KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Deathloop, Bethesda’nın Dishonored 3 konusundaki kararsızlığından doğdu

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Joined
Jun 18, 2023
Messages
15,298
Reaction score
4
Points
38
Arkane Studios kurucusu Raphaël Colantonio’ya göre Deathloop, Bethesda’nın Dishonored 3’ü isteyip istemediği konusundaki kararsızlığından doğdu.

Colantonio’ya göre Bethesda, Arkane’in bir sonraki büyük oyununa karar verirken, stüdyodan bu süreçte oyalanabileceği daha küçük ve deneysel bir proje sunmasını istedi.
dishonored-oyun-serisi-arkane-studios.jpg


‘a konuşan Colantonio, Dishonored 3 belirsizliğinin nasıl Deathloop’a kadar uzandığını şu sözlerle anlattı:

“Bethesda bir şeyler yapmamızı istedi. Dishonored’dan sonra nereye gittiğimizi tam olarak bilmiyorlardı. ‘Dishonored 3’ü istiyor muyuz? Bilmiyorum, önce basit ve kısa bir şey yapalım, bakalım.’ dediler.

Ve sonra [Deathloop] yıllar içinde büyük bir şey haline geldi. Komik olan şuydu: ‘Hayır, Dishonored 3 yapmak istemiyoruz ama bize küçük bir oyun önerebilirseniz; belki çok oyunculu olan bir şey, böylece çok oyunculu alanı öğrenebiliriz, belki mikro ödemeleri olan bir şey, belki roguelike gibi çok fazla geri dönüşüm içeren bir şey.'”

Sonunda Deathloop küçük bir projeden daha fazlası oldu. Colantonio’ya göre Dishonored 3’ü yapsalardı muhtemelen maliyeti aynı olacaktı. Ama o zamanlar böyle olması gerekmiyordu.

Yine de ekip, oyuna Dishonored’dan da bir parça ekledi. Arkane Lyon yönetmeni Dinga Bakaba, Deathloop ile Dishonored’ındoğrulamıştı.
deathloop-konsol-ps5-ozel-oyunu.jpg


Deathloop, Blackreef Adası’nda aynı günü sonsuza dek tekrar etmeye mahkum olan iki rakip suikastçının maceralarını konu alıyor.

Oyunda Colt olarak gün sıfırlanmadan önce sekiz ana hedefi ortadan kaldırarak döngüyü sona erdirmeye çalışıyorsunuz. Döngüyü kırmak için her seferinde farklı yollar deneyerek yeni şeyler öğreniyorsunuz.

Colt olarak döngüden kurtulmaya çalışırken, başka bir oyuncu rakibiniz Julianna’yı kontrol edebiliyor. İsterseniz siz de Julianna olarak başka bir oyuncunun oyununa da sızabiliyorsunuz.

Arkane’in bir sonraki büyük oyunu, Austin stüdyosu tarafından geliştirilen Redfall olacak. Açık dünya FPS oyunu, 2 Mayıs’ta Xbox Series X/S ve PC’ye çıkacak.
 
Top