birlikte geliyor. Örneğin ilkbahar ve yaz aylarında bitkiler çiçek açtığında, saklanacak çalılar ve uzun otlar olacak. Daha sonra sonbahar ve kış aylarında bu bitkiler ölecek ve saklanma noktaları ortadan kalkacak. Kışın da sular donuyor, bu da havuz ve göletlere girmenizi ve gizlenmenizi engelliyor.
çatı kenarlarından sarkan buz sarkıtları ise cabası! Aman dikkat… Düşman duymasın. Mevsimler ayrıca NPC davranışlarını da etkiliyor. Yaz aylarında, düşman samuraylarını sizi aramak için çalıları keserken görebilirsiniz. Kışın ise düşmanlar ateşlere ve sıcak yerlere daha yakın duruyor.
Tamamen dinamik bir hava durumu sistemi, hem bölgeye hem de mevsime göre uygun iklim koşullarını sağlıyor. Yoğun sis, uğultulu rüzgarlar ve kar gibi şiddetli hava koşulları, düşmanların görüşünü ve sesini direkt etkiliyor. Fırtına, ayak seslerinizi maskelemek için de bir fırsat olarak görülebilir.
Dünya şaşırtıcı derecede ayrıntılı bir ekoloji sistemine sahip. Örneğin ilkbaharda rüzgar, ağaçların ürettiği polenleri uçuracak ortaya adeta bir görsel şölen çıkarıyor. Haritanın boyutu Assassin’s Creed Origins’tekine benzer genişlikte. Harita, Iga (şinobilerin evi), Arima (büyük bir savaşın yeri) ve Omi (bir tarım bölgesi) dahil olmak üzere Japonya’nın gerçek tarihi bölgelerine göre bölgelere bölünmüş.
İkonik senkronizasyon noktaları geri dönüyor ancak yeniden tasarlanmış bir şekilde. Zirveye tırmanmak artık haritanızda çok sayıda simgenin ortaya çıkmasına vesile olmuyor ve bölgenin dönen “drone” çekimini tetiklemiyor. Bunun yerine, senkronizasyon noktalarında, öne çıkan ilgi çekici noktaları bulmak için bölgeyi inceleyebilir ve daha sonra zemine döndüğünüzde bu bölgelerin peşine düşebilirsiniz.
Neyse ki, bu küçük değişikliğe rağmen senkronizasyon noktaları hâlâ hızlı seyahat noktaları olarak görev yapıyor.
Shadows kentleşmenin, ticaretin ve savaşın geliştiği bir dönemde geçiyor. Bu, kasabalar, ticaret merkezleri, çiftlik arazileri ve devasa kaleler dahil olmak üzere çok çeşitli konumların oyuna dahil edildiği demek oluyor.
Bu yerleşim yerlerinin ötesinde ise dağlar ve ormanlar bulunmakta.
Assassinâs Creed Shadows Suikastlar ve Görevler
Shadows, büyük ölçüde hedeflere odaklanan, doğrusal olmayan bir hikayeye sahip. Bu hedefleri istediğiniz sırayla takip etmekte özgürsünüz. Ubisoft, biraz daha müdahaleci davranarak daha tatmin edici bir yolculuk yaratmayı amaçlamış.
Hikaye hâlâ hedef odaklı olsa da stüdyo, oyuncuları doğrudan nereye gideceklerini söylemek yerine ipuçlarını kullanarak doğru yöne yönlendirerek daha fazla oyuncu özerkliği sağlamayı umuyor. Ana görevlerin çoğu Yasuke veya Naoe olarak tamamlanabilir. Bununla birlikte, her iki karakterin de yalnızca kendileri tarafından oynanabilen kendi özel görevleri ve ayrıca özel hikayeye giriş görevleri var.
Ana hikayenin ötesinde yan görevler ve dünya aktiviteleri de klasik olarak mevcut. Haritada bulunabilecek önemli şeyler arasında kaleler, tapınaklar, türbeler bulunmakta. Hedefleriniz hakkında istihbarat toplamak için görevlere gönderilebilecek ajanlardan oluşan bir casus ağı da oluşturabilirsiniz. Sizin ve müttefiklerinizin toplanabileceği bir sığınağınız da oyunda yer alıyor.
