KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Detroit Become Human Grafikleri Ciddi Ölçüde Kırpılmış!

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Detroit Become Human oyununun çıkmasına artık az bir zaman kaldı ve oyun ile ilgili sık sık yeni bilgiler açığa çıkıyor. 25 Mayıs tarihinde satışa çıkarılacak olan oyunda ciddi bir downgrade uygulandığı ortaya çıktı.

Detroit: Become Human için zaman zaman oynanış görüntülerini içeren kısa resmi demolar paylaşılıyor ve bunlarda oyunun grafikleriyle ilgili bilgi sahibi olabiliyoruz. Fakat ilginç nokta şu ki oyunda sürekli bir downgrade uygulanıyor. Normalde yıllar geçtikçe grafik kalitesi daha da artar çünkü teknoloji gelişir. Fakat Detroit Become Human oyununda bu tam tersi işliyor.

Oyunda bulunan grafikler 2016 yılına göre ciddi ölçüde kırpılmış. 2016 yılında paylaşılan resmi bir tanıtım videosunda karakterlerin yüzlerinin çok daha ayrıntılı çizildiğini ve etraftaki dokuların, kişilerin üstlerinin daha fazla ayrıntıyla bezendiğini görüyorsunuz. Oysa 2018 yılında yayınlanan fragmana baktığımızda karakterlerin çok daha yapay durduğunu, daha az ayrıntıya sahip olduklarını görüyoruz.
Detroit-Become-Human-Grafikleri-Ciddi-Ölçüde-Kırpılmış.jpg


YouTube üzerinde bu konuyla ilgili bir karşılaştırma videosu bile hazırlanmış. Videoda oyunun 2016, 2017 ve 2018 yıllarında paylaşılan aynı demo görüntüleri derlenmiş ve aradaki grafiksel farklılıklar ön plana çıkarılmış.


Bu downgrade hamlesinin yapılmasının sebebi büyük bir olasılıkla oyunun daha iyi çalışabilmesini sağlayabilmek veya PlayStation 4 için daha uygun bir hale getirebilmek. Neticede oynanış, grafiklerden daha önemli ve geliştirici de bunun farkında.
 
Üst