KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

It Takes Two’nun Başarısı: 16 Milyon Kopya Satışı!

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
It Takes Two, oyuncular arasında büyük ilgi gören bir ortak oynanabilir platform macera oyunu olarak dikkatleri üzerine çekti. Geliştirici Hazelight, oyunun 16 milyondan fazla kopya sattığını duyurarak bu başarının altını çizdi. Oyun, PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One ve PC için Steam ve Origin üzerinden 26 Mart 2021’de piyasaya sürüldü ve daha sonra 4 Kasım 2022’de Switch platformuna da geldi.

It Takes Two, başarı grafiğini hızla yukarı çekerek önemli bir kilometre taşına ulaştı. Oyunun Şubat 2023’te 10 milyon kopya satışına ulaştığı haberleri gelmişti ve bu rakamın üzerine eklenen altı milyon kopya daha, oyunun geniş bir oyuncu kitlesine ulaştığını gösteriyor.
It Takes Two: Oyun Dünyasında Ödüllü Bir Fenomen


it-takes-two.jpg


It Takes Two, oyuncuları Cody ve May çiftinin heyecan verici ve duygusal bir macerasına çıkarıyor. İkilinin ilişkisi büyülü bir şekilde oyuncak bebeklere dönüştüğünde, onları parçalanmış ilişkilerini kurtarmak için fantastik bir dünyaya götüren Dr. Hakim’in yönlendirmesiyle dolu bir yolculuğa çıkarıyor. Hazelight stüdyosunun ödüllü yaratıcıları tarafından geliştirilen oyun, işbirliği ve platform macerasının sınırlarını zorlayarak, oyuncuları çeşitli zorluklarla dolu ve etkileşimli bir hikaye deneyimine davet ediyor.

Oyuncular, “It Takes Two”da Friend’s Pass özelliği sayesinde bir arkadaşlarını ücretsiz olarak oyunun heyecan verici dünyasına davet edebiliyorlar. Bu, oyuncuların işbirliği içinde oyunun tüm heyecanını paylaşmalarını sağlıyor, hem çevrimiçi hem de yerel işbirliği modlarında oyunun tadını çıkarabiliyorlar. Oyun, çeşitli zorluklarla dolu, her seviyede yeni karakter yetenekleriyle ustalaşılacak ve ilişkilerin evrensel hikayesini keşfetmeye teşvik eden bir yapı sunuyor.


It Takes Two’un 16 milyon kopya satışı başarısı, oyunun aldığı ödüllerle de pekiştirilmiş durumda. 2021’de Oyun Ödülleri’nde Yılın Oyunu ve En İyi Aile Oyunu gibi prestijli ödülleri kazanan oyun, aynı zamanda DICE Ödülleri ve GDCA Ödülleri’nde de En İyi Tasarım ödülünü elde etti.

Bu başarı,‘un sadece satış rakamlarıyla değil, aynı zamanda oyuncular ve eleştirmenler tarafından da övgüyle karşılanan oynanışı ve anlatısıyla da sağlam bir temele dayandığını gösteriyor.
 
Üst