KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Electronic Arts CEO’su Yapay Zekâdan Oldukça Umutlu

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Son dönemlerde işten çıkarmalar, kapanan stüdyolar ve iptal edilen oyunlarla adı sürekli gündemde olan Electronic Arts’ın CEO’su, geçtiğimiz günlerde katıldığı bir teknoloji konferansında yapay zekâdan ümitli olduğunu belirtti.
Electronic Arts CEO’su üretken yapay zekâ hakkında konuştu


Son dönemlerde iptal edilen oyunlar ve işten çıkarmalarla adı sürekli basına düşen Electronic Arts‘ın CEO’su Andrew Wilson, geçtiğimiz günlerde üretken yapay zekânın oyun geliştirme ekosistemi üzerindeki etkisini anlatmak adına bir teknoloji konferansına katıldı. Burada gelecekteki oyun geliştirme süreçlerinin %60’ını etkileyebilecek bir sistem olduğunu belirten Wilson, daha önce altı haftada yapılan bir işin artık sadece altı günde yapılabildiğini vurguladı.Electronic Arts CEO’su Yapay Zekâdan Oldukça Umutlu


“Derinlemesine benimsediğimiz ve heyecan verici bir süreçte olan üretken yapay zekâ çağında bulunuyoruz. Bunu üç temel vektör üzerinden düşünüyoruz: verimlilik, genişleme ve dönüşüm” diyen Wilson, “oyun geliştiricileri için bu durum inanılmaz derecede heyecan verici bir şey.” diye ekledi. Electronic Arts’ın başındaki isim, şirketin oyun geliştirme süreçlerini %30 oranında daha verimli hale getirmek amacıyla yapay zekâ kullanımını önemsediğini vurguladı.
Örnek olarak EA SPORTS FC 24 gösterildi


Yapay zekâ kullanımı hakkında şirketin ileriye dönük projelerinin olduğunu da söyleyen CEO Wilson, FIFA 23 ile başlayan bu kullanımın oyun içerisinde 12 çalışma döngüsüne sahip olduğunu söyledi. Güncel olarak örnek vermek istediğinde ise dinleyicilere EA SPORTS FC 24 gösterildi ve oyunun gen AI aracılığıyla elde edilen 1.200 döngüye sahip olduğu gösterildi. Yani yapay zekâ kullanımıbünyesinde çoktandır yer alıyormuş. Wilson ayrıca konferans esnasında 700 milyon kişilik Electronic Arts ağının bu yapay zekâ sistemiyle birlikte bir milyardan fazla oyuncuya ve geliştiriciye ulaşabileceğini belirtiyor.
 
Üst