KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Rainbow Six Siege Yönetmeninden Net Sözler “Devam Oyunlarına İhtiyaç Yok!”

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Rainbow Six Siege, 2015 yılında piyasaya sürüldüğünden bu yana oyuncuların ilgisini çeken ve devamlı olarak güncellenen bir oyun haline geldi. Ubisoft’un 5v5 FPS oyunu, oyunculara sürekli içerik güncellemeleri ve topluluk etkinlikleri sunuyor. Ancak, oyunun kreatif direktörü Alexander Karpazis‘in son açıklamaları, Siege’in geleceği ve olası devam oyunları hakkında dikkat çekici düşüncelere sahip olduğunu gösterdi.
Rainbow Six Siege’in Geleceği: Devam Oyunu Tartışmaları


Rainbow-Six-Siege-1.jpg


Oyunun kreatif direktörü Alexander Karpazis’e göre, Rainbow Six Siege’in devam oyununa ihtiyacı yok. Oyun, zaten en iyi motorlardan birine sahip ve içeriği sürekli olarak güncellemek için büyük bir ekiple çalışıyor.
Ancak, Siege’in teknik altyapısı olan Ubisoft Anvil motoru, oyuncular arasında sıklıkla eleştirilere maruz kalıyor. Yeni sezonlarda ortaya çıkan hatalar, eski teknolojinin kısıtlamalarını gözler önüne seriyor.

Yine de Ubisoft‘un yeni bir motorla Rainbow Six Siege‘in devam oyununu geliştirmesi fikri, Karpazis’e göre gereksiz ve hatta potansiyel olarak zararlı olabilir. Ona göre, bu tür devam oyunları genellikle ilk oyunun yeniden yapılmasıyla sonuçlanıyor ve orijinaliyle aynı başarıyı yakalayamıyor. Karpazis, Siege’in mevcut yapısının zaten oyunculara uzun vadeli bir deneyim sunabileceğine inanıyor.

âİsim vermeyeceğim ama devam oyunlarından genel olarak bahsedecek olursak, başarısız projelerin oldukça fazla olduğundan bahsedebiliriz. Bu durum elbette şirket tarafından olumsuz bir sürecin başlangıcını temsil ediyor. çünkü içeride büyük bir maliyet söz konusu. Ne ile başlamanız gerektiğini bilirseniz ve ona göre geliştirme sürecine devam ederseniz, o denli başarılı olabilirsiniz. İşte Siege’i geleceğe taşıyabileceğimizi de buradan biliyoruz.â

Motor değişimi, başta daha modern grafikler olmak üzere birçok belirgin iyileştirme getirebilecek olsa da, Ubisoft da dokuz yıl boyunca hareketsiz kalmadı ve sürekli olarak güncellemeler yapmaya devam ediyor.
O yüzden bu açıklama, oyunseverler arasında farklı tepkilere neden oldu. Kimileri, Siege’in zaten güçlü bir topluluğa sahip olduğunu ve devam oyunlarının gerekli olmadığını düşünüyor. Diğerleri ise oyunun teknik olarak yenilenmesi gerektiğini ve yeni bir motorla devam oyununun daha iyi olabileceğini savunuyor.



Karpazis’in açıklamaları, devam oyunlarının tartışmalı doğasını bir kez daha gündeme getirdi. Bazı oyunlar, orijinalinden daha az başarı elde ederken, bazıları da devam oyunlarıyla popülaritesini sürdürmeyi başardı.
‘in durumu ise henüz net değil, ancak şu an için oyunun mevcut haliyle oyuncular tarafından sevilerek oynandığı da bir gerçek.
Gelecekte ne olacağını bekleyip göreceğiz.
 
Üst