KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

Final Fantasy 16 Ara Sahnelere Bakış Açınızı Değiştirecek

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
20,117
Tepkime puanı
12
Puanları
38
Final Fantasy 16, hızla 2023’ün en çok beklenen oyunlarından biri haline gelmekte. Oyunun yönetmeni Hiroshi Takai ise son yaptığı açıklama ile gündem oldu. Yapılan geliştirmeler sonucunda Final Fantasy 16 ara sahnelere bakış açınızı değiştirecek. İşte detaylar!
Final Fantasy 16 Ara Sahneleri İnteraktif Olacak


Bizi, Eikons olarak bilinen varlıkların gücünü yönlendirebilen ve somutlaştırabilen Dominantların yaşadığı Valisthea’ya götürmeye hazırlanan oyun, gerçek zamanlı aksiyona ve birbirinden farklı deneyimler sunacağa benzeyen baş düşmanlara ev sahipliği yapmakta.

PlayStation 5 üzerinden raflardaki yerini alacak olan oyunun yönetmeni Takai, PlayStation 5’in gücünü överek şayet eski sistemler üzerinde geliştirilseydi oyunun hala geliştirme süreci içerisinde yer alacağından bahsetti. Ayrıca oyunun çıkışından kısa bir süre önce bir demo yayınlayacaklarını ve ilerlememizi ana oyuna aktarabileceğimiz bilgisini de verdi.

Final Fantasy 16 yönetmeni Hiroshi Takai, geliştirme ekibinin QTE’lerin (quick time event) ardındaki düşüncesini açıkladı. Takai, geliştirme ekibinin QTE’leri Final Fantasy 16’nın ara sahnelerine koymayı seçtiğini, böylece oyuncu için fazla durağan olmayacaklarını dile getirdi. Takai’ye göre ara sahnelerin oyuncuları ekran karşısında oturmaya ve nihayetinde hiçbir şey yapmamaya zorladığını görüşünde.

Final-Fantasy-16-Yonetmeni-Basarisiz-Olmanizi-Istiyor.webp


QTE’lerin savaşın bir parçası gibi hissedilmesini isteyen Takai, “Yani Clive ara sahnede bir yumruk atarken, saldırmak için kullandığınız tuşu bu noktada kullanmaya karar verdik,” diyerekten QTE’lerin mantığını açıkladı. Aynı zamanda QTE’lerde kaçınmak için kullanılacak tuşun, oyuncunun dövüş sırasında kullanacağı kaçınma tuşu ile aynı olacağını da belirtti.

 röportajında Final Fantasy 16’nın yönetmeni, QTE’lerin “oyuncuların hata yapması için tasarlanmış” gibi hissettirmesini istemediğini çünkü bunun oyuncularda gereksiz stres yaratacağını düşündüğünü söyledi. Sonuç olarak, Square Enix’in yeni RPG’sindeki QTE’ler zor olmamakla birlikte, başarısız olunma durumda cezalandırıcı olmayan ama havalı olan sonuçlar doğuracağından bahsetmekte.

Peki siz Final Fantasy 16 ara sahnelere bakış açınızı değiştirecek haberimiz hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce QTE’ler oyunlarda gerekli mi gereksiz mi? Düşüncelerinizi aşağıda yer alan yorumlar sekmesi üzerinden bizlerle paylaşmayı unutmayın.
 
Üst