KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Bloober Team Silent Hill 2 Hakkında Konuştu

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Büyük buluşma için heyecanlı bekleyiş devam eder iken, Bloober Team Silent Hill 2 hakkında çatışmalar, düşman saldırıları ve bulmacalar odaklı konuştu. Detaylar haberimizde.İlginizi çekebilir:Â

Dün itibarıyla gerçekleşen State of Play ve yeni Silent Hill Transmission, hem Silent Hill 2 çıkış tarihini öğrendik hem de uzunca bir oynanış videosu izledik. 8 Ekim 2024 tarihinde PC ve PlayStation 5 için satışa sunulacak olan oyun, halihazırda standart ve Deluxe sürümü ile ön-siparişe açılmış durumda.
Bloober Team Silent Hill 2 Hakkında Konuştu: Bulmacalar ve çatışmalar Detaylandırıldı


Yakın bir zaman önce PlayStation Blog üzerinden da bulunan Konami üreticisi Motoi Okamoto ve Bloober Team stüdyosundan yaratıcı yönetmen ve baş tasarımcı Mateusz Lenart, oyun hakkında yeni açıklamalar yaptılar. Lenart, oyundaki çatışma sisteminin daha geniş bir yaklaşımda bulunulacak şekilde tasarlandığını söylüyor. Bununla birlikte, deneyimsiz ve sıradan bir insanı yönetiyor olma hissiyatını koruyarak, orijinal oyunda olmayan yeni eylemlerde bulunabilmemiz de mümkün olacakmış.

Silent-Hill-2-Remaketeki-James-Modellemesi-Degistirilmis-Olabilir-1200x675.jpg


James Sunderland haricinde, düşmanlarımızın animasyonları sıfırdan yaratılmış iken yeni saldırı stillerinin de olacağı söyleniyor. Her ne kadar orijinal oyundaki düşmanlar yeniden karşımıza çıkacak olsa da, hareket şekilleri ve saldırı stilleri açısından birbirlerine göre farklılık göstereceklermiş. Haliyle de yapacağımız çatışmalar birbirinin kopyası olmayacakmış.

Yaratıcı yönetmen ve baş tasarımcı Mateusz Lenart, benzer farklılıkların bulmacalarda da yaşandığını söylüyor. Ayrıca yepyeni bulmacalar da eklenmiş. Lenart, belirli bulmacaların çözümleri açısından kimi zaman oyuncuları şaşırtarak, yeniden yapımı inşa eder iken oldukça özenli çalıştıklarını söylüyor. Tabii ki bu süreçte yine orijinal oyunun şakacılığına ve yaratıcılığına saygı duruşunda bulunmayı ihmal et etmemişler. Bir dizi sürpriz referansla beraber çözülecek hem yeni hem de ilginç şeylerin sunulduğu böylesi bir yaklaşımın, orijinal oyunun hayranları için keyif verici olduğuna inandıklarını söylüyor. Bu yeniden yapımı, özünü koruyor iken deneyimi zenginleştirerek orijinal oyuna olan sevgilerini ifade etmelerinin bir yolu olduğunu düşünüyormuş Bloober Team.
 
Üst