KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Dragon’s Dogma 2 yönetmeni oyunlarda hızlı seyahati sevmiyor

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Dragon’s Dogma 2 yönetmeni Hideaki Itsuno, oyuncuların hızlı seyahat yerine oyunun dünyasında keyifli bir şekilde gezmelerini istiyor.

‘e konuşan Itsuno, oyuncuların bir oyunda hızlı seyahat etmeyi tercih etmesi durumunda bunun genellikle oyunu oynamanın eğlenceli olmadığının bir işareti olduğunu belirtti.

Yönetmen, geliştiricilerin normal seyahati ilginç hale getirme sorumluluğunun olduğunu, böylece oyuncuların atlama isteği duymayacaklarını söyledi:

“Sadece bir deneyin. Seyahat sıkıcı mı? Bu doğru değil. Bu sadece oyununuzun sıkıcı olmasından dolayı ortaya çıkan bir sorundur. Tek yapmanız gereken seyahati eğlenceli hale getirmek. Bu nedenle, oyuncuların keşfetmesi için her şeyi doğru yere yerleştirirsiniz veya her seferinde farklı deneyimler yaratan düşman yöntemleri geliştirirsiniz veya oyuncuları, on metre önünün güvenli olup olmadığını bilmedikleri kör durumlara itersiniz.”
dragons-dogma-2-talos-dusman.jpg

Dragon’s Dogma 2 de hızlı seyahat seçenekleri sunacak


Itsuno, Capcom’un Dragon’s Dogma 2’nin haritasını oyuncuların yolculuklarını keyifli hale getirecek çeşitli şeylerle karşılaşmalarına olanak sağlamak için tasarladığını ekledi:

“Birine rastlayabileceğiniz ve bir şeylerin olacağı bir oyun tasarlamak için çok çalıştık. Bu yüzden hızlı seyahat sorun olmasa da, oyuncuların yolculuğun tadını çıkarmak için bisikletle veya yürüyerek seyahat etme kararını kendilerinin vereceği türden bir harita tasarlamaya karar verdik.”

Dragon’s Dogma 2, oyunculara iki hızlı seyahat seçeneği sunacak. Her ikisinde de oyuncunun bunlara daha az bağımlı olmasını sağlayacak uyarılar bulunacak.
dragons-dogma-2-goblin-savasi.jpg


Oyuncular arazinin etrafındaki Port Crystals’e ışınlanabilecekler. Bunu yapmak için nadir Ferrystone öğelerini kullanmaları gerekecek Ayrıca belirli rotalarda hızlı ilerleyen ancak yol boyunca düşmanlar tarafından pusuya düşürülebilen Kağnılar (Oxcarts) da olacak.

Yönetmenin örneğine göre, bir kağnıya bindiğimizde yolun goblinler tarafından kapatılmış olabilir ve inip savaşa katılmaktan başka seçeneğiniz kalmayabilir.

Dragon’s Dogma 2, 22 Mart’ta PS5, Xbox Series X/S ve PC’ye çıkacak. Aksiyon RPG oyununun sürüm ve fiyat bilgilerinegöz atabilirsiniz.

Oyunlarda hızlı seyahat tercih ediyor musunuz? Yoksa göz alıcı manzaraların tadını çıkarmayı sevenlerden misiniz? Yorumlarda buluşalım.
 
Üst