srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Joined
- Jun 18, 2023
- Messages
- 15,298
- Reaction score
- 4
- Points
- 38
Star Wars Outlaws galaksideki gezegenler arasında seyahat etmemize olanak tanıyacak. Ubisoft gezegenlerin büyüklüğünü kıyaslayarak açıkladı.
Yaratıcı Yönetmen Julian Gerighty’e göre oyundaki her bir gezegen, Assassin’s Creed Odyssey’deki iki veya üç bölgeyle aynı boyutta olacak. Gezegenler arasında dolaşmak gerçek bir yolculuk gibi hissettirecek.
EDGE Magazine’e (sayı #387) konuşan Gerighty, Star Wars: Outlaws’daki her gezegenin el yapımı olduğunu söyledi. Prosedürel olarak oluşturulmuş gezegenler yok.
Hızlı araçlar kullanarak seyahat etsek bile, dolaşmamız biraz zaman alacak. Ayrıca gezegenlerin üzerinde özgürce uçamayacağız. İniş ve kalkış için özel üsler kullanılacak.
Gerighty, “Bu kaba bir benzetme, ancak bir gezegenin boyutu, örneğin Assassin’s Creed Odyssey’deki iki bölgeye [eş değer] olabilir. İki ila üç bölge olabilir. Ama bilirsiniz, bu ‘İngiltere’nin tamamı yeniden yaratıldı’ gibi destansı bir yaklaşım değil.” dedi.
Star Wars Outlaws açık dünya deneyimiyle öne çıkacak
Star Wars Outlaws’ta kaç gezegenin keşfedilebileceği henüz belli değil. Ancak Gerighty, Massive’in her gezegen bölgesinin içinde açık uçlu oynanışı vurgulamak istediğini ekledi.
Ubisoft’un kıyası oldukça büyük bir alana tekabül ediyor. Starfield kadar iddialı bir proje yolda olabilir mi? Zor ama yine de oyuncuları devasa dünyalar karşılayacak gibi görünüyor.
Yönetmenin ortaya koyduğu bir diğer ilginç bilgi ise 1970’lerin oyun üzerindeki etkisiydi. Stüdyo, sinema döneminden doğan film tekniklerini üretmek için o dönemin lenslerini oyunda yeniden yarattı:
“Böylece vinyet etkisi, film greni, lens soluması, daha kalın bir merceğin eğriliği, hafif mercek parlamalarına sahip oluyorsunuz. Bunların hepsi çok ince ancak size daha sinematik bir deneyim sunmak için bir araya geldiler.”
Star Wars Outlaws, PS5, Xbox Series X/S ve PC için önümüzdeki yıl piyasaya sürülecek. çıkış tarihi henüz netleşmedi ancak oynanış videosunuizleyebilirsiniz.
Yaratıcı Yönetmen Julian Gerighty’e göre oyundaki her bir gezegen, Assassin’s Creed Odyssey’deki iki veya üç bölgeyle aynı boyutta olacak. Gezegenler arasında dolaşmak gerçek bir yolculuk gibi hissettirecek.
EDGE Magazine’e (sayı #387) konuşan Gerighty, Star Wars: Outlaws’daki her gezegenin el yapımı olduğunu söyledi. Prosedürel olarak oluşturulmuş gezegenler yok.
Hızlı araçlar kullanarak seyahat etsek bile, dolaşmamız biraz zaman alacak. Ayrıca gezegenlerin üzerinde özgürce uçamayacağız. İniş ve kalkış için özel üsler kullanılacak.
Gerighty, “Bu kaba bir benzetme, ancak bir gezegenin boyutu, örneğin Assassin’s Creed Odyssey’deki iki bölgeye [eş değer] olabilir. İki ila üç bölge olabilir. Ama bilirsiniz, bu ‘İngiltere’nin tamamı yeniden yaratıldı’ gibi destansı bir yaklaşım değil.” dedi.
Star Wars Outlaws açık dünya deneyimiyle öne çıkacak
Star Wars Outlaws’ta kaç gezegenin keşfedilebileceği henüz belli değil. Ancak Gerighty, Massive’in her gezegen bölgesinin içinde açık uçlu oynanışı vurgulamak istediğini ekledi.
Ubisoft’un kıyası oldukça büyük bir alana tekabül ediyor. Starfield kadar iddialı bir proje yolda olabilir mi? Zor ama yine de oyuncuları devasa dünyalar karşılayacak gibi görünüyor.
Yönetmenin ortaya koyduğu bir diğer ilginç bilgi ise 1970’lerin oyun üzerindeki etkisiydi. Stüdyo, sinema döneminden doğan film tekniklerini üretmek için o dönemin lenslerini oyunda yeniden yarattı:
“Böylece vinyet etkisi, film greni, lens soluması, daha kalın bir merceğin eğriliği, hafif mercek parlamalarına sahip oluyorsunuz. Bunların hepsi çok ince ancak size daha sinematik bir deneyim sunmak için bir araya geldiler.”
Star Wars Outlaws, PS5, Xbox Series X/S ve PC için önümüzdeki yıl piyasaya sürülecek. çıkış tarihi henüz netleşmedi ancak oynanış videosunuizleyebilirsiniz.