srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,115
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
Rendercode Games tarafından geliştirilen ve 27 Aralık 2016 tarihinde Steam’e eklenen Crypt of the Serpent King oyunu, bağımsız (Indie) bir oyun stüdyosuna ait olduğu için beklentiyi düşük tutmakta fayda var. Gerçekten de oyunu açtığınızda inanılmaz sadelikte görseller sizi karşılıyor. Tamamen rastgele oluşturulan zindanları gezerek yeni yerler keşfediyor, bu esnada karşınıza çıkan düşman yaratıklarla savaşıyorsunuz.
Pek fazla detaya girilmemiş
Bahsi geçen düşman yaratıklar bazen bir troll, bazen de yılan şeklinde gözükebiliyor. İşin en kötü yanı şu ki, bu karakterlerin modellemeleri pek de başarılı sayılmaz. Detaya hiç girilmemiş ve savaşma efektleri neredeyse yok gibi. Elinizdeki baltayı düşmana vurduğunuzda her seferinde aynı “ahh” sesi çıkıyor. Yaralanma, yere yığılma veya kanın dökülmesi gibi detaylar göz ardı edilmiş. Hal böyle olunca düşmanları yenmek çok can sıkıcı bir hal alabiliyor.
Bölümler de tek düze
Oyunda keşfettiğiniz zindanlarda da sürekli olarak aynı doku ve desenler kullanılmış. Duvarlarda hep aynı briketler var. Bunun sonucunda oyun albenisini kaybediyor ve yeni zindanlara girmek sıkıcı bir hal alıyor.
Bir diğer ilginç konu ise zaman zaman aniden yükselen ses tonu. Ortada hiçbir sebep yokken arkada çalan müziğin seviyesi birden yükseliyor ve bu da korkmanıza sebep oluyor.
Her zindanda gizli olan anahtarı bulup bölüm sonu canavarını yenmeniz gerek. Ancak daha önce de dediğimiz gibi, bu pek de heyecan verici olmayabilir.

Pek fazla detaya girilmemiş
Bahsi geçen düşman yaratıklar bazen bir troll, bazen de yılan şeklinde gözükebiliyor. İşin en kötü yanı şu ki, bu karakterlerin modellemeleri pek de başarılı sayılmaz. Detaya hiç girilmemiş ve savaşma efektleri neredeyse yok gibi. Elinizdeki baltayı düşmana vurduğunuzda her seferinde aynı “ahh” sesi çıkıyor. Yaralanma, yere yığılma veya kanın dökülmesi gibi detaylar göz ardı edilmiş. Hal böyle olunca düşmanları yenmek çok can sıkıcı bir hal alabiliyor.

Bölümler de tek düze
Oyunda keşfettiğiniz zindanlarda da sürekli olarak aynı doku ve desenler kullanılmış. Duvarlarda hep aynı briketler var. Bunun sonucunda oyun albenisini kaybediyor ve yeni zindanlara girmek sıkıcı bir hal alıyor.
Bir diğer ilginç konu ise zaman zaman aniden yükselen ses tonu. Ortada hiçbir sebep yokken arkada çalan müziğin seviyesi birden yükseliyor ve bu da korkmanıza sebep oluyor.
Her zindanda gizli olan anahtarı bulup bölüm sonu canavarını yenmeniz gerek. Ancak daha önce de dediğimiz gibi, bu pek de heyecan verici olmayabilir.