srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,298
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Naughty Dog beklentilere rağmen PlayStation Showcase’de olmayan çok oyunculu The Last of Us oyunu hakkında açıklama yaptı.
Stüdyo, Twitter hesabından yaptığı duyuruda oyuna daha fazla zaman ayırmaları gerekeceğini belirtti. Ancak ‘in raporuna göre bu açıklamanın arkasında daha fazlası var.— Naughty Dog (@Naughty_Dog)
Sony’nin çok oyunculu The Last of Us oyununun kalitesini ve uzun vadede sürekliliğini yeniden değerlendirmek için geliştirmeyi yavaşlattığı iddia ediliyor.
Geliştirici ekibin, yakın tarihli bir değerlendirmenin ardından küçültüldüğü ve çalışanların bazılarının stüdyo içinde başka projelere atandığı bildirildi. Yine de geliştirme devam ediyor.
Destiny geliştiricisi Bungie süreçte kilit rol oynuyor
Destiny geliştiricisi Bungie’nin çok oyunculu The Last of Us projesinde kilit rol oynadığı öne sürülüyor. Stüdyonun oyuncuları uzun süre meşgul tutma yeteneğinden yararlanılıyor.
Sony, Bungie’yi satın aldıktan sonra stüdyonun canlı hizmet oyunlarındaki uzmanlığından yararlanmayı amaçladıklarını birçok kez dile getirdi. Konsol devi, şirketin birikimini diğer PlayStation stüdyolarıyla paylaşmayı planlıyordu.
Sızıntıların efendisi Jeff Grubb, stüdyonun ilk canlı hizmet oyunu olduğunun bariz hissedildiğini, Naughty Dog’un işleri kendi yöntemiyle yapmak istediğini ve bunun Factions için pek iyiye işaret olmadığını belirtti.
çok oyunculu The Last of Us şimdiye kadar yalnızca birkaç konsept görseliyle karşımıza çıktı.için beklentiler yüksek olsa da beklenen tanıtım yapılmadı.
Kısaca haberler iyi değil ve stüdyo bir süre diğer projelerine ağırlık verecek gibi görünüyor. Gelişmeleri takip edeceğiz.
Stüdyo, Twitter hesabından yaptığı duyuruda oyuna daha fazla zaman ayırmaları gerekeceğini belirtti. Ancak ‘in raporuna göre bu açıklamanın arkasında daha fazlası var.— Naughty Dog (@Naughty_Dog)
Sony’nin çok oyunculu The Last of Us oyununun kalitesini ve uzun vadede sürekliliğini yeniden değerlendirmek için geliştirmeyi yavaşlattığı iddia ediliyor.
Geliştirici ekibin, yakın tarihli bir değerlendirmenin ardından küçültüldüğü ve çalışanların bazılarının stüdyo içinde başka projelere atandığı bildirildi. Yine de geliştirme devam ediyor.
Destiny geliştiricisi Bungie süreçte kilit rol oynuyor
Destiny geliştiricisi Bungie’nin çok oyunculu The Last of Us projesinde kilit rol oynadığı öne sürülüyor. Stüdyonun oyuncuları uzun süre meşgul tutma yeteneğinden yararlanılıyor.
Sony, Bungie’yi satın aldıktan sonra stüdyonun canlı hizmet oyunlarındaki uzmanlığından yararlanmayı amaçladıklarını birçok kez dile getirdi. Konsol devi, şirketin birikimini diğer PlayStation stüdyolarıyla paylaşmayı planlıyordu.
Sızıntıların efendisi Jeff Grubb, stüdyonun ilk canlı hizmet oyunu olduğunun bariz hissedildiğini, Naughty Dog’un işleri kendi yöntemiyle yapmak istediğini ve bunun Factions için pek iyiye işaret olmadığını belirtti.
çok oyunculu The Last of Us şimdiye kadar yalnızca birkaç konsept görseliyle karşımıza çıktı.için beklentiler yüksek olsa da beklenen tanıtım yapılmadı.
Kısaca haberler iyi değil ve stüdyo bir süre diğer projelerine ağırlık verecek gibi görünüyor. Gelişmeleri takip edeceğiz.