KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Ghost of Tsushima en samuray karşıtı samuray filmi olacak

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Ghost of Tsushima, samuray olmanın etiği üzerinde duran bir oyundu. Film uyarlamasının yönetmeni Chad Stahelski’den bu konuda bir yorum geldi.

PlayStation oyunundan uyarlanan film hakkında ‘ye konuşan Stahelski, Ghost of Tsushima’nın şimdiye kadarki en samuray karşıtı samuray filmi olacağını söyledi.

Yönetmen, ekibin projeyi yoğun bir şekilde geliştirdiğini belirtti. Ardından oyunu beyaz perdeye nasıl doğru bir şekilde canlandırabilecekleri üzerinde çalıştıklarını ifade etti:

“Jin Sakai’nin oyundaki hikayesi ve içindeki temalar nedeniyle en samuray karşıtı samuray filmi olduğunu söyleyebilirim. Jin Sakai’nin değişiminden veya kim olacağına, insanların ne olmasına ihtiyaç duyduğuna ve [onurla bağlı olduğu] seçimlerine kadar kat ettiği yolculuk benim için çok ilginç. Hikaye ve hikayedeki karakterler kesinlikle hiçbir şekilde kaybetmek istemediğim bir şey.”
ghost-of-tsushima-ps4-ozel-oyunu.jpg

Önemli olan Ghost of Tsushima’yı filme indirgemek


Stahelski, Sucker Punch Productions’ın görsel sunumunu ve ekibin oyunun imza özelliklerini Ghost of Tsushima filmine nasıl sığdıracağını bulmaya çalıştığını da gündeme getirdi.

“Elimde tutmak istediğim sadece görseller. Bu kadar çok bilgiyi, diğer alanlara, bir TV projesine veya platformuna gidebilecek bir şekilde nasıl sığdırabilirim. İşin püf noktası, harika malzememiz olması değil, harika malzememiz olduğunu biliyoruz. Bunu herhangi bir platformda nasıl elle tutulur hale getireceğiz? Bilirsiniz, bundan iki, iki buçuk saatlik harika bir filmi nasıl yaparız? Tatmin edici hale getirin ve oradan daha da genişlemek için açın. Sanki asıl zorluk bu kadar harikayı nasıl alıp izlenebilir bir düzeye indireceğinizdir.”

Ghost of Tsushima filminin vizyon tarihi henüz açıklanmadı ancak Stahelski’ye göre oyunda olduğu gibi .
 
Üst