KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Redfall, Xbox Series X/S’te 60 fps güncellemesi aldı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Bethesda, Redfall için Xbox Series X/S sürümüne Performans Modu getiren bir güncelleme yayınladı. Açık dünya aksiyon oyunu artık 60 fps oynanabiliyor.

Oyunun ikinci güncellemesi, Xbox konsollarında 60 fps desteğinin yanı sıra gizli öldürmeler, yeni kontrol cihazı ayarları, erişilebilirlik geliştirmeleri ve kararlılık iyileştirmeleri getirdi.

Ayrıca kullanıcı arayüzü düzenlemeleri, oynanış tarafında değişiklikler, daha fazla düşman ve yeni karşılaşmalar, çok sayıda hata düzeltmesi de var.
redfall-es-zamanli-oyuncu-sayisi-dustu.jpg


Redfall şu sıralar eş zamanlı oyuncu sayısındaki düşüşle gündemde.verilerine göre oyunu oynayanların sayısı iki haneli sayıları (haberin yazıldığı sırada 44) geçmiyor.

Kooperatif nişancı oyunu, eleştirmenlerden ve oyuncular tarafından kötü notlar aldı.puanı en yüksek 56 veincelemeleri “çoğunlukla Olumsuz”.

Yeni güncellemeninaşağıda bulabilirsiniz. Gözden düşen bir oyunu yeniden canlandırmaya yeter mi dersiniz…
redfall-xbox-series-60-fps-guncellemesi.jpg

Redfall yama notları


Performans ve Kararlılık
  • Xbox Series X|S için Performans Modu etkinleştirildi.
  • çok çeşitli donanım konfigürasyonlarında PC performansı ve kararlılığı iyileştirildi.
  • Bazı istisnai bellek çökmeleri düzeltildi.
  • AMD işlemcilerde çözünürlük değişimiyle grafik bozulması sorunu giderildi.
  • İkinci bir monitörde Pencereli görünümdeyken Oyun Ayarlarının varsayılan değerlerine sıfırlandığı bir sorun düzeltildi.
  • Artık AMD FSR 2.1 ölçeklemesi etkinken kenar yumuşatma ayarı Görüntü Ayarlarında gizleniyor.
  • Kahraman becerilerine, silahlarına ve genel oyun sistemlerine çok sayıda performans geliştirmesi yapıldı.
  • Kahraman becerilerinin merdiven, ölüm sisi, elektrik çarpması ve bu gibi çevresel faktörlere rağmen düzgün şekilde tetiklenmesine yardımcı çeşitli düzenlemeler yapıldı.
  • Redfall Commons ve Burial Point’te oyuncu dolaşımı ve çarpışma için iyileştirmeler yapıldı.

Arayüz
  • Susturuculu silahlar veya susturucu namlu eklentilerinin âsessizâ oldukları artık bilgi yazılarında mevcut.
    • Susturuculu silahlar daha az ses çıkarıyor ve yakınlardaki düşmanları tetikleme ihtimalleri artık daha az.
  • Üzerinden atlama ve tutunma göstergeleri artık uygun yüzeylerde gösterge panelinde görüntüleniyor.
  • Mission Briefing Table artık Ana Görevler ve İsteğe Bağlı Görevler arasındaki farkı daha net gösteriyor.
  • Pusula işaretleyicilerine ve hedef arama alanlarına daha tutarlı çalışmaları için işlevsel iyileştirmeler getirildi.
  • Artık oyuncular Redfall Commons ve Burial Point’teki başlangıç görevlerini tamamladıktan sonra, tarihi işaretler haritada kilitli hallerinde görüntülenecek.
  • Cephane satın almanın okunabilirliği geliştirildi.
  • Bribón’un alt edildiğini gösteren ekran dışı bir gösterge eklendi.
  • Haritayı kullanırken hedef arama alanlarının hızlı seyahat hareketlerini engellediği sorun düzeltildi.
  • Text-To-Speech (Metin Okuma) kısayol tuşu artık etkinleştirildiğinde her zaman görüntüleniyor.
  • Oyuncu raporları gönderilirken artık bir yüklenme işareti gösteriyor.
  • Rum Runner’ın başarım açıklaması netleştirildi.

