srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Microsoft, Xbox Game Pass’i rakibi PlayStation ve Nintendo dahil daha fazla platforma getirme arzusunu bir kez daha dile getirdi.
Şirket daha önce Sony’nin Xbox Game Pass’in PlayStation’a gelmesiniiddia etmişti. Yine de bu amacından vazgeçmemiş gibi görünüyor.
Microsoft CFO’su Tim Stuart, geçtiğimiz günlerde düzenlenen ‘nde, misyonlarının birinci parti deneyimlerini, abonelik hizmetlerini oyun oynanabilen her ekrana getirmek olduğunu belirtti:
“Bu biraz strateji değişikliği. Burada kapsamlı bir şey duyurmuyoruz ancak misyonumuz, birinci parti deneyimlerimizi [ve] abonelik hizmetlerimizi oyun oynanabilen her ekrana taşımaktır. Bu, akıllı TV’ler, mobil cihazlar anlamına gelir, geçmişte rakip olduğunu düşündüğümüz PlayStation ve Nintendo gibi şeyler anlamına gelir.”
Stuart, Xbox Game Pass’in birinci parti oyunlar ve reklamlarla birlikte Microsoft için yüksek marjlı bir iş olduğunu söyledi. Bunlar, şirketin önümüzdeki dönemde önemli ölçüde genişletmeyi planladığı alanlar.
Yönetici, Activision Blizzard’ı satın almanın Microsoft’un bu noktaya daha hızlı ulaşmasına yardımcı olduğunu ekledi. Reklamcılık kısmında ise King’in mobil oyun serisi Candy Crush, reklamlar ve mikro ödemelerle öne çıkıyor.
Sony daha önce EA Access’i de (artık EA Play) engellemişti ve bunun PlayStation kullanıcıları için iyi bir değeri temsil etmediğini savunuyordu.
EA Play daha sonra PlayStation’a geldi, ancak Xbox, şirketin doğrudan konsol alanındaki rakibi olduğu için Game Pass’e daha yoğun bir direniş gösterecektir.
Aslında böyle bir paylaşım rekabeti ve seçenekleri artırabilirdi. Ancak söz konusu Sony ise o zamanları görmemiz uzun yıllar alabilir.
Şirket daha önce Sony’nin Xbox Game Pass’in PlayStation’a gelmesiniiddia etmişti. Yine de bu amacından vazgeçmemiş gibi görünüyor.
Microsoft CFO’su Tim Stuart, geçtiğimiz günlerde düzenlenen ‘nde, misyonlarının birinci parti deneyimlerini, abonelik hizmetlerini oyun oynanabilen her ekrana getirmek olduğunu belirtti:
“Bu biraz strateji değişikliği. Burada kapsamlı bir şey duyurmuyoruz ancak misyonumuz, birinci parti deneyimlerimizi [ve] abonelik hizmetlerimizi oyun oynanabilen her ekrana taşımaktır. Bu, akıllı TV’ler, mobil cihazlar anlamına gelir, geçmişte rakip olduğunu düşündüğümüz PlayStation ve Nintendo gibi şeyler anlamına gelir.”
Stuart, Xbox Game Pass’in birinci parti oyunlar ve reklamlarla birlikte Microsoft için yüksek marjlı bir iş olduğunu söyledi. Bunlar, şirketin önümüzdeki dönemde önemli ölçüde genişletmeyi planladığı alanlar.
Yönetici, Activision Blizzard’ı satın almanın Microsoft’un bu noktaya daha hızlı ulaşmasına yardımcı olduğunu ekledi. Reklamcılık kısmında ise King’in mobil oyun serisi Candy Crush, reklamlar ve mikro ödemelerle öne çıkıyor.
Sony daha önce EA Access’i de (artık EA Play) engellemişti ve bunun PlayStation kullanıcıları için iyi bir değeri temsil etmediğini savunuyordu.
EA Play daha sonra PlayStation’a geldi, ancak Xbox, şirketin doğrudan konsol alanındaki rakibi olduğu için Game Pass’e daha yoğun bir direniş gösterecektir.
Aslında böyle bir paylaşım rekabeti ve seçenekleri artırabilirdi. Ancak söz konusu Sony ise o zamanları görmemiz uzun yıllar alabilir.