KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Sony, PS5 Oyunlarının PC’ye Çıkış Stratejisinde Değişiklik Uygulamayacak

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Sony, özellikle geçtiğimiz son birkaç yılda konsollara özel çıkan oyunlara daha fazla önem vermeye başladı. Xbox ile birlikte girilen yarış, konsol satışlarının elzem bir seviyeye oturmasına neden oldu. Nitekim bu konsol satışlarını etkileyen en önemli durum ise bu konsollara özel çıkan ve yayıncı firmanın adeta baş tacı yapımlar oluyor.

PlayStation CEO’su Jim Ryan, geçtiğimiz günlerde verdiği bir röportajda ‘nin PS5 özel oyunlara verdiği öneme ve bu oyunların PC’ye gelme sürelerine değindi. Ryan, şu anda takip edilen stratejinin bozulmadan devam etmesi gerektiğini düşünüyor.
Jim Ryan, Sony’nin PS5 özel oyunlar hakkındaki röportajda neler söyledi?


konuşan Jim Ryan, God of War: Ragnarök gibi önce PS5’e çıkan yapımların PC versiyonları hakkında fikirlerini dile getirdi. Ryan’a göre Sony’nin bir oyunu konsola özel çıkarttıktan birkaç sene sonra PC’ye getirmesi işe yarıyor.

“PS5’e özel oyunların önemini de tamamen anlıyoruz. Daha önce de belirttiğim gibi PlayStation Studios’un ana sorumluluğu, oyuncuların keyif alacağı güncel PlayStation donanımı için oyunlar yapmaktır. PS5’e özel oyunların sayısını arttırırken PC sürümlerinin çıkışını da kademeli olarak yükseltiyoruz.â

Bunun yanında Ryan, zaman zaman oyun severlerle bir araya geldiğini ve onların da konsol özel yapımların birkaç sene içerisinde (tercihen iki veya üç) PC’ye gelmesini makul bulduklarını belirtti.

Sık sık oyun hayranlarına fikirlerini sorma fırsatı buluyorum ve onlara zaman gecikmesi hakkında ne düşündüklerini sorduğumda, genellikle bir PC sürümünün PlayStation sürümünün yayınlanmasından iki veya üç yıl sonra piyasaya sürülmesini kabul edilebilir bulduklarını belirtiyorlar.

Öte yandan geçtiğimiz Mart ayında çıkış yapan The Last of Us Part 1, bu konunun çok da aceleye getirilmemesi gerektiğini gözler önüne sarıyor. Performans ve optimizasyon sorunları yüzünden çokça sıkıntı çektiren yapım, Sony’nin oyunları PC’ye port etme sürecine şüphesiz mercekle bakmasına sebep olacaktır.
 
Üst