srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Oyuncular yıllar boyunca GTA Online ile çokça vakit geçirseler de, Rockstar Games’in GTA 5 için hikaye DLC’si getirmemesi büyük hayal kırıklığı olmuştu.
Eski bir Rockstar çalışanı, stüdyonun bir zamanlar tek oyunculu hikaye içeriği üzerinde çalıştığını ancak çevrimiçi modun başarılı olmasının DLC’nin iptalinde rol oynadığını ortaya koydu.
Red Dead Redemption 2, GTA 5 ve Max Payne 3 gibi oyunlarda görev alan kamera ve sanal sinematografi sanatçısı Joe Robino yakın zamanda YouTuberile hikaye içeriği hakkında konuştu.
GTA 5 DLC’si yarısında rafa kaldırıldı
Robino’ya göre stüdyo GTA Online, RDR 2 ve iptal edilen GTA 5 DLC’si üzerinde aynı anda çalışıyordu. Rockstar, DLC’yi GTA Online’a odaklanmak için durdurduğu sırada projenin yarısındaydı.
Dolayısıyla çok oyunculu modun başarısı, yeni tek oyunculu içeriklere kaynak harcamayı zorlaştırdı. Robino süreçle ilgili olarak şunları söyledi:
“Gerçekten ma gerçekten iyiydi. Ama GTA Online çıktığında çok büyük bir nakit makinesiydi ve insanlar onu o kadar çok seviyordu ki, tek başına bir DLC’nin onunla rekabet edebileceğini iddia etmek zordu. Şimdi geriye dönüp baktığımda, muhtemelen ikisini de yapabilirdiniz. Ama bu onların aldığı bir iş kararıydı. Bu konuda biraz üzgündüm. Aslında o zamanlar biraz huysuz olmamın sebebi de buydu. çünkü, ‘Vay canına çocuklar? Bu harika bir şey. Devam edelim. Şu işi bitirelim!’ modundaydım.”
Aslında sanatçının dediği gibi Rockstar hem Online hem de DLC’yi bir arada yapabilirdi. Günümüzde hâlâ popüler olan vesatan bir oyun için hikaye içeriği hiç bir zaman geç olmazdı…
Rockstar şu sıralar GTA 6’ya odaklanmış durumda ve GTA 5 için DLC istekleri hayal olarak kalacak gibi görünüyor. Sizce stüdyo daha fazla tek oyunculu içerik getirmeli miydi? Yorumlarda buluşalım.
Eski bir Rockstar çalışanı, stüdyonun bir zamanlar tek oyunculu hikaye içeriği üzerinde çalıştığını ancak çevrimiçi modun başarılı olmasının DLC’nin iptalinde rol oynadığını ortaya koydu.
Red Dead Redemption 2, GTA 5 ve Max Payne 3 gibi oyunlarda görev alan kamera ve sanal sinematografi sanatçısı Joe Robino yakın zamanda YouTuberile hikaye içeriği hakkında konuştu.
GTA 5 DLC’si yarısında rafa kaldırıldı
Robino’ya göre stüdyo GTA Online, RDR 2 ve iptal edilen GTA 5 DLC’si üzerinde aynı anda çalışıyordu. Rockstar, DLC’yi GTA Online’a odaklanmak için durdurduğu sırada projenin yarısındaydı.
Dolayısıyla çok oyunculu modun başarısı, yeni tek oyunculu içeriklere kaynak harcamayı zorlaştırdı. Robino süreçle ilgili olarak şunları söyledi:
“Gerçekten ma gerçekten iyiydi. Ama GTA Online çıktığında çok büyük bir nakit makinesiydi ve insanlar onu o kadar çok seviyordu ki, tek başına bir DLC’nin onunla rekabet edebileceğini iddia etmek zordu. Şimdi geriye dönüp baktığımda, muhtemelen ikisini de yapabilirdiniz. Ama bu onların aldığı bir iş kararıydı. Bu konuda biraz üzgündüm. Aslında o zamanlar biraz huysuz olmamın sebebi de buydu. çünkü, ‘Vay canına çocuklar? Bu harika bir şey. Devam edelim. Şu işi bitirelim!’ modundaydım.”
Aslında sanatçının dediği gibi Rockstar hem Online hem de DLC’yi bir arada yapabilirdi. Günümüzde hâlâ popüler olan vesatan bir oyun için hikaye içeriği hiç bir zaman geç olmazdı…
Rockstar şu sıralar GTA 6’ya odaklanmış durumda ve GTA 5 için DLC istekleri hayal olarak kalacak gibi görünüyor. Sizce stüdyo daha fazla tek oyunculu içerik getirmeli miydi? Yorumlarda buluşalım.