srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,095
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 38
Fallout serisinin baş yapımcısı Todd Howard, Bethesda’nın Fallout veya Fallout 2’yi yeniden yapmaya yönelik bir planı olmadığını açıkladı.
Howard, YouTube kanalı ‘e verdiği röportajda Fallout dizisinin başarısı ve seriyi başlatan izometrik sıra tabanlı oyunların olası remake sürümlerine yönelik soruları yanıtladı.
Howard, orijinal sürümler mevcut olduğu sürece bunları değişiklik yapmadan modern donanımlarda çalışır durumda tutmanın Bethesda için daha öncelikli olduğunu söyledi:
“Bakın, soruyu beğendim ve söylediklerinizin çoğuna katılıyorum ancak bizim için asıl öncelik bunların var olması. Yani insanların PC’de oynaması için orada olmalarını sağlamak ve iyi bir şekilde çalıştıklarından emin olmak.
Bunun ötesinde, bunun hakkında konuştuk ama ‘hey, hadi geliştirme çalışması yapalım ve bazı şeylerin işe yaramasını sağlayalım’ şeklindeki önceliklerimiz bu alanlarda olmadı. Yani öncelik yine ‘hey, insanlar bunu yükleyip oynayabiliyor mu?’ oldu.”
Howard ayrıca 1997 ve 1998’de piyasaya sürülen Fallout ve devam oyununa modern bir yükseltme yapmanın, karakteristiklerini kısmen kaybetme riski doğuracağını öne sürdü.
Yapımcı aynı röportajda dizinin başarı yakalamasına rağmen Fallout 5 için acelelerinin olmadığını . Bethesda serinin yeni oyunu üzerinde hata yapmadan kapsamlı bir şekilde çalışmak istiyor.
Geçtiğimiz Nisan ayında, Xbox’ın Amazon dizisinin büyük ilgi görmesiyle birlikte yeni oyunu bir an önce çıkarmayı planladığı . Ancak geliştirici bu yaklaşımı reddediyor gibi görünüyor. Gelişmeleri takip edeceğiz.
Bir sonraki Fallout’un ne zaman geleceği henüz belirsiz ancak arada The Elder Scrolls 6 var. Eğer plan buysa, PS6 ile nesiller arası veya yeni nesil bir oyun görebiliriz…
Howard, YouTube kanalı ‘e verdiği röportajda Fallout dizisinin başarısı ve seriyi başlatan izometrik sıra tabanlı oyunların olası remake sürümlerine yönelik soruları yanıtladı.
Howard, orijinal sürümler mevcut olduğu sürece bunları değişiklik yapmadan modern donanımlarda çalışır durumda tutmanın Bethesda için daha öncelikli olduğunu söyledi:
“Bakın, soruyu beğendim ve söylediklerinizin çoğuna katılıyorum ancak bizim için asıl öncelik bunların var olması. Yani insanların PC’de oynaması için orada olmalarını sağlamak ve iyi bir şekilde çalıştıklarından emin olmak.
Bunun ötesinde, bunun hakkında konuştuk ama ‘hey, hadi geliştirme çalışması yapalım ve bazı şeylerin işe yaramasını sağlayalım’ şeklindeki önceliklerimiz bu alanlarda olmadı. Yani öncelik yine ‘hey, insanlar bunu yükleyip oynayabiliyor mu?’ oldu.”
Howard ayrıca 1997 ve 1998’de piyasaya sürülen Fallout ve devam oyununa modern bir yükseltme yapmanın, karakteristiklerini kısmen kaybetme riski doğuracağını öne sürdü.
Yapımcı aynı röportajda dizinin başarı yakalamasına rağmen Fallout 5 için acelelerinin olmadığını . Bethesda serinin yeni oyunu üzerinde hata yapmadan kapsamlı bir şekilde çalışmak istiyor.
Geçtiğimiz Nisan ayında, Xbox’ın Amazon dizisinin büyük ilgi görmesiyle birlikte yeni oyunu bir an önce çıkarmayı planladığı . Ancak geliştirici bu yaklaşımı reddediyor gibi görünüyor. Gelişmeleri takip edeceğiz.
Bir sonraki Fallout’un ne zaman geleceği henüz belirsiz ancak arada The Elder Scrolls 6 var. Eğer plan buysa, PS6 ile nesiller arası veya yeni nesil bir oyun görebiliriz…