KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Resident Evil 4 Remake Orijinalinden Daha Korkunç Olacak mı?

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Korku türü tarihine adını altın (ama kan damlayan) harflerle yazdıran Capcom’un Resident Evil serisi ve bu serinin kült oyunlarından olan , bildiğiniz üzere yenilenmiş oynanış ve grafiklerle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Pekala bu bir remake olduğu için bu türün sevdalıları da oyundan bir hayli beklenti içinde giriyor.

Pekala oyuncuların merak ettiği ana nokta ise geliştiricilerin korku temasını nasıl ele alacakları oluyor. Geliştiriciler, oyunu orijinal versiyona kıyasla daha korkunç yapıyor olabilirler mi? Korku sevdalıları gerçekten de kendilerini hazırlamalılar mıdır?
Resident Evil 4 Remake’in korku durumu irdeleniyor


Bugüne dek çıkan oynanış fragmanları bir kenara geliştiricilerin ağzından duymak hayranları daha tatmin edecektir. Nitekim Game Informer tarafından gerçekleştirilen bir röportaja konuşan Resident Evil 4 Remake ortak direktörü Yasuhiro Ampo, hayatta kalma korku mekaniklerinin nasıl bilendiğinden bahsetti.

Ampo, geliştirici ekibin en büyük amacının oyundaki tansiyonu yükseltmek adına hayatta kalma korku mekaniklerinin cilalanması olduğunu belirtiyor. Aslında birçok kişi mekanlar veya orijinal oyunun akışının düzenleme istediğini söylese de Ampo buna karşı çıkıyor.

Orijinal oyunun akışı inanılmaz derecede iyi yapılmış. Örneğin yapılar, mekanlar ve düşmanların ortaya çıkma düzenleri oldukça sağlam. Bu genel çerçevede, değiştirmek istediğimiz pek bir şey yoktu. Ama her bir unsuru alıp daha derine inebileceğimizi hissettik. Dolayısıyla yaklaşımımız şuydu: “Orijinal oyundaki korku unsurlarını daha korkutucu hale getirebilir miyiz?” Kısacası, her zaman daha fazla varyasyonu nasıl uygulayacağımızın bilincindeydik.

Ayrıca Ampo, bugünün teknolojisiyle orijinal oyunun mekaniklerini taze tutmanın hiçbir zaman bir hedef olmadığını da söylüyor. Oyunun mekaniklerini klonlayamayacaklarını anlayan geliştiriciler, bunun yerine yenilikler entegre ederek yeni bir form içerisine girecek RE oyunu yapmanın daha mantıklı olduğunu düşünmüş.

Orijinal yapım çıktığında, bence en büyük etkenlerden biri mekaniğin ne kadar taze olduğuydu. “Bugünün manzarasında bunu kopyalamanın mümkün olmayacağını en başından beri biliyorduk. Bunu asla bir hedef olarak belirlemedik. Bunun yerine amacımız, orijinal oyunun piyasaya sürülmesinden bu yana meydana gelen gelişmeleri uygulamak ve yeni bir Resident Evil 4 Remake oyunu biçimi yaratmaktı. Bunu yapabilseydik, oyuncuların bundan hoşlanacağını hissettik. Karar verdiğimiz yön buydu.
 
Üst