srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,298
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Red Hook Studios, Darkest Dungeon 2’nin resmi sitesinden yeni bir gönderi paylaşarak oyunun geliştirme süreci ilgili planlarını detaylandırdı.
2016’da yayınlanan ve oynanış bakımından gaddar birRPG deneyimi sunan Darkest Dungeon’un devam niteliğinde olan yapım, geçtiğimiz sene Ekim ayında Epic Games Store’da erken erişime çıkmıştı.
Darkest Dungeon 2’nin yol haritası neleri kapsıyor?
Öncelikle geliştiriciler, paylaşılan gönderide oyunun 1.0 versiyonunun 2023 yılının Şubat ayında çıkacağını duyurdu. Halihazırda ekip, Mayıs ayının güncellemesi olan The Shroud of the Deep’te bug ve hataları temizlemek için çalışırken uzun soluklu planlara ise sık ama içeriklerle ilgili küçük çaplı güncellemeleri getireceğini belirtti.
Karakterler arasındaki ilişki sisteminin de gözden geçirilmesi planlandığı ifade edildi. Öyle ki etkileşime geçilen karakterlerin daha az tahmin edilebilir ve yapılan seçimlerin ağırlığının da daha fazla olacağı vaat edildi.
Öte yandan güncellemelerin ana odağının ilerleme ve ilişki sistemlerini yenilemek üzerine olacağını da anlatılıyor. Yeni mekanlar yerine mevcut bölgelere yeni mini boss savaşlarının getirilmesi ise daha olası gözüküyor.
2016’da yayınlanan ve oynanış bakımından gaddar birRPG deneyimi sunan Darkest Dungeon’un devam niteliğinde olan yapım, geçtiğimiz sene Ekim ayında Epic Games Store’da erken erişime çıkmıştı.
Darkest Dungeon 2’nin yol haritası neleri kapsıyor?
Öncelikle geliştiriciler, paylaşılan gönderide oyunun 1.0 versiyonunun 2023 yılının Şubat ayında çıkacağını duyurdu. Halihazırda ekip, Mayıs ayının güncellemesi olan The Shroud of the Deep’te bug ve hataları temizlemek için çalışırken uzun soluklu planlara ise sık ama içeriklerle ilgili küçük çaplı güncellemeleri getireceğini belirtti.
Karakterler arasındaki ilişki sisteminin de gözden geçirilmesi planlandığı ifade edildi. Öyle ki etkileşime geçilen karakterlerin daha az tahmin edilebilir ve yapılan seçimlerin ağırlığının da daha fazla olacağı vaat edildi.
Öte yandan güncellemelerin ana odağının ilerleme ve ilişki sistemlerini yenilemek üzerine olacağını da anlatılıyor. Yeni mekanlar yerine mevcut bölgelere yeni mini boss savaşlarının getirilmesi ise daha olası gözüküyor.