KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Senua’s Saga: Hellblade 2, Xbox Kullanıcılarının Keyfini Kaçırabilir

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Senua’s Saga: Hellblade 2 hakkında yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Ne var ki bu haberimizde paylaşacağımız bilgi, Xbox Series kullanıcılarının keyfini kaçıracakmış gibi görünüyor. Öyle ki devam oyunu, konsol versiyonunda 30 FPS kilidiyle gelecekmiş.İlginizi çekebilir:Â

Hellblade: Senua’s Sacrifice için devam niteliği taşıyan Senua’s Saga: Hellblade 2 ile buluşmamıza fazla bir zaman kalmadı. Geçtiğimiz aylarda yapılan duyuru ile 21 Mayıs 2024 tarihinde PC ve Xbox Series için satışa sunulacağı söylenen oyun için bekleyiş sürüyor. Bu süreçte de yeni Hellblade için merak edilen yeni detaylar da ortaya çıkıyor.
Senua’s Saga: Hellblade 2, Xbox Konsollarına 30 FPS Kilidiyle çıkacak


GamePro tarafından yapılan da görsel efekt yönetmeni Mark Slater-Tunstill, devam oyunun Xbox Series S ve X konsollarında 30 FPS akıcılığında oynanacağını teyit etti. Diğer bir deyişle, şimdilik herhangi bir grafik modu seçeneği sunulmayacak. Bu elbette oyuncular için büyük bir hayal kırıklığı olur iken Slater-Tunstill, deneyimin daha sinematik olacağını söylüyor.


Diğer yandan görsel efekt yönetmeni Mark Slater-Tunstill, IGN tarafından yapılan röportaj sırasında da Unreal Engine 5 hakkında da söylemlerde bulundu. Söylediğine göre yeni nesil grafik motoru, geliştirici ekibe başta yeni hikaye anlatımı elementleri ve özel efektler olmak üzere pek çok şeyi yaratma olanağı sunmuş. Işıklandırmanın gerçek zamanlı doğası, pek çok özel efekti de beraberinde getirdiği için, bir sahnedeki her şeyin geçmişe kıyasla birbirleri ile çok daha fazla uyum içerisinde olmalarını sağlamış. Yani geliştirici ekip, Unreal Engine 5 motoruna geçiş yaptıkları için son derece memnun görünüyor.
 
Üst