KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Starfield 250.000’in Üstünde Diyalog Satırı Sayısını Geride Bıraktı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,992
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Xbox & Bethesda Showcaseâde ilk oynanış videosunu resmen görebildiğimiz Starfield, No Manâs Skyâa çokça benzetilse de şimdiden çıtayı iyice yükseğe çıkarmayı başardı. Oldukça detaylı ele alınan diyalog ve ikna sistemiyle birlikte oyun severleri şimdiden derinlikli bir RPG deneyimi bekliyor.

Starfield ile alakalı derlediği bilgi ve özelliklerden sonra direktör Todd Howard, ikna sistemiyle alakalı yeni bilgiler verirken Traitlerin de dilenen şekilde çıkarılıp eklenebildiğini belirtti.
Starfield gümbür gümbür geliyor


Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen kısa bir soru cevap etkinliğinde Bethesda Studios direktörü Todd Howard, geliştirilmekte olan Starfield hakkında yeni detaylar ve değiştirilen özellikler paylaştı.

Öncelikle Starfield’in, bugün itibariyle 250.000’in üstünde (asıl sayı 252.953) diyalog satırı içerdiği açıklanırken bu sayının Fallout 4’ün diyalog sayısının iki katından da fazla olduğu ifade edildi. Oyunda yer alacak diyalogların klasik Bethesda stilini takip ettiği belirtilirken ikna ve konuşma sistemlerinde değişikliğe gidildiği de aktarıldı.

Öte yandan geliştirilme sürecinde daha önce uzay gemileri için yakıt ve daha kapsamlı bir yerçekimi sürücüsünün oyunda yer aldığını ama yakıtın bitmesi durumunda oyunun durmasından ötürü bunun cezalandırıcı bulunduğu söylenildi.

Bu özelliğin, yakın zamanda yerçekimi sürücüsü ile ne kadar uzağa seyahat edebileceğinizi gösteren bir yakıt limitiyle değiştirildiği belirtildi.

Howard ayrıca, her biri olumlu özelliği dengelemek için olumsuz bir şeyler sunan Trait’leri tartıştı. İlginç bir şekilde, oyunun geri kalanında bir Trait’i kaldırmayı amaçlayan bir oyun içi görevin varlığından da konuşuldu.
 
Üst