KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Senua’s Saga: Hellblade 2 geliştiricisine göre hayranlar daha kısa hikayeler seviyor

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Senua’s Saga: Hellblade 2 geliştiricisi Ninja Theory, hayranlarının daha kısa ve daha yoğun oyun deneyimlerinden keyif aldığını düşünüyor.

Hellblade Senua’s Sacrifice, yaklaşık 8-9 saatlik bir hikayeye sahipti. Devam oyunu Hellblade 2 de benzer uzunlukta, mütevazı bir macera sunacak.

Ninja Theory, yeni oyunda aynı formülü izlemeye devam edecek. Stüdyoya göre oyunun uzunluğunun anlatılmak istenen hikayeye uygun olması gerekiyor.
senuas-saga-hellblade-2-izlanda-hikaye.jpg

Hellblade 2, kısa olması gerektiği için kısa bir hikayeye sahip


‘e konuşan Ninja Theory başkanı Dom Matthews, hikayenin kısa olması için özel bir uğraş vermediklerini belirterek şunları söyledi:

“Her zaman bir hikaye anlatmak ve oyun uzunluğunun anlatmak istediğimiz hikayeye uygun olmasını sağlamak için yola çıktığımızı düşünüyorum. Yani bu aslında daha kısa deneyimler yaratmaya yönelik bir durum değil.

Bence öyle… Burada başı, ortası ve sonu olan anlatmak istediğimiz bir hikaye var ve bu hikayeyi anlatmanın doğru şekli ve boyutu nedir? İşte böyle başlıyoruz.”

Matthews, dijital yayıncılığın her şekil ve boyuttaki oyunlara alan açtığını belirtti ve daha kısa oyunların neden tercih edildiğini şöyle açıkladı:

“Bu yüzden, aslında daha kısa bir deneyimden hoşlanan pek çok insanın olduğunu görmekten gerçekten çok memnunum. Herhangi bir Cuma gecesi oturup, kulaklıklarını takıp, ışıkları kapatabilir ve bir nevi deneyime dalabilirler. 50 saat uzunluğunda, 100 saat uzunluğunda bir deneyim istemeyen oyunculardan bahsediyorum, yani olması gerektiği kadar uzun. Ben de o insanlardan biriyim, daha kısa oyunları severim.”
senuas-saga-hellblade-2-fotograf-modu.jpeg

Artık insanların oyun oynamaya zamanı yok


Senua’s Saga: Hellblade 2 geliştiricisine göre oyun oynamak zaman meselesi ve insanların üzerinde bu noktada bir baskı var (evet, bu konuda şahsen katılıyorum…):

“Sanırım günümüzde insanların zamanı üzerinde çok fazla baskı var ve duyduğumuza göre hayranlarımız, yolculuğun her adımının anlamlı olduğu daha kısa bir oyundan keyif alıyorlar diye düşünüyorum. Yoğun oyunlar isteyen bir insan kitlesi var.”

Microsoft’un sahibi olduğu Ninja Theory tarafından geliştirilen Hellblade 2, Xbox Series X/S ve PC için 21 Mayıs’ta gelecek. Devam oyunu sadece dijital olarak çıkacak.

Sizce de bugünlerde insanlar daha kısa oyunlara mı ihtiyaç duyuyor? Uzun oyunlar oynamaya motive olmayı zorlaştırıyor olabilir mi? Yorumlarda buluşalım.
 
Üst