srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Black Myth: Wukong hızlı bir başlangıç yapmasının ardından satışlarını artırmaya devam ediyor. Game Science rakamları güncellerken DLC söylentilerini doğruladı.
Game Science’ın en büyük dış hissedarı olan Daniel Wu, ‘e konuştu. Oyunun satışlarının iki haftada 18 milyon kopyayı aştığını ve 700 milyon dolardan fazla gelir sağladığını açıkladı.
çinli oyun geliştiricisine yaptığı yüklü destekle büyük bir finansal risk alan Wu, DLC çıktığında daha fazla para kazanmayı dört gözle bekliyor.
Black Myth: Wukong dev oyunları geride bıraktı
Wu’nun girişimi, altı yıllık geliştirme süresince oyunun 70 milyon dolarlık bütçesinin büyük bir kısmına katkıda bulundu. Yıllarca süren başarısızlıklara rağmen sonunda meyvelerini toplamaya başladı.
Maymun Kral efsanesine dayanan Black Myth: Wukong, lansman döneminde Elden Ring ve Zelda gibi efsaneleri geride bıraktı. Wu, oyunun ömrü boyunca 30 milyon satışa ulaşabileceğini ve ileride bir genişlemeyle desteklenebileceğini söyledi.
Yatırımcıya göre Game Science bugün birkaç milyar yuan değerinde ve %20 oranındaki hissesinin birkaç katı getiri sağladı. Game Science’ın bugünkü başarısı, üst üste gelen dört başarısızlığa dayanıyor.
Wu, DLC’nin ne zaman gelebileceğini belirtmedi ve anlaşılabilir bir şekilde, geçtiğimiz günlerde söylentilere konu olanhakkında yorum yapmadı. Gelişmeleri takip edeceğiz.
Black Myth: Wukong ilk üç gündesatmış ve tüm platformlarda 3 milyon eş zamanlı oyuncu görmüştü. Aradan geçen kısa sürede satışlar neredeyse iki katına yaklaştı.
Oyun, Steam’de en yüksek 2.4 milyondan fazla eş zamanlı oyuncu gördü. Platformda en çok oynanan ikinci oyun ve en çok oynanan tek oyunculu oyun ünvanını elinde tutuyor.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree genişlemesinin nasıl yeni bir satış dalgası yaratabileceğini gördük. Game Science da aynı yolu izleyecek gibi görünüyor.
Game Science’ın en büyük dış hissedarı olan Daniel Wu, ‘e konuştu. Oyunun satışlarının iki haftada 18 milyon kopyayı aştığını ve 700 milyon dolardan fazla gelir sağladığını açıkladı.
çinli oyun geliştiricisine yaptığı yüklü destekle büyük bir finansal risk alan Wu, DLC çıktığında daha fazla para kazanmayı dört gözle bekliyor.
Black Myth: Wukong dev oyunları geride bıraktı
Wu’nun girişimi, altı yıllık geliştirme süresince oyunun 70 milyon dolarlık bütçesinin büyük bir kısmına katkıda bulundu. Yıllarca süren başarısızlıklara rağmen sonunda meyvelerini toplamaya başladı.
Maymun Kral efsanesine dayanan Black Myth: Wukong, lansman döneminde Elden Ring ve Zelda gibi efsaneleri geride bıraktı. Wu, oyunun ömrü boyunca 30 milyon satışa ulaşabileceğini ve ileride bir genişlemeyle desteklenebileceğini söyledi.
Yatırımcıya göre Game Science bugün birkaç milyar yuan değerinde ve %20 oranındaki hissesinin birkaç katı getiri sağladı. Game Science’ın bugünkü başarısı, üst üste gelen dört başarısızlığa dayanıyor.
Wu, DLC’nin ne zaman gelebileceğini belirtmedi ve anlaşılabilir bir şekilde, geçtiğimiz günlerde söylentilere konu olanhakkında yorum yapmadı. Gelişmeleri takip edeceğiz.
Black Myth: Wukong ilk üç gündesatmış ve tüm platformlarda 3 milyon eş zamanlı oyuncu görmüştü. Aradan geçen kısa sürede satışlar neredeyse iki katına yaklaştı.
Oyun, Steam’de en yüksek 2.4 milyondan fazla eş zamanlı oyuncu gördü. Platformda en çok oynanan ikinci oyun ve en çok oynanan tek oyunculu oyun ünvanını elinde tutuyor.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree genişlemesinin nasıl yeni bir satış dalgası yaratabileceğini gördük. Game Science da aynı yolu izleyecek gibi görünüyor.