KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Gamelight, Mobil Oyun Pazarlamasını Yapay Zeka ile Yeniden Tanımlıyor!

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Yapay zeka teknolojisi destekli Gamelight, mobil oyun pazarlamasını yeniden tanımlıyor. Konuya ilişkin detayları haberimizin içeriğinde bulabilirsiniz.


Gamelight, Yapay Zeka Teknolojini Kullanarak Mobil Oyun Pazarlamasında çığır Açacak!


Mobil oyun pazarında rekabet oranı oldukça yüksek. Bu nedenle geliştiriciler, öne çıkma konusunda çeşitli zorluklar yaşıyor. Geleneksel pazarlama strateji genellikle doğru kitleye ulaşmadığından ötürü etkileşim oranı da yeterli seviyede olmuyor.

Dijital pazarlama tarafında veri odaklı bir yönteme ihtiyaç duyuluyor. Geniş kitleye reklam yayınlama yaklaşımı genellikle para israfına yol açıyor. Bu yöntemin yüksek maliyete sahip olduğunu da belirtmek gerekiyor. Ayrıca etkileşimin uzun süreli olmasını sağlamak da oldukça zor.

Kişiselleştirilmiş Yapay Zeka, Mobil Oyun Pazarlamasındaki Sorunu çözüyor

Ödüllü pazarlama platformu , hedefli ve etkili pazarlama kampanyaları oluşturmak için gelişmiş yapay zeka ve veri analitiğinden yararlanıyor. Böylece mobil oyun pazarlamasının zorlukları kolayca aşılıyor.

Dijital pazarlamada yapay zeka kullanmanın yararları:

Hassas Hedefleme: Gamelight’ın yapay zeka algoritmaları, oyun ile etkileşime girme ihtimali en yüksek olan belirli kitle segmentlerini belirlemek ve hedeflemek için büyük miktarda kullanıcı verisini analiz ediyor. Böylelikle maliyet azalıyor ve yüksek kaliteli kullanıcıları çekme ihtimali artıyor.

Uygun Maliyetli Kullanıcı Edinimi: Geleneksel pazarlama stratejileri genellikle yüksek kullanıcı edinme maliyetleri ve düşük yatırım getirisi (ROI) ile sonuçlanmasına neden oluyor. Gamelight’ın yapay zekası ise oyunu yükleme ve uzun süre boyunca etkileşimde bulunma ihtimali yüksek kullanıcılara odaklanıyor. Bu sayede reklam harcamaları optimize ediliyor. Bu yöntem, maliyetleri önemli ölçüde düşürürken yatırım getirisini en üst seviyeye çıkarıyor.

Gelişmiş Kullanıcı Bağlılığı ve Elde Tutma: Kullanıcıları elde tutmak uzun vadeli başarılı için büyük bir öneme sahiptir. Gamelight’ın yapay zekası, pazarlama mesajlarını iyileştirmek ve kişiselleştirmek için kullanıcı davranışı sürekli analiz ediyor. Bu sayede kullanıcı deneyimi ve elde tutma oranının artırılması sağlanıyor. Kişiselleştirilmiş pazarlama, oyuncuların alakalı ve ilgi çekici içerikler almasını sağlıyor ve oyuna ilgi duymalarına imkân tanıyor.

Veriye Dayalı Karar Verme: Gamelight, oyun geliştiricilerine kapsamlı veri analizinden elde edilen eyleme geçirilebilir içgörüler sunuyor. Bunlar, geliştiricilerin kullanıcı tercihlerini ve davranışlarını anlamalarına yardımcı olarak daha bilinçli karar vermelerini sağlıyor. Bu yaklaşım, pazarlama stratejilerinin daha iyi performans için sürekli optimize edilmesine olanak tanıyor.

Ölçeklenebilirlik ve Uyarlanabilirlik: Mobil oyun pazarı dinamik olduğundan ötürü trendler ve kullanıcı tercihleri hızlı şekilde değişiyor. Gamelight’ın platformu, bu değişikliklere uyum sağlayacak şekilde tasarlandı. Bu uyarlanabilirlik, pazar gelişirken bile pazarlama kampanyalarının etkili şekilde devam etmesine imkân tanıyor.

mobil-pazarlama-yapay-zeka-araci-gamelight-1-1-1200x675.jpg


Gamelight’ın Yapay Zekasının Elde Ettiği Başarıya Örnek: JOYCITY

Güney Kore merkezli uygulama yayıncısı olan JOYCITY, Gunship Battle: Total Warfare ve World War: Machines Conquest isimli mobil oyunlar için Gamelight ile iş birliği yaptı. Yapılan bu iş birliği büyük bir başarıyı beraberinde getirdi.

Gunship Battle: Total Warfare için Japonya ve Birleşik Krallık’ta 30. güne kadar %26 oranında bir reklam harcaması getirisi (ROAS) elde edilmesi hedeflendi.

Gamelight’ın yapay zekası, 7. günden 30. güne kadar %38,71 oranında ROAS ve %213 oranında büyüme, Birleşik Krallık’ta ise 7. günden 30. güne kadar %142 oranında büyüme ile %35,6 oranında ROAS sağlayarak önemli bir başarının altına imza attı.

World War: Machines Conquest için de büyük başarı elde edildi. Japonya ve Güney Kore’de ROAS 7. günden 30. güne kadar %257,61 oranında artarken Birleşik Krallık’ta %230,20 oranında artış yaşandı.

Detaylı veri analizi ve hedefli pazarlama stratejilerinden yararlanan Gamelight, iki mobil oyunda da pazarlama hedeflerini karşılamayı başardı. Bu sonuç, yapay zeka yaklaşımının mobil oyun pazarlamasında önemli ölçüde büyüme ve başarı elde edilmesini sağlayabileceğini gözler önüne seriyor.

Gamelight’ın Vizyonu Nedir?

Pazar trendlerinin bir adım önünde olabilmek için yeniliklerin altına imza atmaya, algoritmalarını geliştirmeye ve verilerini genişletmeye devam eden Gamelight, ileriye dönük olarak kullanıcı deneyimlerini daha da kişiselleştirmenin yanı sıra yüksek etkileşim ve elde tutma oranlarını sağlamayı amaçlıyor.

Gamelight’ın yapay zeka teknolojisi ve veri analitiği, mobil oyun pazarlamasındaki değişime öncülük etmesine yardım ediyor.
 
Üst