srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,101
- Tepkime puanı
- 10
- Puanları
- 38
İki sene önce Runeterra evreninde geçecek League of Legends MMO oyununun dijital market yüzü görmeyeceğini . Nitekim Riot Games ortak kurucularından Marc Merrill, bunu doğrular nitelikte projenin aldığı yolun sıfırlandığını söyledi.
Bu kararı almanın kolay olmadığını ama oyunculara her zaman oynadıklarının bir kutu Runeterra boyasıyla boyanmış halini veremeyeceklerini söyleyen Merrill, proje hakkındaki tüm ilerlemenin çöpe atıldığını ve tekrardan çizim tahtası önünde beyin fırtınası sürecine geri döndüklerini söyledi.
Daha önce oynadığınız MMO’ların Runeterra boyalı halinin hepinizin istediğine inanmıyoruz. Runeterra’nın potansiyelinin hakkını vermek ve dünya çapındaki oyuncuların inanılmaz derecede yüksek beklentilerini karşılamak için, türün gerçekten önemli bir evrimini andıran bir şey yapmamız gerekiyor.
Star Wars: Squadrons, League of Legends, Mass Effect 3 ve Andromeda’da çalışmış olan Fabrice Condominas’ın liderliğinde oyun, birkaç sene boyunca karanlığa gömülecek.
Gelişme yolumuzu sıfırlamak aynı zamanda uzun bir süre (muhtemelen birkaç yıl) âkaranlığa düşeceğimizâ anlamına da geliyor. Bu sessizlik, ekibin önlerindeki inanılmaz miktardaki işe odaklanabilmesi için alan sağlamaya yardımcı olacaktır. Yeni bilgilerin yarattığı heyecanı ve beklentiyi anlıyoruz ancak bu sessiz aşamada güveninizi istiyoruz.
Bu kararı almanın kolay olmadığını ama oyunculara her zaman oynadıklarının bir kutu Runeterra boyasıyla boyanmış halini veremeyeceklerini söyleyen Merrill, proje hakkındaki tüm ilerlemenin çöpe atıldığını ve tekrardan çizim tahtası önünde beyin fırtınası sürecine geri döndüklerini söyledi.
Daha önce oynadığınız MMO’ların Runeterra boyalı halinin hepinizin istediğine inanmıyoruz. Runeterra’nın potansiyelinin hakkını vermek ve dünya çapındaki oyuncuların inanılmaz derecede yüksek beklentilerini karşılamak için, türün gerçekten önemli bir evrimini andıran bir şey yapmamız gerekiyor.
Star Wars: Squadrons, League of Legends, Mass Effect 3 ve Andromeda’da çalışmış olan Fabrice Condominas’ın liderliğinde oyun, birkaç sene boyunca karanlığa gömülecek.
Gelişme yolumuzu sıfırlamak aynı zamanda uzun bir süre (muhtemelen birkaç yıl) âkaranlığa düşeceğimizâ anlamına da geliyor. Bu sessizlik, ekibin önlerindeki inanılmaz miktardaki işe odaklanabilmesi için alan sağlamaya yardımcı olacaktır. Yeni bilgilerin yarattığı heyecanı ve beklentiyi anlıyoruz ancak bu sessiz aşamada güveninizi istiyoruz.