KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Electronic Arts Battlefield Stüdyosunu Kapatıyor

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Geçtiğimiz seneden beri başlayan oyun sektöründeki küçülme birçok irili ufaklı firma ve stüdyoyu vurmaya devam ediyor. Güncel olarak PlayStation Studios yüzlerce çalışanını iştenbu amansız tufan Electronic Arts’ı da boş geçmiyor.

Ortalama 670 kişiyi işten çıkarmak zorunda kalan EA’in içerisinde kapanacağı kesinleşen stüdyolardan birisi de Battlefield’ın hikaye modunu geliştiren Ridgeline Games oldu.
Electronic Arts içerisindeki değişiklikler


2021’den beri Battlefield’ın campaign (hikaye) modları üzerinde çalışan Ridgeline Games’in, stüdyonun kurucusu ve anlatı direktörü Marcus Lehto’nun ayrılışıyla kapanacağı kesinleşti.

Battlefield vizyonumuz iddialı ve heyecan verici. Vince Zampella ve Byron Beede’nin güçlü liderliğiyle hayranlarımızın seveceği bir Battlefield platformu oluşturmaya kendini adamış stüdyolar sayesinde ilerliyor. Bugün, dünya çapındaki tutkulu insanlarla ve hem serinin hem de yerel liderliğin avantajlarından yararlanacak şekilde organize edilmiş stüdyolarımızla serinin tarihindeki en büyük Battlefield ekibine sahibiz.Laura Miele

Electronic Arts’ın eğlence ve teknoloji bölümü başkanı Laura Miele ise gelecek Battlefield oyunlarının Criterion Games elinde olacağını belirtti. Ridgeline içerisindeki birçok çalışanın da bağımsız bir multiplayer Battlefield deneyimi üzerinde çalışan Ripple Effect Studios’a transfer edildiğini söyledi.

Marcus Lehto yakın zamanda projeden ayrılma yönünde kişisel bir karar aldı. çalışmalarımızın kesintisiz devam etmesini sağlamak için, tek oyunculu çalışmalarımızı denetlemek üzere derhal Criterion’a bir liderlik atadık. Bu değişikliğin bir parçası olarak Ridgeline’ı Seattle’da bağımsız bir stüdyo olarak sonlandıracağız ve bazı ekip üyelerimiz Ripple Effect’e katılacak. Bir sonraki Battlefield deneyimini oluştururken DICE, Ripple ve Criterion’daki ekiplerle çalışmaya devam edecekler.”Laura Miele
 
Üst