srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,135
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
Star Wars Jedi serisinin yönetmeni Stig Asmussen, eski Respawn Entertainment çalışanlarıyla birlikte Giant Skull adında yeni bir stüdyo kurdu.
Asmussen geçtiğimiz yılın Eylül ayında başka maceralara atılmak üzere Respawn’dan . Yönetmen, Cal Kestis’in yolculuğunu anlatan Star Wars serisinin yükselişinde önemli rol oynamıştı.
Giant Skull, büyüleyici dünyalarda geçen sürükleyici oynanış ve hikayeleriyle öne çıkan AAA aksiyon-macera oyunlarına odaklanacak. Stüdyo ilk oyunu üzerinde çalışmaya başladı bile.
Giant Skull’un ilk oyunu Unreal Engine 5 ile geliştirilen tek oyunculu bir macera
Giant Skull şu anda Unreal Engine 5 üzerine inşa edilen tek oyunculu bir AAA aksiyon macera oyunu üzerinde çalışıyor. Şu anda oyun hakkındaki detaylar perde arkasında.
Stüdyonunyayında olmasına rağmen herhangi bir bilgi vermiyor. Ancak Asmussen, ekibin yeni oyuna dair hedeflerini şöyle açıkladı:
“Giant Skull’un stüdyo kültürü yaratıcılık ve merak üzerine kuruludur. Sürükleyici hikaye anlatımı, kahramanca dövüşler ve heyecan verici seyahatlerle öne çıkan yetenekli bir ekip kurduk ve hedefimiz, oyuncuların önümüzdeki yıllarda kendilerini kaybetmek isteyeceği zengin bir evren yaratmak.”
Asmussen’in oyun odaklı, hikaye açısından zengin aksiyon-macera oyunlarında oldukça köklü bir geçmişi var. Star Wars Jedi: Fallen Order ve Star Wars Jedi: Survivor’ın yanı sıra, Santa Monica Studio ve Ready At Dawn ile birçok God of War oyununda yer aldı.
Eski Star Wars Jedi geliştiricilerinden Jon Carr, stüdyoda CTO rolünü üstlenecek ve Jeff Magers tasarım direktörü olacak. Sanat yönetmeni Patrick Murphy, baş yapımcı Lauren McLemore ve animasyon yönetmeni Brian Campbell dahil olmak üzere diğer birkaç üye de Fortnite üzerinde çalıştı.
Son olarak CFO ve COO Anthony Scott’ın Batman Arkham serisinde uzun yıllara dayanan bir deneyimi var. Umarım, oyun sektörünün darboğaza girdiği bu zorlu süreçte böylesine tecrübeli bir ekip ayakta kalmayı başarır.
‘e konuşan Asmussen, yeni stüdyo fikrinin Respawn’da çalışırken ortaya çıktığını ancak o dönemde Star Wars Jedi: Survivor’ı sonuna kadar götürmeye kararlı olduğunu belirtti. Sözüne sadık kalarak, oyun çıktıktan sonra Eylül ayında Respawn’dan ayrıldı.
Giant Skull ekibinin oyun dünyasına neler kazandıracağını görmek için sabırsızlanıyoruz. İlk oyunlarına dair daha fazlasını öğrenirsek sizlerle paylaşacağız. Takipte kalın.
Asmussen geçtiğimiz yılın Eylül ayında başka maceralara atılmak üzere Respawn’dan . Yönetmen, Cal Kestis’in yolculuğunu anlatan Star Wars serisinin yükselişinde önemli rol oynamıştı.
Giant Skull, büyüleyici dünyalarda geçen sürükleyici oynanış ve hikayeleriyle öne çıkan AAA aksiyon-macera oyunlarına odaklanacak. Stüdyo ilk oyunu üzerinde çalışmaya başladı bile.
Giant Skull’un ilk oyunu Unreal Engine 5 ile geliştirilen tek oyunculu bir macera
Giant Skull şu anda Unreal Engine 5 üzerine inşa edilen tek oyunculu bir AAA aksiyon macera oyunu üzerinde çalışıyor. Şu anda oyun hakkındaki detaylar perde arkasında.
Stüdyonunyayında olmasına rağmen herhangi bir bilgi vermiyor. Ancak Asmussen, ekibin yeni oyuna dair hedeflerini şöyle açıkladı:
“Giant Skull’un stüdyo kültürü yaratıcılık ve merak üzerine kuruludur. Sürükleyici hikaye anlatımı, kahramanca dövüşler ve heyecan verici seyahatlerle öne çıkan yetenekli bir ekip kurduk ve hedefimiz, oyuncuların önümüzdeki yıllarda kendilerini kaybetmek isteyeceği zengin bir evren yaratmak.”
Asmussen’in oyun odaklı, hikaye açısından zengin aksiyon-macera oyunlarında oldukça köklü bir geçmişi var. Star Wars Jedi: Fallen Order ve Star Wars Jedi: Survivor’ın yanı sıra, Santa Monica Studio ve Ready At Dawn ile birçok God of War oyununda yer aldı.
Eski Star Wars Jedi geliştiricilerinden Jon Carr, stüdyoda CTO rolünü üstlenecek ve Jeff Magers tasarım direktörü olacak. Sanat yönetmeni Patrick Murphy, baş yapımcı Lauren McLemore ve animasyon yönetmeni Brian Campbell dahil olmak üzere diğer birkaç üye de Fortnite üzerinde çalıştı.
Son olarak CFO ve COO Anthony Scott’ın Batman Arkham serisinde uzun yıllara dayanan bir deneyimi var. Umarım, oyun sektörünün darboğaza girdiği bu zorlu süreçte böylesine tecrübeli bir ekip ayakta kalmayı başarır.
‘e konuşan Asmussen, yeni stüdyo fikrinin Respawn’da çalışırken ortaya çıktığını ancak o dönemde Star Wars Jedi: Survivor’ı sonuna kadar götürmeye kararlı olduğunu belirtti. Sözüne sadık kalarak, oyun çıktıktan sonra Eylül ayında Respawn’dan ayrıldı.
Giant Skull ekibinin oyun dünyasına neler kazandıracağını görmek için sabırsızlanıyoruz. İlk oyunlarına dair daha fazlasını öğrenirsek sizlerle paylaşacağız. Takipte kalın.