Ubisoft Québec (Assassinâs Creed Odyssey) öncülüğünde geliştirilen Assassinâs Creed Shadows’ta oyuncular, Naoe ve Yasuke olarak her karakterin kendine özel ilerleme yolları, becerileri, silah seçenekleri ve istatistiklerine sahip olduğu iki tamamlayıcı oyun tarzında ustalaşabilirler.
Assassin’s Creed Shadows Fiyatı ve Platformları
Oyunun standart sürümü yeni nesil platformlarda 79,99â¬/69,99$, PC ve Apple Macâlerde Mac App Store üzerinden ise 69,99 â¬/$ fiyatla satışa sunulacak. Ayrıca, Assassinâs Creed Shadowsâu ön sipariş veren hayranlar, ön sipariş edilen herhangi bir sürüm ile ek bir görev edinecekler.
Assassinâs Creed Shadowsâun Altın, Eksiksiz ve Koleksiyoncu sürümlerinin neleri içerisinde barındırdığına hemen aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Shadows’un geliştirilmesine destek olan stüdyolar;
Assassin’s Creed Shadows; Ubisoft+, PlayStation 5, Xbox Series X|S, Amazon Luna, Mac App Store üzerinden Macâler, Ubisoft Store ve Epic Games Store üzerinden Windows PCâde 15 Kasım 2024’te satışa sunulacak. Peki siz yapım hakkında ne düşünüyorsunuz?İlginizi çekebilir:Â
Düşüncelerinizi hemen aşağıda yer alan yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
Assassinâs Creed Shadows Hakkında Merak Edilen Her Şey
Assassin’s Creed Shadows, Japon tarihinin Azuchi-Momoyama döneminde geçiyor. Hikayemiz 1579’da başlıyor ve 1580’lerin başlarına kadar devam ediyor. Shadows, Assassin’s Creed Syndicate’ten bu yana Assassins ve Templar’ları “klasik” formlarıyla öne çıkaran ilk oyun olma özelliğini taşıyor.
Hikaye modunda çok sayıda tarihi şahsiyet önemli roller oynuyor. Bunlar arasında Japonya’nın “büyük birleştiricisi” Oda Nobunaga ve Iga klanının usta ninjası Fujibayashi Nagato örnek olarak gösterilebilir. Assassin’s Creed Syndicate’e çok benzer şekilde, Shadows’da iki ana karakter yer alıyor ve hikaye boyunca oynadıkça bu karakterler arasında geçiş yapabilirsiniz.
Bu ikili başrollerden ilki Fujibayashi Nagato’nun kurgusal kızı Naoe. Naoe babası tarafından yetenekli bir şinobi olmak üzere eğitilmiş. İkinci kahramanımız ise gerçek bir tarihi figür olan Yasuke. Aslen Afrikalı olan Yasuke, 1579’da Portekizlilerle birlikte Japonya’ya geldi ve kısa süre sonra Lord Oda Nobunaga’nın himayesinde yer alan bir samuray oldu.
Shadows, tarihte yer alan gerçek bir figürün kontrolünü ele almanıza izin veren ilk Assassin’s Creed oyunu.
Assassinâs Creed Shadows Gizlilik ve Parkur Elementleri
Oyunun adından da anlaşılacağı üzere gizlilik Assassin’s Creed Shadows’un önemli bir parçası. Yeni küresel aydınlatma sistemi, düşmanın görüşünü etkileyen dinamik ışık ve gölgeler yaratma gücüne sahip. Artık gölgelerde saklanabilir ve hatta fenerleri yok ederek veya meşale taşıyıcılarını öldürerek karanlığın efendisi olabilirsiniz.
