KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Black Myth Wukong DLC’si onaylandı: Oyunun satışları 18 milyonu aştı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Black Myth: Wukong hızlı bir başlangıç yapmasının ardından satışlarını artırmaya devam ediyor. Game Science rakamları güncellerken DLC söylentilerini doğruladı.

Game Science’ın en büyük dış hissedarı olan Daniel Wu, ‘e konuştu. Oyunun satışlarının iki haftada 18 milyon kopyayı aştığını ve 700 milyon dolardan fazla gelir sağladığını açıkladı.

çinli oyun geliştiricisine yaptığı yüklü destekle büyük bir finansal risk alan Wu, DLC çıktığında daha fazla para kazanmayı dört gözle bekliyor.
black-myth-wukong-unreal-engine-5.jpg

Black Myth: Wukong dev oyunları geride bıraktı


Wu’nun girişimi, altı yıllık geliştirme süresince oyunun 70 milyon dolarlık bütçesinin büyük bir kısmına katkıda bulundu. Yıllarca süren başarısızlıklara rağmen sonunda meyvelerini toplamaya başladı.

Maymun Kral efsanesine dayanan Black Myth: Wukong, lansman döneminde Elden Ring ve Zelda gibi efsaneleri geride bıraktı. Wu, oyunun ömrü boyunca 30 milyon satışa ulaşabileceğini ve ileride bir genişlemeyle desteklenebileceğini söyledi.

Yatırımcıya göre Game Science bugün birkaç milyar yuan değerinde ve %20 oranındaki hissesinin birkaç katı getiri sağladı. Game Science’ın bugünkü başarısı, üst üste gelen dört başarısızlığa dayanıyor.
black-myth-wukong-cikis-tarihi-duyurusu.jpg


Wu, DLC’nin ne zaman gelebileceğini belirtmedi ve anlaşılabilir bir şekilde, geçtiğimiz günlerde söylentilere konu olanhakkında yorum yapmadı. Gelişmeleri takip edeceğiz.

Black Myth: Wukong ilk üç gündesatmış ve tüm platformlarda 3 milyon eş zamanlı oyuncu görmüştü. Aradan geçen kısa sürede satışlar neredeyse iki katına yaklaştı.

Oyun, Steam’de en yüksek 2.4 milyondan fazla eş zamanlı oyuncu gördü. Platformda en çok oynanan ikinci oyun ve en çok oynanan tek oyunculu oyun ünvanını elinde tutuyor.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree genişlemesinin nasıl yeni bir satış dalgası yaratabileceğini gördük. Game Science da aynı yolu izleyecek gibi görünüyor.
 
Üst