KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Overwatch 1 ile Overwatch 2 Arasındaki Önemli 8 Yenilik ve Değişiklik

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
2016 yılından bu yana büyük bir oyuncu kitlesine ulaşan Overwatch ile serinin cilalanmış versiyonu olarak nitelendirebileceğimizarasındaki sekiz önemli değişiklik ve yeniliği derledik. Oyun dünyasına bambaşka bir shooter deneyimi getiren Blizzard’ın yeni ücretsiz oyunuyla gelen büyük farklara bakalım.
1- Takımlar 6 oyuncudan 5 oyuncuya düşürüldü


Geliştirici ekibin böyle bir değişikliğe gitmesindeki sebebi az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. Böylelikle oyun, dengeli olurken daha az karmaşıklaşıyor. Bunun beraberinde maçın başlangıcındaki karakter kapma yarışına da nokta koyuyor.
2- Lootbox sistemi kalkarken yerini Battlepass sistemi aldı


Önceden maç oynadıkça kazandığınız lootbox’lar tamamen kaldırıldı. İngiliz Hükümeti ve birçok ülkenin bunu kumar olarak nitelendirmesinin yanında birçok oyun severin oynanış zevkini baltaladığını düşünmesi bu sistem değişikliğinin temel sebebi olmuş olabilir.
3- Yenilenen oyun motoru


Proprietary adlı oyun motoru; 4K çözünürlük, daha kapsamlı ve büyük haritalar ile yeni hikaye tabanlı PvE modu için yükseltildi. Oyun motorunun beraberinde tüm karakter tasarımları da yenilenmiş oldu. Proprietary’nin getirdiği yenilikler bir yana nostaljiden mahrum kalmak istemeyenler için Overwatch 1’deki tasarımlar da kullanılabiliyor.
4- PvP için eklenen yeni oyun modu “Push”
overwatch2.jpg


Push modu, dev bir robotu karşı takımın üssüne götürmeye çalışmanızı amaçlıyor. Bu robot, oyunun başlamasından 30 saniye sonra aktifleşiyor. Eşlik ederek onu karşı takımın üssüne götürürken robotu yalnız bıraktığınız zamansa rakip takım robotun kontrolünü ele alarak onu sizin üssünüze götürmeye çalışıyor. Bir hayli sinir bozucu bir mod…
5- Oyuna yeni ve büyük haritalar eklendi
57151C00-4DEC-4D89-AB48-64CCAB935274.jpeg
O

Midtown / New York, Colosseo / Roma, New Queen Street / Toronto, Circuit Royal, Monte Carlo / Paraiso, Rio De Janeiro, Esperança ve Lisbon, Overwatch 2’ye yeni eklenen haritalar ve gerçek hayattaki lokasyonları simgeliyor. Yeni gelen oyun modunda deneyimleyebileceğiniz haritalar, daha büyük alan sağlamasının yanı sıra gerçek hayattaki mimari eserlerden ögeler de içeriyor.
6- Kullanıcı arayüzü (UI) en baştan tasarlandı
98F95ACA-79F7-4253-9C9E-E76A87589D25.jpeg


Ana Menüden tutun da skor tablosuna, FPS arayüzüne ve ayarlar menüsüne dek her şey en baştan tasarlandı diyebiliriz. Bir oyunu yeni olarak tanıtmak için yapılabilecek en basit ve büyük çaplı adımlardan birisi olan arayüzün kullanıcıya göre değiştirilmesi, bir hayli olumlu yorum da getiriyor aslında.
7- Yeni eklenen karakterler: Kiriko, Sojourn ve Junker Queen
DC07C730-12A0-462E-947D-0A1B1842CC3D.jpeg


Serinin ikinci yapımına geçmemizle birlikte oyunu dengelemek ve elbette yenilik sağlaması amacıyla üç yeni karakter eklendi. Kiriko, Destek rolündeyken Sojourn Hasar ve Junker Queen ise tank rolünde oyunda yer alıyor. Üç karakter de yeni tasarlanmış olmalarından dolayı oynanış anlamında çeşitlilik içeriyor.
8- Yeni skin (kostüm) nadirlik seviyesi: Mythic


Nadir (Rare), Destansı (Epic), Efsanevi (Legendary) ve ardından Mitsi (Mythic) de oyunda yerini almış oldu. Oyuna gelen bu yeni nadirlik seviyesi ile kostümlerinizi nihayetinde kişiselleştirebileceksiniz. Şu anlık Overwatch 2’de sadece Genji’ye yapılan Cyber Demon kostümü bu nadirlik seviyesinde yer almaktadır.
 
Üst