Shadows’ta hizmetçiler, siviller ve düşmanlar arasında yer alan yeni bir NPC türünü de beraberinde getiriyor. Hizmetçiler, savaşamasalar da takviye çağırıp alarm verebiliyorlar. Kendi devriye yolları var ve geceleri fenerle devriye atıyorlar. Artık gizlice bir alt etme gerçekleştirirken düşmanları yere serme seçeneği var, bu da daha pasifist bir oyun deneyimine olanak tanıyor.
Yüzüstü pozisyonda yerde sürünme seriye getirilen yeni özelliklerden biri. Bu şekilde gizliliğinizi koruyabilir ve küçük açıklıklardan geçerek hedeflerinize daha sinsice yaklaşabilirsiniz. Naoe’nin her çatı kenarına tutunabilen bir tutma kancasının yanı sıra bir dizi başka araç ve gereçler de oyunda yer alıyor.
Assassin’s Creed Syndicate’teki halat benzeri kancanın aksine, bu halat dinamik sallanmaya izin vermek için fizik simülasyonunu kullanıyor. Kıskaç kancası, koridorların üzerindeki tavan boşluklarına hızlı bir şekilde tırmanmak için kullanılabilir, bu da altınızda devriye gezen düşmanları kolayca pusuya düşürmenize olanak tanır.
Kartal görüşü geri dönerek NPC’lerin silüetlerini duvarların arkasından görmenizi sağlıyor. Düşmanlar kırmızıyla işaretlenirken, yeni hizmetkarlar turuncu renkte gösteriliyor. Origins, Odyssey ve Valhalla’da alanları araştırmak ve hedefleri işaretlemek için kullanılan drone benzeri kuş, Shadows’ta mevcut değil. Kendi keşif çalışmanızı yapmanız gerekecek.
Bir şinobi olarak Naoe gizlilik konusunda en yetenekli olanı. Yasuke de gizliliği kullanabilir ancak vücut yapısı ve zırh kaplaması nedeniyle Naoe kadar yumuşak bir deneyim sunmuyor.
Assassinâs Creed Shadows Savaş ve RPG Sistemi
Japon savaşlarının bu döneminde kalkanlar kullanılmadı, dolayısıyla teçhizatınız zırhınız dışında herhangi bir savunma seçeneği içermiyor. Kaçışlar hayati önem taşıyor. Bir samuray olan Yasuke, silahını kullanarak gelen saldırıları engelleyebilir ve çeşitli savuşturmalar gerçekleştirebilir.
Naoe de çatışmaya girebiliyor ancak blok yapamıyor ya da savuşturamıyor; bunun yerine düşmanın darbelerini ‘saptırabiliyor’.
Düşman zırhlarının dayanıklılığı savaş sırasında kırılabilir. Oyundaki hemen hemen her eşya, silahlarınız tarafından dinamik olarak hasar görebilir. Katanalar, çalıları ve sepetleri keserek göz kamaştıran kesik izleri bırakabiliyor. Oklar delik izleri, silahlar ise tasları küçük parçalara ayırabilir.
Katanalar, kanabÅ savaş kulübü, yari mızrakları, shuriken, kunai ve kusarigama (zincirli orak) dahil olmak üzere pek çok döneme ait silah oyunda mevcut. Yasuke’nin arquebus tüfeklerini kullanabilmesi ona uzun menzilli saldırı olanağı sağlıyor. Her silahın kendi yetenek ağacı var. Belirli bir silahı kullanmaya zaman ayırmanız, bu silahla ilgili yeterliliğinizi doğru orantıda artıracaktır.
Bir araya getirilen bileşenlerden kendi katananızı oluşturabilir ve kişiselleştirebilirsiniz. Transmog sistemi aynı zamanda donanımınızı tam olarak istediğiniz gibi görünecek şekilde uyarlamanıza da olanak tanıyor. Yasuke ve Naoe’nin bireysel beceri ağaçları ve teçhizatları var ancak XP’yi, toplanan silahları ve kaynakları ortak paylaşıyorlar.
