SROCenter Reklamı

KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

Cyberpunk 2077 Geliştiricisi, Gerçek Hayatta Yaşadığı Mobbing’leri Anlattı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
20,135
Tepkime puanı
12
Puanları
38
Bir Cyberpunk 2077 geliştiricisi, oyunun piyasaya sürülmesinden sonra Polonya’da kendisine farklı davranıldığını ve hatta ev sahibi tarafından görmezden bile gelindiğini söylüyor.

Cyberpunk 2077 ilk piyasaya çıktığında ortalıkta tam bir kaos hâkimdi. İster eksik özellikler ister sayısız hata olsun, birçok kişi CD Projekt Red’in vaat ettiği oyunu sunamadığını düşünüyordu. Beklediği oyuna ulaşamayan oyuncular büyük hayal kırıklığı yaşamış olsalar da görünüşe göre geliştiriciler için de o süreç pek kolay geçmemiş. DICE’aa konuşan oyun geliştiricisi Gabe Amatangelo, tartışmaların gerçek hayatına da sıçradığını, öyle ki ev sahibinin bile oyunu düzeltmesi konusunda kendisini sıkıştırdığını söyledi.
Cyberpunk 2077 Geliştiricisi Ev Sahibi ve Avukatıyla Neler Yaşadı?


Verdiği röportaj Game Developer tarafından haberleştirilen Cyberpunk 2077 geliştiricisi Amatangelo’ya göre Cyberpunk 2077 piyasaya sürüldüğünde günlük hayatında gördüğü insanlar ona farklı davranmaya başladı.

Amatangelo bu durumu ilk olarak ev sahibinin duş başlığını tamir etmesi için birini göndermesi gerektiğinde fark etmiş. “Haftalarca” yanıt alamadıktan sonra, ev sahibiyle yüz yüze görüşmeye gitmiş ve ev sahibi ona basitçe şöyle demiş: “PlayStation 4’ümde oynamak için Cyberpunk 2077 satın aldım fakat doğru düzgün çalışmıyor. Bu portu ne zaman düzelteceksiniz?”

cyberpunk-2077-gelistiricisi-mobbing2.webp


Bir başka örnekte, Polonya’da yaşayan ve ana dili İngilizce olan Amatangelo, normalde Lehçe konuştuğu bir avukattan kahve almaya gitmiş fakat yine avukatıyla görüşmeleri de Cyberpunk 2077 piyasaya sürüldükten sonra büyük ölçüde değişmiş. Amatangelo, “Benimle hiç İngilizce konuşmazdı ve bu ilk kez oluyordu. Bana dönüp ‘CD Projekt Red’e ne oldu?’ diye sordu.” dedi.

O dönemde Amatangelo, CD Projekt Red’in itibarı tüm zamanların en düşük seviyesinde olduğu için stüdyoda sık sık bir “umutsuzluk” hissi yaşandığını söylüyor. Bu şaşırtıcı değil, çünkü olumsuz geri bildirimler sadece internetteki hayranlardan değil, aynı zamanda geliştiricilerin günlük rutinlerinin bir parçası olarak etkileşimde bulundukları insanlardan da geliyordu.

Elbette oyun topluluğunun Cyberpunk 2077’ye ve dolayısıyla CD Projekt Red’e karşı tutumu son birkaç yılda önemli ölçüde iyileşti. çeşitli güncellemeler oyunu vaat edilenlere daha yakın hâle getirdi ve belki de en önemlisi, performans oyunun PlayStation mağazasına geri dönmesini sağlayacak kadar iyileştirildi. Geçtiğimiz yıl, savaş mekanikleri ve perk sistemi de tamamen elden geçirildi ve Phantom Liberty genişleme paketinin piyasaya sürülmesi ve olumlu övgüler almasıyla umarız geliştiriciler artık bu tip benzer durumlarla karşı karşıya kalmıyordur.İlginizi çekebilir:

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Cyberpunk 2077 sizce yıllar sonra beklenen ve istenen o oyuna dönüşebildi mi? Konu hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
 
Üst