Erişilebilirlik
  • Screen Narration (Ekran Okuma) geliştirmeleri:
    • çok Oyunculu Lobisi durumu Hazır veya Hazır Değil arasında değiştiğinde okuma güncellenir.
    • Okuma metin girme alanı açık olduğunda da destekleniyor. Alanın açık kaldığı süre boyunca okuma yedi saniyede bir güncellenir.
    • Ayarlar menüsündeki tüm sekmelerde âBackâ (Geri) ve âFriendsâ (Arkadaşlar) menü kontrollerini okur.
    • âAdd Crossplay Friendsâ (Platformlar Arası Arkadaş Ekle) alt menüsündeki Kullanıcı Adı girme alanında destek.
    • Oyuncuların âAdd Bethesda.net Friendsâ (Bethesda.net Arkadaşlarını Ekle) alt menüsündeki Kullanıcı Adı girme alanını kullandıklarında âPress Enterâ (Enter’a Bas) uyarısı aldıkları sorun çözüldü.
    • Kahraman Seçme ve Sistem Seçme menülerinde gezinti kontrolü desteği.
    • Oyun daveti ve arkadaşlık isteği bildirimlerini okur.
    • Kilitli bir zorluk seçildiğinde ekranda zorluk türü âLockedâ (Kilitli) olarak belirtilir.
    • Kilidi açık bir zorluk seçildiğinde ekran okuyucusu âDifficulty Selectedâ (Zorluk Türü Seçildi) belirtecini okur.
    • Ana Menü’nün Sistem bilgilendirme yazısı yalnızca âSystemâ (Sistem) olarak gösterilir ve hem Ana Menü’de hem Sistem Menüsü’nde âSystemâ olarak okunur.
    • Hem dijital hem de analog girişler olmak üzere tüm butonlar ve bağlantılar için üzerine gelme desteği.
    • İşaretler dünyaya yerleştirildiğinde veya dünyadan kaldırıldığında okuma desteği.
      • BNet öğelerindeki bazı ekran okuma sorunları giderildi:
      • Oturum açarken e-posta adresini, kullanıcı adını veya şifreyi girmek için âPress Enterâ şeklindeki yanlış yönlendirme kaldırıldı.
      • Bethesda.net hesap Help (Yardım) menüsü artık doğru okumayı destekliyor.
      • Güncellenmiş BNet Anlaşması’nda okuma desteği.
  • Arkadaş Listesi açıkken, çok Oyunculu Lobiden çıkarken artık âQuitâ (çık) ya da âLeave Lobbyâ (Lobiden Ayrıl) yerine düzgün şekilde âCloseâ (Kapat) yazıyor.
  • Artık Tek ve çok Oyunculu modlarda lobi etiketlemek görsel ve sesli olarak farklı.
    • Kaydırma çubuğuna odağı belirtmek için Arşive ikincil bir duyusal yöntem eklendi.
  • Aşağıdaki alanlarda geliştirilmiş ışığa duyarlılık çalışmaları:
    • Clacker Unrivaled silahıyla nişan alırken kırmızı bir acil durum ışığının yakınında ateşlemek.
    • Silah ateşlenmesinden kaynaklanan çevresel ışık patlaması.
    • Vampir ölümü ve yok olması.
    • Remi’nin C4 Bombalarının arka arkaya hızla patlaması.
    • Yakında başka oyuncular varken Layla’nın Lift’ini (Asansör) çağırmak.