Assassinâs Creed Shadows Dinamik Harita ve Mevsimler
Assassin’s Creed Shadows, Anvil grafik motorunun yeni güncellenmiş bir versiyonu üzerine inşa edildi. Yeni grafik teknolojisi, küresel aydınlatma, kırılabilir aksesuarlar, daha ayrıntılı varlık ağları ve çok daha iyi aydınlatmalara olanak tanıyor.
Güncellenen Anvil grafik motoru, oluşturulan haritanın dinamik bir mevsime sahip olmasına olanak tanıdı. Mevsim değişikliği, tarihsel doğruluğu korumak için hikayedeki ilerlemenize göre belirleniyor ancak her dönemin bir özgünlük duygusu yaratmak için geçtiği ‘adımlar’ var.
Her mevsim, oyunla bağlantılı benzersiz özelliklerle birlikte geliyor. Örneğin ilkbahar ve yaz aylarında bitkiler çiçek açtığında, saklanacak çalılar ve uzun otlar olacak. Daha sonra sonbahar ve kış aylarında bu bitkiler ölecek ve saklanma noktaları ortadan kalkacak. Kışın da sular donuyor, bu da havuz ve göletlere girmenizi ve gizlenmenizi engelliyor.
çatı kenarlarından sarkan buz sarkıtları ise cabası! Aman dikkat… Düşman duymasın. Mevsimler ayrıca NPC davranışlarını da etkiliyor. Yaz aylarında, düşman samuraylarını sizi aramak için çalıları keserken görebilirsiniz. Kışın ise düşmanlar ateşlere ve sıcak yerlere daha yakın duruyor.
Tamamen dinamik bir hava durumu sistemi, hem bölgeye hem de mevsime göre uygun iklim koşullarını sağlıyor. Yoğun sis, uğultulu rüzgarlar ve kar gibi şiddetli hava koşulları, düşmanların görüşünü ve sesini direkt etkiliyor. Fırtına, ayak seslerinizi maskelemek için de bir fırsat olarak görülebilir.
Dünya şaşırtıcı derecede ayrıntılı bir ekoloji sistemine sahip. Örneğin ilkbaharda rüzgar, ağaçların ürettiği polenleri uçuracak ortaya adeta bir görsel şölen çıkarıyor. Haritanın boyutu Assassin’s Creed Origins’tekine benzer genişlikte. Harita, Iga (şinobilerin evi), Arima (büyük bir savaşın yeri) ve Omi (bir tarım bölgesi) dahil olmak üzere Japonya’nın gerçek tarihi bölgelerine göre bölgelere bölünmüş.
İkonik senkronizasyon noktaları geri dönüyor ancak yeniden tasarlanmış bir şekilde. Zirveye tırmanmak artık haritanızda çok sayıda simgenin ortaya çıkmasına vesile olmuyor ve bölgenin dönen “drone” çekimini tetiklemiyor. Bunun yerine, senkronizasyon noktalarında, öne çıkan ilgi çekici noktaları bulmak için bölgeyi inceleyebilir ve daha sonra zemine döndüğünüzde bu bölgelerin peşine düşebilirsiniz.
Neyse ki, bu küçük değişikliğe rağmen senkronizasyon noktaları hâlâ hızlı seyahat noktaları olarak görev yapıyor.
Shadows kentleşmenin, ticaretin ve savaşın geliştiği bir dönemde geçiyor. Bu, kasabalar, ticaret merkezleri, çiftlik arazileri ve devasa kaleler dahil olmak üzere çok çeşitli konumların oyuna dahil edildiği demek oluyor.
Bu yerleşim yerlerinin ötesinde ise dağlar ve ormanlar bulunmakta.
Assassinâs Creed Shadows Suikastlar ve Görevler
Shadows, büyük ölçüde hedeflere odaklanan, doğrusal olmayan bir hikayeye sahip. Bu hedefleri istediğiniz sırayla takip etmekte özgürsünüz. Ubisoft, biraz daha müdahaleci davranarak daha tatmin edici bir yolculuk yaratmayı amaçlamış.
