KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Cyberpunk 2077’nin devam oyunu Amerikan kültürünü daha iyi yansıtacak

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Cyberpunk 2077’nin devamı Boston ve Vancouver’daki CD Projekt Red stüdyolarında geliştiriliyor. Özellikle ABD merkezli geliştiricinin önemli bir amacı daha var.

Boston stüdyosunun kurulmasının temel nedeni CD Projekt Red’in Cyberpunk ve The Witcher oyunlarını aynı anda geliştirmesini sağlamaktı. Geliştiriciler bunun aynı zamanda oyunu daha özgün bir şekilde Amerikan tarzı yapmaya yardımcı olacağını söylüyor.

‘inde konuşan baş yapımcı Dan Hernberg, “Cyberpunk’ın açıkça benzersiz bir Amerikan hikayesi olduğunu düşünüyorum. çok fazla punk enerjisi var ve masa üstü oyunu bir Amerikalı tarafından yazılmış. Bu yüzden bunu Amerika’da yapmak doğru görünüyor.” dedi.
cyberpunk-2077-aksiyon-rpg-cdpr.jpg

Cyberpunk 2 kültürel açıdan eksiklerle doluydu


Cyberpunk 2077, Polonya’nın WrocÅaw kentinde, CDPR’nin ana stüdyosu tarafından geliştirildi. Ancak Avrupalı ââgeliştiriciler, Cyberpunk 2077’nin devam filminde düzeltmek istediği birkaç daha ince kültürel unsuru gözden kaçırdılar.

Yardımcı oyun yönetmeni PaweÅ Sasko, oyundaki “rögar kapağı rezaleti” örneğini verdi. Night City’de yer alan rögar kapakları, Kaliforniya’daki bir şehir için fazla Avrupai görünüyordu.

Diğer örnekler arasında sokak lambaları, çöp kutularının konumu, sokak tabelalarının rengi ve kaldırımların tasarımı yer aldı. Sasko’ya göre bu oyun zevkini çok etkilemiyor ancak geliştiricilerin Amerikan kültürüne tam olarak hakim olmadığını gösteriyor.
cyberpunk-2077-guncelleme-notlari.jpg


Sasko sadece rögar kapakları ve sokak tabelalarına değil, kültürel temaslar ve müzik gibi diğer bileşenlerin önemine de değindi. Yönetmen konuşmasında şunları söyledi:

“Ayrıca Amerika’da olmanın, daha büyük Amerikan, yani Hollywood etkisi ile kültürel temas noktalarına sahip olmamızı sağladığını düşünüyorum. Açıkçası, Cyberpunk 2077 Los Angeles’ta geçiyordu. Bu yüzden ister müzikten, ister hikayeden, ister Amerika’nın keşfedilmesi ilginç olan farklı bölgelerinden olsun, tüm bu kültürel temas noktaları ve etkileşime girebileceğimiz şeyler vardı.”

Project Orion kod adlı Cyberpunk 2 üzerinde Vancouver stüdyosu da çalışıyor ve Hernberg, Kanadalı geliştiricinin de yeni oyun için gerçekten harika şeyler üzerinde çalıştığını söylüyor.

Cyberpunk 2077’nin devam oyunu henüz geliştirme sürecinin . Şimdiye kadar herhangi bir tanıtım gelmedi. Oyunun ismi ve çıkış tarihi dahil olmak üzere birçok detay perde arkasında.

CD Projekt Red ayrıca oyunları daha sık çıkarmak için çalıştığını belirtti. Umarız, oyuncular Night City’ye geri dönmek için çok uzun süre beklemek zorunda kalmazlar.
 
Üst