srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Xbox Series S, oyun stüdyolarının pek sevdiği bir konsol değil. Microsoft’un bütçe dostu konsoluna bir geliştiriciden daha taş geldi.
Dune: Awakening geliştiricisi Funcom, diğer birçok stüdyo gibi Xbox Series S’in optimizasyon sorunlarına dikkat çekti ve oyunlarının konsollardan önce PC’ye çıkmasının nedeni olarak gösterdi.
Stüdyonun baş ürün sorumlusu Scott Junior, ‘ye verdiği röportajda konsolun kendileri için “zorluk” teşkil ettiğini söyledi:
“İlk olarak PC’ye çıkarmamızın nedenlerinden biri de bu. Xbox’ta yayınlamadan önce yapmamız gereken birçok optimizasyon var. Ama evet, Xbox Series S zorlu bir iş.”
Xbox Series S tepkileri yükseliyor
Geçmişte bazı geliştiriciler, kısmen tepki görme korkusu nedeniyle Microsoft’un eşitlik şartına isteksiz duruyordu. Artık giderek daha fazla ses yükseltiyorlar.
Stüdyolar zorlu mali koşullar altında zamana karşı yarışıyor ve oyunları düşük donanımlara optimize etmek için ekstra kaynak harcamak zorunda kalıyor. PS4 ve Xbox One’ın ardından önlerine yeni bir engel çıktı.
Bazıları Xbox sürümlerini geçici olarak atlamayı veya tamamen es geçmeyi seçiyor. Haksız olduklarını söylemek zor ancak Series S satın alanların da oyun oynama hakkını elinden almak istemiyorlar.
Microsoft, PlayStation ile rekabeti kızıştırmak için özellikleri kısılmış bir konsolu geliştiricilerin başına . Haliyle stüdyolar bazen isyan bayrağını çekiyor.
Diğer yandan şirketin geliştiricilere serbestlik vermesi ve kısıtlamayı kaldırması, Series S oyuncuları zor durumda bırakabilir. Oyun stüdyolarına sabırlar diliyoruz.
Sizce böyle bir sorunda nasıl bir çözüm izlenebilir? Her kesimi memnun edebilecek önerileriniz varsa yorumlarda paylaşabilirsiniz. Takipte kalın!
Dune: Awakening geliştiricisi Funcom, diğer birçok stüdyo gibi Xbox Series S’in optimizasyon sorunlarına dikkat çekti ve oyunlarının konsollardan önce PC’ye çıkmasının nedeni olarak gösterdi.
Stüdyonun baş ürün sorumlusu Scott Junior, ‘ye verdiği röportajda konsolun kendileri için “zorluk” teşkil ettiğini söyledi:
“İlk olarak PC’ye çıkarmamızın nedenlerinden biri de bu. Xbox’ta yayınlamadan önce yapmamız gereken birçok optimizasyon var. Ama evet, Xbox Series S zorlu bir iş.”
Xbox Series S tepkileri yükseliyor
Geçmişte bazı geliştiriciler, kısmen tepki görme korkusu nedeniyle Microsoft’un eşitlik şartına isteksiz duruyordu. Artık giderek daha fazla ses yükseltiyorlar.
Stüdyolar zorlu mali koşullar altında zamana karşı yarışıyor ve oyunları düşük donanımlara optimize etmek için ekstra kaynak harcamak zorunda kalıyor. PS4 ve Xbox One’ın ardından önlerine yeni bir engel çıktı.
Bazıları Xbox sürümlerini geçici olarak atlamayı veya tamamen es geçmeyi seçiyor. Haksız olduklarını söylemek zor ancak Series S satın alanların da oyun oynama hakkını elinden almak istemiyorlar.
Microsoft, PlayStation ile rekabeti kızıştırmak için özellikleri kısılmış bir konsolu geliştiricilerin başına . Haliyle stüdyolar bazen isyan bayrağını çekiyor.
Diğer yandan şirketin geliştiricilere serbestlik vermesi ve kısıtlamayı kaldırması, Series S oyuncuları zor durumda bırakabilir. Oyun stüdyolarına sabırlar diliyoruz.
Sizce böyle bir sorunda nasıl bir çözüm izlenebilir? Her kesimi memnun edebilecek önerileriniz varsa yorumlarda paylaşabilirsiniz. Takipte kalın!