srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Naughty Dog, The Last of Us Part 2’nin ilk adımlarını tartıştı ve başlangıçta Bloodborne’dan ilham alan bir açık dünya oyunu olarak planlandığını anlattı.
Oyunun geliştirme sürecini detaylandıran yeni bir belgesel olan ‘de konuşan ekip, devam oyununun ilk oyundan mümkün olduğunca farklı bir şekilde tasarlamayı düşünmüş.
Ortak oyun yönetmeni Anthony Newman, “İlk 4-5 ayda aslında bir nevi Bloodborne’dan ilham alan bir açık dünya oyunuydu. Tamamen yakın dövüş ve göğüs göğüse çarpışma odaklıydı.” dedi.
Baş oyun tasarımcısı Emilia Schatz ise FromSoftware’in aksiyon RPG oyunundan ilham aldıkları bileşenleri şu şekilde ortaya koydu:
“Bu sadece yakın dövüş değil, aynı zamanda tasarım yapısına da bakıyorduk. Bloodborne, siz keşfettikçe giderek büyüyen çok açık bir alana sahipti. Dünya üzerinde hakimiyet kurma hissini gerçekten seviyorum. Oyunun neredeyse bir karakter haline gelmeye başlıyor. Bu da bizim baktığımız bir şeydi.”
Schatz, ekibin geliştirme ilerledikçe açık dünya yapısının oyunun The Last of Us Part 2’nin hikayesine uymadığını fark ettiğini ve planların değiştiğini ekledi:
“İlk oyundan elimizden geldiğince insani açıdan mümkün olduğu kadar farklı hale getirmeye başladık ve sonra amacımızdan biraz uzaklaştık. O açık dünya, anlatmaya çalıştığımız hikayede işe yaramadı.”
Aynı belgeselde Naughty Dog eş başkanı Neil Druckmann, The Last of Us Part 3 için şu anda aklında bir konsept olduğunu ancak hikayenin henüz şekillenmediğini .
Hayatta kalma temalı aksiyon macera serisinin bir sonraki oyunu henüz çok erken aşamada ve gelişi yıllar alacak gibi görünüyor…
Oyunun geliştirme sürecini detaylandıran yeni bir belgesel olan ‘de konuşan ekip, devam oyununun ilk oyundan mümkün olduğunca farklı bir şekilde tasarlamayı düşünmüş.
Ortak oyun yönetmeni Anthony Newman, “İlk 4-5 ayda aslında bir nevi Bloodborne’dan ilham alan bir açık dünya oyunuydu. Tamamen yakın dövüş ve göğüs göğüse çarpışma odaklıydı.” dedi.
Baş oyun tasarımcısı Emilia Schatz ise FromSoftware’in aksiyon RPG oyunundan ilham aldıkları bileşenleri şu şekilde ortaya koydu:
“Bu sadece yakın dövüş değil, aynı zamanda tasarım yapısına da bakıyorduk. Bloodborne, siz keşfettikçe giderek büyüyen çok açık bir alana sahipti. Dünya üzerinde hakimiyet kurma hissini gerçekten seviyorum. Oyunun neredeyse bir karakter haline gelmeye başlıyor. Bu da bizim baktığımız bir şeydi.”
Schatz, ekibin geliştirme ilerledikçe açık dünya yapısının oyunun The Last of Us Part 2’nin hikayesine uymadığını fark ettiğini ve planların değiştiğini ekledi:
“İlk oyundan elimizden geldiğince insani açıdan mümkün olduğu kadar farklı hale getirmeye başladık ve sonra amacımızdan biraz uzaklaştık. O açık dünya, anlatmaya çalıştığımız hikayede işe yaramadı.”
Aynı belgeselde Naughty Dog eş başkanı Neil Druckmann, The Last of Us Part 3 için şu anda aklında bir konsept olduğunu ancak hikayenin henüz şekillenmediğini .
Hayatta kalma temalı aksiyon macera serisinin bir sonraki oyunu henüz çok erken aşamada ve gelişi yıllar alacak gibi görünüyor…