KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Gothic ve Risen Geliştiricisi Piranha Bytes, Faaliyetlerini Sonlandırdı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Almanya merkezli oyun geliştirme stüdyosu Piranha Bytes, 25 yılı aşkın bir süre sonra kapandı. Gothic, Risen ve Elex gibi sevilen oyunlarıyla tanınan stüdyo, ana şirketi Embracer Group’un Haziran ayı sonunda faaliyetlerini durdurmasıyla kapanma kararı aldı.

Piranha Bytes’ın eski bir çalışanına göre, stüdyo Ocak ayında Embracer tarafından yapılan yeniden yapılanma sürecinin bir parçası olarak zorlu bir dönemden geçmişti. Şirket, Unreal Engine 5 oyun motorunu kullanarak Gothic tarzında yeni bir karanlık fantezi oyunu geliştirmek istemiş ancak Embracer’dan beklediği nakit desteği alamamıştı.

Piranha Bytes tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmazken, sektör analistleri stüdyonun sessiz sedasız kapandığını ve kapanma haberlerinin Björn Pankratz ve Jennifer Pankratz’ın yeni bir stüdyo kurma girişimleriyle aynı döneme denk geldiğini belirtiyor.

1997 yılında kurulan Piranha Bytes, 2019 yılında Embracer tarafından satın alınmış ve son dönemlerinde yaklaşık 31 tam zamanlı geliştirici istihdam etmişti.
 
Üst