KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

CD Projekt: Tek oyunculu oyunlarda mikro ödemelerin yeri yok

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
CD Projekt’in finans müdürü Piotr Nielubowicz, şirketin tek oyunculu oyunlarda mikro ödemelere yer görmediğini söyledi.

Polonyalı StockWatch.pl sitesine konuşan ( aracılığıyla) konuşan Nielubowicz, şirketin tek oyunculu oyunlarda açgözlülüğe kaçmamaya yönelik tutumunu ortaya koydu.

Öte yandan CD Projekt’in gelecekte bu çözümü çok oyunculu oyunlarda kullanma ihtimalini göz ardı etmediğini belirtti.
cyberpunk-2077-phantom-liberty-dlc-tanitimi-planlaniyor.jpg


Yönetici, “Tek oyunculu oyunlarda mikro dönüşümlere yer görmüyoruz ama gelecekte çok oyunculu projelerde bu çözümü kullanacağımızı da göz ardı etmiyoruz.” şeklinde konuştu.

Nielubowicz’in görüşü, şirketin eski CEO’su Adam Kicinski’nin 2020’deki yorumlarını yansıtıyor. Bu yılın başında görevinden ayrılan Kicinski, “Amaç, para kazanmayı insanları para harcamaktan mutlu edecek şekilde tasarlamaktır.” demişti.

Zaten CD Projekt Red’in The Witcher oyunlarında veya Cyberpunk 2077’de rahatsız edici DLC’ler görmedik. Umarız, bundan sonra da çizgilerini bozmadan devam ederler.
dragons-dogma-2-kupa-ve-basarim-listesi.jpg

Dragon’s Dogma 2, tartışmaları yeniden alevlendirdi


Son dönemde bu konuda en çok tepki gören oyun Dragon’s Dogma 2 oldu. Capcom, oyundaki bazı eşyalarıolarak sunduğu için eleştiri oklarını üzerine çekti.

Eşyaları satın almak zorunlu olmasa da, hikaye odaklı bir oyunda ne yeni içerik ne de kozmetik barındıran para tuzağı paketler sunulması hoş karşılanmadı. Neyse ki, sektördeki her geliştirici bu şekilde düşünmüyor.

En azından CD Projekt’in hikayeli oyunlarını kurtardık. çok oyunculu oyunlara yaklaşımını The Molasses Flood tarafından geliştirilen Sirius kod adlı The Witcher oyununda daha net göreceğiz.
the-witcher-monster-slayer-mobil-oyun.jpeg


Ayrıca şirket, Cyberpunk ve The Witcher IP’lerinikullanılmak üzere üçüncü parti geliştiricilere lisanslama fikrini değerlendiriyor. Burada da mikro ödemeleri kullanabilirler.

Ancak yeni oyunları yakın zamanda beklemeyin… CD Projekt, üzerinde çalıştığı Cyberpunk ve The Witcher oyunlarının yanı sıra Hadar kod adlı yeni IP’ninpaylaştı ve hiçbiri ileri bir noktada değil.

Şahsen, yeni hikaye içeriği dışındaki ücretli DLC’lere sıcak bakmıyorum. Peki sizce hikaye odaklı oyunlarda mikro ödemeler olması kabul edilebilir mi? Yorumlarda buluşalım.
 
Üst