Hikaye hâlâ hedef odaklı olsa da stüdyo, oyuncuları doğrudan nereye gideceklerini söylemek yerine ipuçlarını kullanarak doğru yöne yönlendirerek daha fazla oyuncu özerkliği sağlamayı umuyor. Ana görevlerin çoğu Yasuke veya Naoe olarak tamamlanabilir. Bununla birlikte, her iki karakterin de yalnızca kendileri tarafından oynanabilen kendi özel görevleri ve ayrıca özel hikayeye giriş görevleri var.
Ana hikayenin ötesinde yan görevler ve dünya aktiviteleri de klasik olarak mevcut. Haritada bulunabilecek önemli şeyler arasında kaleler, tapınaklar, türbeler bulunmakta. Hedefleriniz hakkında istihbarat toplamak için görevlere gönderilebilecek ajanlardan oluşan bir casus ağı da oluşturabilirsiniz. Sizin ve müttefiklerinizin toplanabileceği bir sığınağınız da oyunda yer alıyor.
Ubisoft Québec (Assassinâs Creed Odyssey) öncülüğünde geliştirilen Assassinâs Creed Shadows’ta oyuncular, Naoe ve Yasuke olarak her karakterin kendine özel ilerleme yolları, becerileri, silah seçenekleri ve istatistiklerine sahip olduğu iki tamamlayıcı oyun tarzında ustalaşabilirler.
Assassin’s Creed Shadows Fiyatı ve Platformları
Oyunun standart sürümü yeni nesil platformlarda 79,99â¬/69,99$, PC ve Apple Macâlerde Mac App Store üzerinden ise 69,99 â¬/$ fiyatla satışa sunulacak. Ayrıca, Assassinâs Creed Shadowsâu ön sipariş veren hayranlar, ön sipariş edilen herhangi bir sürüm ile ek bir görev edinecekler.
Assassinâs Creed Shadowsâun Altın, Eksiksiz ve Koleksiyoncu sürümlerinin neleri içerisinde barındırdığına hemen aşağıdan ulaşabilirsiniz.
- Altın Sürüm: Temel oyun, Sezon Kartı (ek açılabilir içeriğe sahip bir bonus görevin yanı sıra iki genişletme paketi) ve oyuna 3 günlük erken erişim içerir.
- Eksiksiz Sürüm: Temel oyun, Sezon Kartı, Eksiksiz Paket ve oyuna 3 gün erken erişim. Eksiksiz Paket: Sekiryu Karakter Paketi (Naoe ve Yasuke kıyafeti ve silahı, aksesuar ve binek), Sekiryu Hideout Paketi, 5 Beceri puanı ve kırmızı/siyah fotoğraf modu filtresi içerir.
- Koleksiyoncu Sürümü: Temel oyun, Sezon Kartı, Eksiksiz Paket, fiziksel içeriği ve oyuna 3 gün erken erişim. Fiziksel içerik bir Steelbook, oyun dünyası haritası, Naoe ve Yasuke Heykelciği, gerçek boyutlu Naoeânin Katana Tsubaâsı, bir Wall Creed Scroll, 84 sayfalık bir koleksiyoncu sanat kitabı ve 2 sumi-e litografisinden oluşmakta.
Shadows’un geliştirilmesine destek olan stüdyolar;
- Ubisoft Belgrade
- Ubisoft Bordeaux
- Ubisoft Bucharest
- Ubisoft Chengdu
- Ubisoft Kyiv
- Ubisoft Manila
- Ubisoft Montpellier
- Ubisoft Montreal
- Ubisoft Odesa
- Ubisoft Osaka
- Ubisoft Pune
- Ubisoft Shanghai
- Ubisoft Singapore
- Ubisoft Sofia
- Ubisoft Tokyo
Assassin’s Creed Shadows; Ubisoft+, PlayStation 5, Xbox Series X|S, Amazon Luna, Mac App Store üzerinden Macâler, Ubisoft Store ve Epic Games Store üzerinden Windows PCâde 15 Kasım 2024’te satışa sunulacak. Peki siz yapım hakkında ne düşünüyorsunuz?İlginizi çekebilir:Â
Düşüncelerinizi hemen aşağıda yer alan yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
