srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 16,959
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Stellar Blade ve Lies of P gibi başarılı oyunların arkasındaki Güney Koreli geliştiriciler, hem ülke içinde hem de yurt dışında tek oyunculu oyunlara ilginin arttığını bildiriyor.
Koreli stüdyolar uzun zamandır mobil, oynaması ücretsiz ve çevrimiçi oyunlarla ilişkilendiriliyor, ancak artık tek oyunculu konsol ve PC deneyimlerine yönelmeye başladılar.
‘a göre, kapatılan Game Informer dergisi, son sayısında bir grup Koreli geliştiriciyle röportaj yaptı. Geliştiriciler ülkelerinde ücretsiz ve mobil oyunlardan uzaklaşma eğilimi olduğunu bildirdi.
Ancak geliştiriciler arasında konsol pazarının bölgede daha fazla büyüme potansiyeli konusunda bazı görüş ayrılıkları var.
Başarının sırrı dünyaya açılmak ve PC sürümünü hesaba katmak
Shift Up, Stellar Blade PS5 sürümünün satışlarının yalnızca %5’inin Kore pazarından geldiğini öne sürdü. Tek oyunculu oyunların PC’de yayınlanırsa daha iyi performans göstereceğini düşünüyor.
Stüdyonun CEO’su Kim Hyung-tae, tek oyunculu oyun pazarının PC’de büyüme şansının daha yüksek olduğunu düşünüyor. Bu yüzden PS5’e özel olarak çıkan Stellar Blade, PC platformuna gelecek.
Şirket, oyunun PC sürümü, Stellar Blade 2 ve yeni bir IP üzerinde çalıştığını resmi olarak . Ayrıca geçtiğimiz ay tatil temalı biryayınlandı.
Round8 Studio daha katı bir görüşe sahip ve CEO Jason Park, Güney Kore’de yalnızca belirli sayıda insanın hem konsollarda hem de PC’de tek oyunculu oyunlar oynadığını belirtti.
Lies of P’nin küresel bir kitle için yapıldığını ve başarıyı da orada bulduğunu ekledi. Ancak Crimson Desert geliştiricisi Pearl Abyss buna katılmadı ve konsol pazarının Kore’de büyüdüğünü ortaya koydu.
Ancak grubun birleştiği nokta, daha fazla tek oyunculu oyun yapmak ve kendilerini ülkelerinin ötesinde yeni kitlelere açmak. Belki de gelecekte AAA oyun pazarında daha büyük Koreli stüdyolar görebiliriz.
Oyun sektörünün en köklü ve popüler yayınlarından biri olan , 33 yılın ardından geçtiğimiz hafta yayın hayatını sonlandırmıştı. Anmadan geçmeyelim…
Koreli stüdyolar uzun zamandır mobil, oynaması ücretsiz ve çevrimiçi oyunlarla ilişkilendiriliyor, ancak artık tek oyunculu konsol ve PC deneyimlerine yönelmeye başladılar.
‘a göre, kapatılan Game Informer dergisi, son sayısında bir grup Koreli geliştiriciyle röportaj yaptı. Geliştiriciler ülkelerinde ücretsiz ve mobil oyunlardan uzaklaşma eğilimi olduğunu bildirdi.
Ancak geliştiriciler arasında konsol pazarının bölgede daha fazla büyüme potansiyeli konusunda bazı görüş ayrılıkları var.
Başarının sırrı dünyaya açılmak ve PC sürümünü hesaba katmak
Shift Up, Stellar Blade PS5 sürümünün satışlarının yalnızca %5’inin Kore pazarından geldiğini öne sürdü. Tek oyunculu oyunların PC’de yayınlanırsa daha iyi performans göstereceğini düşünüyor.
Stüdyonun CEO’su Kim Hyung-tae, tek oyunculu oyun pazarının PC’de büyüme şansının daha yüksek olduğunu düşünüyor. Bu yüzden PS5’e özel olarak çıkan Stellar Blade, PC platformuna gelecek.
Şirket, oyunun PC sürümü, Stellar Blade 2 ve yeni bir IP üzerinde çalıştığını resmi olarak . Ayrıca geçtiğimiz ay tatil temalı biryayınlandı.
Round8 Studio daha katı bir görüşe sahip ve CEO Jason Park, Güney Kore’de yalnızca belirli sayıda insanın hem konsollarda hem de PC’de tek oyunculu oyunlar oynadığını belirtti.
Lies of P’nin küresel bir kitle için yapıldığını ve başarıyı da orada bulduğunu ekledi. Ancak Crimson Desert geliştiricisi Pearl Abyss buna katılmadı ve konsol pazarının Kore’de büyüdüğünü ortaya koydu.
Ancak grubun birleştiği nokta, daha fazla tek oyunculu oyun yapmak ve kendilerini ülkelerinin ötesinde yeni kitlelere açmak. Belki de gelecekte AAA oyun pazarında daha büyük Koreli stüdyolar görebiliriz.
Oyun sektörünün en köklü ve popüler yayınlarından biri olan , 33 yılın ardından geçtiğimiz hafta yayın hayatını sonlandırmıştı. Anmadan geçmeyelim…