srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,298
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Bethesda ekibi, efsanevi açık dünya RPG oyunu The Elder Scrolls V: Skyrim’in Morthal haritasını Unreal Engine 5 oyun motoruna aktardı. Yeniden ölçeklenen ve düzenlenen tasarımıyla birlikte ortaya çıkan görüntüler büyük ilgi çekiyor.
Mod geliştiricisi ve YouTube içerik üreticisi Leo Torres, Skyrim’in Unreal Engine 5 üzerinde nasıl görünebileceğini gösteren bir video yayınladı. Bu çalışmasında Morthal haritasının yanı sıra Blackreach, Whiterun, Solitude, Winterhold ve Falkreath gibi diğer bölgeleri de yeniden düzenledi.
Detaylara göre, Torres özel modeller ve yapım parçaları kullanarak haritayı oluşturdu. Blender programıyla yapılan özel parçalar ve Mixer programının dokuları, detayların zenginleştirilmesinde önemli rol oynadı. Mod geliştiricisi ayrıca Nanite teknolojisini modellemeler için, Lumen teknolojisini ise aydınlatma ve yansımalar için kullanarak görsellerde büyük bir iyileştirme sağladı.
Ancak bu yeniden yapılanma projesinin herkese açık olarak paylaşılmayıp bir konsept proje olarak değerlendirilmesi planlanıyor.
Skyrim hayranları, bu tür yeniden yapım projeleriyle oyunlarının grafiksel potansiyelini keşfetmeye devam ediyorlar. Unreal Engine 5’in kullanımıyla Skyrim dünyasının nasıl daha da canlandırılabileceği konusundaki beklentiler artarak devam ediyor.
Mod geliştiricisi ve YouTube içerik üreticisi Leo Torres, Skyrim’in Unreal Engine 5 üzerinde nasıl görünebileceğini gösteren bir video yayınladı. Bu çalışmasında Morthal haritasının yanı sıra Blackreach, Whiterun, Solitude, Winterhold ve Falkreath gibi diğer bölgeleri de yeniden düzenledi.
Detaylara göre, Torres özel modeller ve yapım parçaları kullanarak haritayı oluşturdu. Blender programıyla yapılan özel parçalar ve Mixer programının dokuları, detayların zenginleştirilmesinde önemli rol oynadı. Mod geliştiricisi ayrıca Nanite teknolojisini modellemeler için, Lumen teknolojisini ise aydınlatma ve yansımalar için kullanarak görsellerde büyük bir iyileştirme sağladı.
Ancak bu yeniden yapılanma projesinin herkese açık olarak paylaşılmayıp bir konsept proje olarak değerlendirilmesi planlanıyor.
Skyrim hayranları, bu tür yeniden yapım projeleriyle oyunlarının grafiksel potansiyelini keşfetmeye devam ediyorlar. Unreal Engine 5’in kullanımıyla Skyrim dünyasının nasıl daha da canlandırılabileceği konusundaki beklentiler artarak devam ediyor.