KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

BioWare Geliştiricisi, Anthem’den Derslerini Aldıklarını Söylüyor: “Yetkin Olmadığınız Şeyleri Yapmamalısınız”

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Electronic Arts’ın rol yapma oyunlarıyla tanınan stüdyosu BioWare‘den geçtiğimiz yıllarda yayınladıkları ve başarısızlığa sürüklenen servis oyunu Anthem hakkında bazı açıklamalar geldi. Dünden bugüne Dragon Age: Inquisition, Star Wars: KOTOR gibi hem eleştirmenlerden hem de oyunculardan yüksek notlar almayı başarmış oyunlar yapmasıyla bilinen stüdyo, 2018 yılında Anthem isimli bir oyun yayınlamıştı. Bu servis oyunu ise bekleneni veremeyip kısa süre içerisinde kapatılmıştı. BioWare’den bir geliştirici, bu başarısızlığın onlara neler kattığı konusunda yeni açıklamalar yaptı.
BioWare Anthem’den dersini almış ve Dragon Age: The Veilguard’da bu dersi uygulamaya dökmüş


Şu anda BioWare’in kreatif direktörü olan John Epler, Edge dergisine ( aracılığıyla) verdiği bir röportajda geçmişte yaşananlardan ve bundan çıkardıkları derslerden bahsetti. çevrim içi çok oyunculu bir oyun yapmanın BioWare’in güçlü yönlerinden birisi olmadığını söyleyen Epler, “biz her zaman hikâye anlatımı ve rol yapma konusunda derinlere inmek üzerine inşa edilmiş bir stüdyoyuz” dedi.
Anthem-1024x576.jpg


Anthem hakkında “Anthem’deki pek çok şeyle gurur duyuyorum, bir buçuk yıl boyunca bu projedeydim. Ancak günün sonunda, o kadar da yetkin olmadığımız bir şeye odaklanmış bir oyun inşa ediyorduk” ifadelerini kullandı.

Epler, BioWare ekibinin çoğunun tek oyunculu maceralarda uzmanlaştıkları için stüdyoya katıldığını ve sonuç olarak Anthem ile yapabilecekleri en iyi şeyi yapamadıklarını söyledi. “Benim için ve takım için en büyük ders, hangi konuda iyi olduğumuzu bilmek ve bunu ikiye katlamaktı” dedi.
  • İzleyin:

“Kendinizi çok ince yaymayın. Yapacak uzmanlığa sahip olmadığınız bir sürü farklı şeyi yapmaya çalışmayın. Bu ekipteki birçok insan buraya hikâye odaklı, tek oyunculu bir RPG oluşturmak için geldi.”

BioWare şu anda Dragon Age: The Veilguard’ı geliştiriyor ve oyunun bu yılın sonlarında piyasaya çıkması bekleniyor. Son fragmanlarıyla oyuncular nezdinde tepki görse de paylaşılan yeni detaylarıyla derin bir rol yapma anlayışına sahip olacağı anlaşılıyor. Sanat tasarımı nedeniyle eleştirilere maruz kalan oyunun henüz bir çıkış tarihi bulunmuyor.
 
Üst