srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,142
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
Türkiyeânin popüler teknoloji dağıtıcısı Bilkom, 2023 sonuçları ve 2024 yılı hedeflerini açıkladı. Bilkom sektörde 40. yılını kutlarken son 5 yılda 10 kat büyüme de elde ederek başarısına başarı kattı. İşte detaylar!
Bilkom TL Bazında 10, USD Bazında ise 2 Kat Büyüdü
Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, şirketin son 5 yılda TL bazında 10, USD bazında ise 2 kat büyüdüğünü belirtti. Sürdürülebilir karlı büyüme hedefiyle istikrarlı bir büyüme performansına ulaştıklarının altını çizen Fikret Ballıkaya, âBu yıl Bilkomâun 40. yılı ve bu süreç boyunca teknolojideki gelişime eşlik ettik, dijital dönüşüme katkı sağladık. Güçlü insan kaynağımız, değer odaklı iş felsefemizle yolumuza güçlü bir şekilde devam edeceğizâ dedi.Dünyanın lider teknoloji markalarının Türkiye dağıtıcısı Bilkom, geek.com.tr‘nin de katılım gösterdiği yıllık değerlendirme basın toplantısında 2023 yılı mali sonuçlarını ve 2024 yılı hedeflerini açıkladı.Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, âEn iyi markaların en inovatif ürünlerini pazara sunuyoruz. Teknolojinin gelişim yolculuğuna paralel olarak, pazara sunduğumuz ürün çeşitliliğimiz arttı. Bilişim teknolojileriyle başlayan, mobil teknolojiler ve giyilebilir ürünler ile gelişen ürün portföyümüz bugün; ev, mikro mobilite ve oyun & eğlence kategorilerinde devam ediyor. Bugün Bilkomplus katma-değerli hizmetlerimizle; üreticiler, satış kanalı ve son kullanıcı için servis ve çözümler üretiyoruzâ dedi.
Şirketten yapılan açıklamada, Bilkomâun sürdürülebilir ve karlı bir büyüme performansı gösterdiği vurgulanarak, son 5 yılda TL bazında 10 kat, USD bazında ise 2 katlık bir büyüme elde edildiği belirtildi. Öte yandan şirketin 2023 yılında, 2022âye göre TL bazında yüzde 97 oranında büyüdüğü açıklandı.Fikret Ballıkaya, şirketin 2024 yılında da istikrarlı büyümesini sürdüreceğini vurgulayarak, âYeni marka, kategori ve iş birlikleriyle büyümeye devam edeceğiz. Değer, kalite ve hız odaklı yaklaşımımızla tüketici deneyimine odaklanmaya devam edeceğiz. B2B ve B2C alanında hayata geçirdiğimiz dağıtım, servis ve hizmet paketleriyle, ürün portföyümüzü geliştireceğizâ dedi.
BilkomPlus ile Genişletilmiş Destek Hizmeti
Bilkom, standart bir distribütör şirketin yerine getirdiği hizmetlere ek olarak, âBilkomplusâ çatısı altında birçok katma-değerli hizmet sunuyor ve bunu yaparken de o markanın Türkiye ofisi gibi çalışarak önemli bir destek sağlıyor.Bilkom Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Can Irmak Sağıroğlu ise yaptığı değerlendirmede, âLisanslı yerli üretim, saha operasyonu, tüketici deneyimi yönetimi ve 360 derece pazarlama yönetimi gibi hizmetlerimizin tümü, Bilkomplus çatısı altında birleşiyor ve bizi ayıran en temel unsur olarak öne çıkıyor. Üreticilere, satış kanallarımıza ve son kullanıcıya, Bilkom güvencesiyle bağlanıyoruzâ diyerek şirketin ortaya koyduğu katma-değer üretme misyonunu özetledi.
Bilkom, Bilişim 500 araştırma sonuçlarına göre son 3 yıldır Türkiyeânin bir numaralı tablet ve taşınabilir bilgisayar dağıtıcısı konumunda. Bunun yanı sıra şirket akıllı saat ve akıllı çocuk saati kategorilerinde liderliğini de sürdürüyor.Bilkom, 2023 yılında TV, akıllı ev ve ekosistem ürünlerinden oluşan ev kategorisinde yüzde 100âün üzerinde büyüme performansına imza atarken, oyun ve eğlence kategorisinde ise 5 kat büyüdü. Haziran 2023âte başlayan mikro mobilite yolculuğunda ise aralık ayında yüzde 25âlik bir pazar payına ulaşan şirket, 2024 yılında mikromobilite kategorisinde lider dağıtıcı olmayı hedefliyor.Bilkom; 40 yıllık köklü geçmişi, yetkin kadrosu ve değer üretme vizyonuyla teknolojinin gelişim yolculuğuna eşlik ederek, dijital dönüşüme katkı sağlama hedefiyle çalışıyor.İlginizi çekebilir:Â Peki siz Bilkom’un büyüme oranı hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi hemen aşağıda yer alan yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
Bilkom TL Bazında 10, USD Bazında ise 2 Kat Büyüdü
Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, şirketin son 5 yılda TL bazında 10, USD bazında ise 2 kat büyüdüğünü belirtti. Sürdürülebilir karlı büyüme hedefiyle istikrarlı bir büyüme performansına ulaştıklarının altını çizen Fikret Ballıkaya, âBu yıl Bilkomâun 40. yılı ve bu süreç boyunca teknolojideki gelişime eşlik ettik, dijital dönüşüme katkı sağladık. Güçlü insan kaynağımız, değer odaklı iş felsefemizle yolumuza güçlü bir şekilde devam edeceğizâ dedi.Dünyanın lider teknoloji markalarının Türkiye dağıtıcısı Bilkom, geek.com.tr‘nin de katılım gösterdiği yıllık değerlendirme basın toplantısında 2023 yılı mali sonuçlarını ve 2024 yılı hedeflerini açıkladı.Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, âEn iyi markaların en inovatif ürünlerini pazara sunuyoruz. Teknolojinin gelişim yolculuğuna paralel olarak, pazara sunduğumuz ürün çeşitliliğimiz arttı. Bilişim teknolojileriyle başlayan, mobil teknolojiler ve giyilebilir ürünler ile gelişen ürün portföyümüz bugün; ev, mikro mobilite ve oyun & eğlence kategorilerinde devam ediyor. Bugün Bilkomplus katma-değerli hizmetlerimizle; üreticiler, satış kanalı ve son kullanıcı için servis ve çözümler üretiyoruzâ dedi.
BilkomPlus ile Genişletilmiş Destek Hizmeti
Bilkom, standart bir distribütör şirketin yerine getirdiği hizmetlere ek olarak, âBilkomplusâ çatısı altında birçok katma-değerli hizmet sunuyor ve bunu yaparken de o markanın Türkiye ofisi gibi çalışarak önemli bir destek sağlıyor.Bilkom Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Can Irmak Sağıroğlu ise yaptığı değerlendirmede, âLisanslı yerli üretim, saha operasyonu, tüketici deneyimi yönetimi ve 360 derece pazarlama yönetimi gibi hizmetlerimizin tümü, Bilkomplus çatısı altında birleşiyor ve bizi ayıran en temel unsur olarak öne çıkıyor. Üreticilere, satış kanallarımıza ve son kullanıcıya, Bilkom güvencesiyle bağlanıyoruzâ diyerek şirketin ortaya koyduğu katma-değer üretme misyonunu özetledi.
