KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Bethesda Yan Senaryolu TES Oyunlarına Engel Olmuş

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Obsidian Entertainment kurucu ortağı Chris Avellone tarafından söylenene göre, Bethesda yan senaryolu TES oyunlarına engel olmuş. Detaylar haberimizde.İlginizi çekebilir:Â

Bildiğiniz gibi Amerika menşeli geliştirici, Fallout 3 ve Fallout 4 arasında geçen bir Fallout: New Vegas oyunu ile karşımıza çıkmıştı. Hayli büyük beğeni toplayan ve serinin özünü Bethesda Games Studios tarafından geliştirilen Fallout’lar ile karşılaştırıldığında daha iyi yakalamış olan yan senaryolu oyun, bugün bile adından söz ettiriyor. Kurucu ortak Chris Avellone tarafından söylenene göre The Elder Scrolls serisi için de yan senaryolu oyunlar düşünülmüş, ama Bethesda Softworks engel olmuş.
Bethesda Yan Senaryolu TES Oyunlarına Yeşil Işık Yakmadı


Avellone tarafından X (eski adıyla Twitter) üzerinden yapılan paylaşımlarda, Amerika menşeli yayıncıya götürülen tekliflerin bir tanesinin Fallout: New Vegas gibi The Elder Scrolls V: Skyrim ile The Elder Scrolls VI arasında oturacak ve oyuncuları daha fazla maceraya çıkartacak şekilde planlandığı söyleniyor. Bunun arkasındaki düşünce ise, ana oyunların arasında daha küçük ölçekli oyunlar sunarak The Elder Scrolls için çoklu stüdyo geliştirme döngüsü oluşturmakmış. Alınan olumsuz geri dönüşte, Fallout: New Vegas için oyuncuların yaptıkları geri dönüşün büyük bir etken olduğunuObsidian Entertainment kurucu ortağı Chris Avellone.I thought it couldn’t hurt to try and push a similar system to what Treyarch/Activision had going with Call of Duty at the time (but hopefully less rushed).

Bethesda could do a core release, then we’d release a TES title (in same world or a divergent timeline/era) before theâ¦

â Chris Avellone (@ChrisAvellone)



“O zamanlarda Treyarch/Activision’ın Call of Duty’ye uyguladığı sistemin benzerini denemenin ve sürdürmenin bir zararının olmayacağını düşündüm. Bethesda ana oyunu çıkartır, sonrasında biz de bir sonraki büyük Bethesda sürümü öncesinde (aynı dünyada veya farklı bir zaman çizgisinde/dönemde) bir Elder Scrolls oyunu çıkartırız.”

Elbette şu anda hem Bethesda Softworks hem de Obsidian Entertainment Microsoft bünyesinde ve önümüzdeki zaman zarfında bu konu tekrardan gündeme gelebilir. Zaten Amerika menşeli geliştirici, geçmişte birkaç kez başka bir Fallout oyunu daha geliştirmeyi istediğini dile getirmişti. Gelişmeleri takipte olacağız.
 
Üst