KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Horizon: Forbbiden West’in PC’de Işın İzleme Desteklememesine Açıklama

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Horizon: Forbbiden West‘in PC’de ışın izleme desteğine sahip olmaması sorusu, bizzat geliştiriciler tarafından cevaplandı. Tamamıyla oyunun kapsamıyla alakalıymış. Detaylar haberimizde.İlginizi çekebilir:Â

Geçtiğimiz yıl içerisinde duyurulmuş olan Horizon: Forbbiden West PC versiyonu, Perşembe günü satışa sunulmuştu. Bilhassa The Last of Us Part 1 oyununun sorunlu çıkışının ardından Sony Interactive Entertainment, Marvel’s Spider-Man Remastered dahil başarılı uyarlamalar ile adından söz ettiren Nixxes Software ile çalışma kararı almıştı. Bunun neticesi dekullanıcı indirimlerine yansıdı. çıkışının üzerinden geçen dört günün ardından, mağazadaki 2.781 kullanıcı incelemesinin % 93 kadarı olumlu görünüyor.

Horizon-Forbidden-West-Complete-Edition-PC-ve-PS5-Icin-Duyuruldu-1200x675.jpg


Türkçe dil desteğine de sahip olan Horizon Forbidden West Complete Edition, ana oyuna ek olarak, hikaye genişlemesi Burning Shores ile PC platformuna adım attı.
Horizon: Forbbiden West’in PC’de Işın İzleme Desteği Neden Yok?


Her ne kadar teknik anlamda NVIDIA tarafından sunulan DLSS 3.0, DLAA, Reflex ve kare oluşturma (Frame Generation), AMD FSR ve Intel XeSS teknolojilerini destekliyor olsa da, herhangi bir ışın izleme desteği bulunmuyor. Digital Foundry tarafından yapılan röportaj sırasında bu konuya açıklık getirildi. Nixxes Software baş optimizasyon programcısı Michiel Roza ve Guerrilla baş teknoloji programcısı Jeroen Krebbers, Shadow of the Tomb Raider oyunundaki gibi ışın izlemeli gölgeler elde etmek için gerekli olan tam aydınlanma geçişinin Horizon: Forbidden West için de düşünüldüğünü, ama geniş kapsamlı ve uzun süren sinematik sahnelere sahip olmasına bağlı olarak bahsi geçen teknolojiyi işin içine dahil edemediklerini söyledi.

Işın izleme aslında oyunun alfa testi sırasında denenmiş, ama ağaçlar ve geniş alanlar dolayısı ile zorluklar ile karşılaşılmış. Dahası ise yerleşim yerleri dışındaki pek çok yüzeyin, bu teknolojinin kullanımını kısıtlamış ve uygun bulunmamış.
 
Üst