Oynanış
  • Varsayılan Aim-Assist (Nişan Yardımı) ve Dead Zone (Ölü Bölge) ayarlarında pek çok iyileştirme yapıldı ve oyuncuların bu ayarları hem oyun kumandası hem de klavye/fare için kişiselleştirmesi için daha fazla seçenek eklendi.
    • Arkane Tavsiyeleri:
      • Hızlı akan çok oyunculu FPS severler için: Genelde daha hızlı ve daha duyarlı hissettirdiklerinden dolayı Medium (Orta), High (Yüksek) veya Linear Input Response Presets’e (çizgisel Giriş Yanıtı Ön Ayarları) göz atın.
      • Daha yavaş tek oyunculu FPS severler için: Daha yavaş yanıt eğrileri daha hassas nişan alıyor gibi hissettirdiğinden Default (Varsayılan), Low (Düşük) veya Medium Input Response Presets’e (Orta Giriş Yanıtı Ön Ayarları) göz atın.
    • Oyun kumandası hassasiyetinizi Input Response Presets (Giriş Yanıtı Ön Ayarları) varsayılan değerinden arttırmak veya azaltmak, sol/sağ dönüş hızınızı doğrudan arttıracak veya azaltacaktır.
    • Oyun kumandası hassasiyetini arttıran oyuncular için, eğer böyle bir desteğe ihtiyacınız varsa Varsayılan/Güçlü/çok Güçlü Nişan Yardımı Gücü ve ADS Snap Strength’i (Nişan Alırken Kilitlenme Gücü) deneyebilirsiniz.
    • Oyun kumandası hassasiyetini düşüren oyuncular için, eğer nişan alırken kontrol elinizde değilmiş gibi hissediyorsanız çok Zayıf/Zayıf/Varsayılan Nişan Yardımı Gücü ve ADS Snap Strength’i (Nişan Alırken Kilitlenme Gücü) deneyebilirsiniz.
    • Input Response Preset ayarında değişiklik yapmak, size en uygun oyun kumandası ayarlarını bulmada yardımcı olarak harika bir başlangıçtır.
  • Setting In görevinde artık Anna Creelman, oyuncunun tabanca, pompalı tüfek ve saldırı tüfeği mermilerini doldurur.
  • Old Town ve Sedgewick yerleşkelerine yeni Vampire Nest’ler eklendi.
  • Psychic Residue için eğitim kılıcı ve Archive (Arşiv) iletisi eklendi.
  • Remi’nin C4 patlayıcısı artık patladıktan sonra dünyada kalmıyor.
  • Görev hedefi sürekliliği için birçok düzeltme.
  • Fall Like Lightning için görev diyaloğu eklendi.

Savaş
  • Oyuncular artık kendisini fark etmemiş Cultist ve Bellwether düşmanlara kazıklı silahlarla sessizce yaklaşıp onları alt edebilir.
  • Açık dünya düşman nüfusu arttı ve karşılaşılan görevler dengelendi.
  • Redfall Commons için özel açık dünya düşman karşılaşmaları eklendi.
  • Geceleri görünürlüğü arttırmak için vampir ve insan NPC’lere ışık unsurları veya yansımalı kıyafetler eklendi.
  • Yeni oyuncuların başlarda malzeme idaresini sağlamaları için Fire Station çevresindeki bölgelere daha fazla toplanabilir mermi eklendi.
  • Düşmanlar artık dost ateşinden kaçınmak için yer değiştiriyorlar.
  • Bribón artık Robot Rock hâlâ aktifken Siren kullanıldığında yakınlardaki düşmanları kesinlikle şoklar.
  • Remi artık Bribón’un ne zaman ve nerede alt edildiğini bilecek.
  • Düşmanların bazı senaryolarda hareketsiz kalıp oyuncuyla çatışmayı bırakmaları düzeltildi.
  • Nişangâh ve susturuculu namlular, nişangâh görünürlüğünü geliştirmek için güncellendi.
  • Yeşil renk kullanan nişangâhlar geceleri daha az parlak görünecek şekilde düzenlendi.
  • Şarjör değiştirme ve diğer animasyon sorunlarının önüne geçmek adına şarjörlerin boyutları ve konumları iyileştirildi.
  • Black Sun boss arenasındaki Rook çatışma davranışı iyileştirildi.

çevre
  • Haritaya Burial Point bölgesine ve Redfall Commons bölgesindeki diğer konumlara ait göndermeler eklendi.
  • Black Sun boss arenasındaki aydınlatma sunumu iyileştirildi.
  • Psişik uzay kelebeklerinin, kurbağa ceplerin, Black Sun’ın parlayan mührünün ve çeşitli su efektlerinin görsel doğrulukları iyileştirildi.

çok Oyunculu
  • çok oyunculu oturumlar için belirgin oyuncu göstergeleri ve işaretleri eklendi. Ayrıca işbirliğine dayalı oyuncu modunda ekipteki her bir oyuncuya özel işaret renkleri eklendi.
  • Oyuncu işaret görünürlüğü iyileştirildi.
  • Light’s Out başarımı artık çok oyunculu modda yalnızca Lost in the Fog görevi aktifken kazanılabiliyor.

Redfall, Arkane Austin tarafından konsolda Xbox’a özel olarak geliştirildi. Xbox Game Pass üyeleri oyunu ücretsiz olarak oynayabiliyor.
 
Üst