KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Skull and Bones’u Denedik! İşte Kapalı Beta Deneyimimiz

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Geliştirilme süreci bakımından dillerden eksik olmayan yapımlardan biri şüphesiz Skull and Bones. Duyurulduğu günden bu yana bir erteleme döngüsüne hapsolmuş yapımın çıkış tarihi sürekli değişse de bu sefer çıkış yapacağına dair işaretler kuvvetli.

Skull and Bones’un için en iyisinin 16 Şubat 2024 olmasına karar vermiş olan Ubisoft, geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirdiği kapalı beta ile oyuncuların karşısına çıktı. Bizler de katılım gösterdiğimiz kapalı beta süresince verilen süreyi tamamlamakla beraber etrafı biraz kurcaladık. Şimdi PC platformundan katılım gösterdiğimiz kapalı betaya ve oyunun akıbetine dair görüşlerimizi paylaşma zamanı.
Skull and Bones ne durumda?


Yapımın çıkışına bir ay kala gerçekleşen bu beta, oyunun çıkışıyla beraber iyileştirmelere sahip olacak olsa da final sürümünün nasıl olacağını kabaca özetler nitelikte. Ubisoft diğer oyunlarında kullanmış olduğu formüle bu yapımında da başvurmaktan çekinmemiş.

Beta süresince ana mekaniklerin büyük bir kısmını görmüş olup sayısız etkinliği test etme fırsatına sahip olduk. Bunlar hakkında sarf edebileceğimiz pek çok cümle olsa da Ubisoft standartlarının dahi altında demek yeterli olsa gerek. Oyunun büyük bir çoğunluğu görev al gemiye atla görevi yap dön şeklinde. Karada geçirdiğimiz süre bir şeyler craft etmek, satıcılarla ve NPCler ile etkileşime girmek gibi etkinliklerle geçmekte olup epey kısa sürmekte. Tamam korsanız gemimiz bizim yuvamız elbette zamanımızın büyük bir kısmı orada geçmeli ama bu kadarı da aşırıya kaçıyor.

Peki denizde olduğumuz sekanslar nasıl? Vaktimizin çoğunun burada geçecek olması çeşitli ve kuvvetli içerikleri gerektirir ki sonuç hem hayır hem de evet. Hem de alışkın olduğumuz biçimde önceki yapımların benzeri bir yapı yine karşımızda.
Dümen ne yöne gidecek?


Ubisoft’un bir korsan dünyasını ele alacak oyunu Skull and Bones’un dillere destan ertelenme serüveni, oyuncuların hatırında da böyle kalacak olsa gerek. çıkışa kalan zamanda oyuncuların yapıma karşı edinecekleri tavırı değiştirecek türden değişiklikler beklemek hayalperestlikten ibaret olacaktır. Yine de Ubisoft, Skull and Bones’un nihai çıkışından sonra daha iyi işlere imza atabilecek bir marka.
 
Üst