KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Eski Battlefield Direktörü EA Hakkında Açıklamalarda Bulundu

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
20,101
Tepkime puanı
10
Puanları
38
Eski Battlefield direktörü Marcus Lehto, bu yılın başlarında yayıncı Ridgeline Games’ten ayrıldıktan sonra EA hakkında söyleyecek en ufak “olumlu bir şeyi” olmadığını söyledi. Bungie’deyken orijinal Halo’nun ortak yaratıcısı olarak da bilinen Lehto, EA’nın stüdyoyu tamamen kapatmasının yanı sıra iş gücünün %5’ini azalttığını duyurduğu sırada EA ve Ridgeline’den ayrıldı.

Ridgeline Games resmi olarak 2022 yılında ortaya çıktı ve Lehto, Battlefield 2042’nin ekibinden ayrılmasının ardından tek oyunculu bir Battlefield oyununun geliştirilmesine liderlik edecek ve diğer EA stüdyosu Ripple Effect daha büyük bir Battlefield projesi üzerinde çalışacak.

Bu işten çıkarmalar aynı zamanda Ridgeline Games’in kapanmasına ve tek oyunculu Battlefield deneyiminin Criterion’a geçmesine neden oldu. Lehto, Şubat 2024’te EA’den “kendi isteğiyle” ayrıldığını söyledikten sonra bugün ayrılışıyla ilgili kısa bir açıklama daha yayınladı.
“EA Hakkında Söyleyebileceğim Olumlu Bir Şey Yok”


eski-battlefield-direktoru-ea-hakkinda-aciklama2.webp


Lehto yaptığı paylaşımda, “Yakın zamanda ayrılışım ve ekibim de dahil olmak üzere pek çok kişinin sektördeki kapsamlı işten çıkarmalar nedeniyle neler yaşadığına dair en ufak bir destek sağlanmaması nedeniyle EA hakkında da söyleyebileceğim olumlu bir şey yok.” ifadelerini kullandı.

Bu açıklama, Lehto’nun Şubat ayında yaptığı ve “EA’nın ekibimi işten çıkardığını görmek beni çok üzdü. Battlefield serisi için inanılmaz derecede değerli olan pek çok yetenekli geliştirici vardı.” açıklamasının ardından yaptığı ilk açıklama oldu.

Battlefield 2042’den sonra EA, yepyeni bir Battlefield projesi üzerinde çalışmayı amaçlıyordu. İşten çıkarmaların yanı sıra The Mandalorian’a dayandığı söylenen geliştirilmekte olan Star Wars FPS’nin yanı sıra birden fazla EA mobil oyununun aktif geliştirilmesine de son verildi.İlginizi çekebilir:

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? EA’in Battlefield serisinin geleceği hakkında aldığı kararlar sizce doğru mu? Konu hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın sevgili geek.com.tr okuyucuları.
 
Üst