KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Dead Island 2 İçin İlk İzlenimler Geldi: Dünyasının Küçük, Hikayesinin Kısa Olduğu Söyleniyor

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Joined
Jun 18, 2023
Messages
15,992
Reaction score
4
Points
38
Dead Island 2 bazı oyun otoriteleri tarafından oynanmaya başladı ve yapıma dair ilk izlenimler gelmeye başladı. Serinin geri dönüşü görünen o ki bazı oyuncular için beklenenin altında bir kalite çıtasına sahip ancak övüldüğü yerler de fazlasıyla mevcut. Oyunun ilk beş saatine yönelik izlenimler farklı yorumlar içeriyor.
Dead Island 2 için ilk yorumlar biraz karışık


‘dan Robert Valentine oyunu erken oynama şansına sahip olan oyunculardan biri. Oyun hakkında yaptığı yorumlarda genel olarak kısa hikayesinin sunabileceklerinin bir limiti olduğunu vurguluyor. Şaşırtıcı bulduğu şeylerden birisi ise oyunun açık dünya olmayıp lineer bir yapıda ilerliyor oluşu olmuş. Aynı zamanda oyunun senaryosunun 15 ile 20 saat arasında tamamlanabileceğini paylaşmış.

Bu nispeten olumsuz yorumların yanı sıra ‘dan Ian Higton da oyunu oynayıp izlenimlerini yayınlamış. Oyundaki vahşet unsurlarının bugüne kadar hiçbir oyunda olmadığını söylüyor. Hatta oyundaki ceset sisteminin “hem ürkütücü hem de görkemli” olduğunu belirtiyor. Oyunun ilk 5 saatini oynama şansına sahip olduğunu ve bu 5 saatin gerçekten çok iyi geçtiğini belirten Higton, oyundaki bölümleri “mini-açık dünyalar” olarak betimliyor. Anlaşılan Dambuster Studios, ilk oyunlardaki formülü değiştirmemiş. Oyundaki vahşetin seviyesi çok yüksek olduğundan YouTube videosuna yaş sınırı getirmesin diye bütün vahşet unsurlarını da kedilerinin fotoğraflarıyla sansürlemiş ð
GameSpot’un Dead Island 2 önizleme videosu.

‘tan Mark Delaney ise oyunun dünyasının bazı yerlerde can sıkıcı olacak kadar kısıtlayıcı olduğunu ancak lineer devam etmesine rağmen kendi seçiminizle gidebileceğiniz bir çok yer barındırdığını söylüyor. Hatta ilk Dead Island oyunundan ziyade dünyasının kısıtlayıcılığını BioShock oyunlarına benzettiğini söylüyor. Oyunun dünyasının ne kadar dar olursa olsun etrafta yapılabilecek çok fazla şey olmasıyla bir derinliğe sahip olduğunun da altını çiziyor. Hatta “oyun sandbox olsa belki de bu derinliğe ulaşamazdı” diyor.

Oyun sektöründen birçok isim ‘ye dalma şansı buldu ve gelen yorumlarda genellikle dünyasının beklenenden ziyade daha doğrusal işleyen ve daha küçük bir alana sahip olduğu vurgulanıyor. Ancak bunun kötü bir şey olmadığını belirtmekte fayda var. Zira içi boş ve cansızhissettiren açık dünya oyunlardan ziyade dolu dolu tasarlanmış doğrusal yapıdaki haritalar arasında geçiş yapmak oyunlara farklı bir tat katacaktır. Aynı zamanda sektörde son yıllarda çok tartışılan “her oyun açık dünya olmak zorunda mı?” sorusuna da doğasıyla yeni bir yanıt getirecektir.
 
Top